Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

21/5/13

Glycerine Hand & Nail Cream by Avon

   Η κρέμα χεριών και νυχιών της Avon περιέχει Γλυκερίνη, Ασβέστιο και βιταμίνη Ε. Βοηθάει στην επανόρθωση της υγρασίας των χεριών και προστατεύει την επιδερμίδα από την ξηρασία ενώ αφήνει τα νύχια να φαίνονται πιο υγιή και λαμπερά. 





Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ

   Καταρχήν να σας πω ότι τα χέρια μου εκτός από το χειμώνα που αντιμετωπίζουν ένα μικρό πρόβλημα ξηρότητας, αυτή την εποχή δεν είναι καθόλου ξηρά αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν έχουν ανάγκη από ενυδάτωση. Η υφή της κρέμας  είναι παχύρρευστη αλλά όταν την εφαρμόζεις  στα χέρια σου απλώνεται τόσο εύκολα σαν να ήταν ρευστή. Νιώθεις την υγρασία να επανέρχεται στο δέρμα των χεριών σου και αυτή η αίσθηση διαρκεί για αρκετή ώρα μετά. Τα χέρια σου είναι απαλά και ενυδατωμένα Δεν είναι λιπαρή και απορροφάται σχεδόν αμέσως αλλά χρειάζεται προσοχή στην ποσότητα.. Το άρωμα της είναι διακριτικό και ευχάριστο. Η συσκευασία της είναι ένα πολύ απλό σωληνάριο των 100ml, αρκετά μεγάλο όμως για να μπορείς να το βάλεις μέσα στην τσάντα σου και να το έχεις πάντα μαζί σου.



Το προϊόν μου δόθηκε ως PR Sample από την εταιρεία Avon. 

8 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ναι Μαριλένα μου είπα να το κάνω λίγο πιο διακριτικό!!! Άντε να τα πούμε από κοντά, χαθήκαμε!!!

      Διαγραφή
  2. Είναι όντως πολύ καλή κρέμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για χέρια που θέλουν απλά ενυδάτωση είναι πάρα πολύ καλή!!! Στα σκασμένα χέρια του χειμώνα θα δούμε!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ Η ΚΡΕΜΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ. ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Νίκη μου!!!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο review κουκλίτσα. Δεν την έχω δοκιμάσει τη κρέμα! Θα την παραγγείλω σύντομα όμως! Φιλάκια πολλά!

    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή και οικονομική!!! Φιλάκια πολλά και σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου