Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

4/5/13

In The Nude

   Τα πρωινά προτιμώ σχεδόν πάντα απαλά, διακριτικά χείλη.  Τις περισσότερες φορές λοιπόν επιλογή μου αποτελούν τα nude χείλη και ένας από τους αγαπημένους μου και πολύ οικονομικός  συνδυασμός είναι το μολύβι χειλιών της Essence No11 στην απόχρωση In The Nude και το κραγιόν της Essence No52 επίσης στην απόχρωση In The Nude.





   Το μολύβι χειλιών είναι ένα  σκούρο μπεζ με ελάχιστο καφέ που στα δικά μου χείλη δείχνει πολύ φυσικό και απλά σβήνει το χρώμα των χειλιών κάνοντας τα να δείχνουν πιο άχρωμα. Το κραγιόν είναι το πρώτο προϊόν της Essence που αγόρασα, μετά βέβαια ακολούθησαν και άλλα πολλά!!! Είναι ένα καθαρό μπεζ χωρίς καθόλου να ροζίζει κάτι που δυσκολεύομαι αρκετά να βρω σε nude κραγιόν. Η υφή του είναι πολύ κρεμώδης και κάνει την εφαρμογή του πολύ εύκολη.


   Και τα δύο συνδυασμένα μαζί μπορείτε να τα δείτε στην παρακάτω φωτογραφία. Αν θέλετε να ελέγξετε πως φαίνεται  το κραγιόν από μόνο του κοιτάξτε εδώ 



   Εσάς σας αρέσουν τα nude χείλη ή προτιμάτε τα πιο έντονα;;

8 σχόλια:

  1. polu omorfo apotelesma!!m'aresei pou einai kai ligo glossy to kragion!!
    kali anastasi!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τ' αγαπημένα μου!!! Το κραγιόν είναι πολύ κρεμώδες γι' αυτό και αφήνει αυτή τη διακριτική λάμψη!!! Φιλάκια πολλά και Χριστός Ανέστη!!!

      Διαγραφή
  2. πράγματι, πολύ όμορφο!
    μ'αρεσουν πολύ τα nude αν και προτιμώ αποχρώσεις με καφέ υποτόνους :Ρ
    καλή ανάσταση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν όλες οι αποχρώσεις στα χείλη απλά τις περισσότερες φορές προτιμώ τις nude λόγω των έντονων βαμμένων μου ματιών!!!!!!

      Διαγραφή
  3. ειναι πολυ ωραιο nude χρωμα.δυστηχως δεν μου πανε.φαινομαι λιγο ξεπλυμενη.παρολαυτα μου αρεσει να τα θαυμαζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλήθεια είναι ότι μας χλωμιάζουν λίγο οι nude αποχρώσεις αλλά υπάρχουν και μερικές που είναι πολύ ζεστές και γλυκαίνουν το αποτέλεσμα του μακιγιάζ!!!!
      Φιλάκια πολλά και Χριστός Ανέστη Ραφαλένα μου!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα. Ιδανικό για πρωινό μακιγιάζ. Φιλάκια πολλά και χρόνια πολλά!

    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα χρώμα που λατρεύω να φοράω το πρωί αν και δεν είναι λίγες οι φορές που το έβαλα και βράδυ!!! Φιλιά και χρόνια πολλά!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου