Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

27/5/13

Real Techniques Core Collection by Samantha Chapman

   Την προηγούμενη εβδομάδα παρέλαβα επιτέλους τα καινούρια μου πινέλα  Real Techniques  από το iHerb.com. Έχω ακούσει τόσα πολλά και θετικά σχόλια γι' αυτά τα πινέλα που ήταν θέμα χρόνου ν' αποφασίσω να τα δοκιμάσω.




    Τα πινέλα Real Techniques είναι σχεδιασμένα από τη Samantha Chapman που μαζί με την αδερφή της Nic έχουν ένα από τα πιο γνωστά κανάλια στο YouTube (Pixiwoo). H Samantha είναι επαγγελματίας make-up artist γι' αυτό και τα πινέλα της συνδυάζουν όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ένα επαγγελματικό μακιγιάζ με απλές κινήσεις.

    Τα πινέλα είναι φτιαγμένα από taklon και είναι 100% cruelty free. Μπορούμε να τα βρούμε μεμονωμένα  ή σε σετ. Υπάρχουν 3 διαφορετικά σετ πινέλων, το Travel Essentials με 3 πινέλα και μία θήκη, το Starter Set με 5 πινέλα ματιών και μία θήκη και το Core Collection για το οποίο θα σας μιλήσω που περιλαμβάνει 4 πινέλα και μία θήκη.



       Επίσης κάθε πινέλο ανάλογα με τη χρήση του έχει διαφορετικό χρώμα στη λαβή του. Τα πινέλα για το πρόσωπο έχουν χρυσή λαβή και τα πινέλα για τα μάτια μωβ λαβή. Μ' αυτόν τον απλό τρόπο μπορεί πολύ εύκολα κάποια κοπέλα που κάνει τα πρώτα της βήματα στο μακιγιάζ να  ξεχωρίσει εύκολα ποια πινέλα πρέπει να χρησιμοποιήσει.



       Το Core Colection σετ περιέχει 4 πινέλα που μας βοηθάνε να δημιουργήσουμε την τέλεια βάση για κάθε μακιγιάζ . Τα πινέλα που περιέχει είναι τα παρακάτω:

Buffing Brush 




     Σύμφωνα με τις οδηγίες είναι ιδανικό για να εφαρμόσεις  mineral foundation ή σε μορφή πούδρας. Προσωπικά,  ύστερα από πολλές δοκιμές  με κάθε μορφής foundation π.χ. πούδρα, υγρού, stick αλλά  και με τις bb creams μου το θεωρώ ιδανικό για όλα!!! Το συγκεκριμένο πινέλο έχει πολύ πυκνές και απίστευτα απαλές τρίχες. Είναι επίπεδο στο κέντρο για να μπορούμε να παίρνουμε την ποσότητα που θέλουμε και ταμποναριστά να την εφαρμόζουμε στα σημεία του προσώπου μας ενώ στις άκρες οι τρίχες του στρογγυλεύουν έτσι ώστε να μπορούμε εύκολα και γρήγορα να απλώσουμε με κυκλικές κινήσεις το προϊόν. Κατά τη γνώμη είναι ένα απίστευτο πινέλο, επίπεδα μπροστά από άλλα πινέλα high-end εταιρειών και απαραίτητο σε κάθε νεσεσέρ.

Pointed Foundation Brush




   Σύμφωνα με τις οδηγίες είναι ιδανικό για να εφαρμόσεις  υγρό foundation. Το σχήμα του είναι ίδιο με όλα τα πινέλα αυτής της χρήσης, είναι flat με στρογγυλεμένες άκρες Είναι αρκετά μαλακό πινέλο που το νιώθεις ευχάριστα στο πρόσωπο σου αλλά πολύ μικρό σε σχέση με τα κανονικά πινέλα του foundation. Προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ σε όλο το πρόσωπο αλλά μόνο σε περιοχές που χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή όπως γύρω από τη μύτη και το στόμα ή κοντά στα αυτιά. Επίσης έχει πολύ καλή χρήση για μία πρώτη τοποθέτηση του consealer. Κατά τη γνώμη μου ένα καλό πινέλο που όμως δε θα μου έλειπε αν δεν υπήρχε στη συλλογή.

Contour Brush




   Σύμφωνα με τις οδηγίες είναι ιδανικό για να κάνεις contour και να τοποθετήσεις highlighter. Είναι ένα στρογγυλό πινέλο με στρογγυλεμένες άκρες κομμένες έτσι ώστε να δίνουν ένα πολύ ωραίο σχήμα στο πινέλο κατάλληλο γι' αυτό που προορίζεται. Είναι πάρα πολύ μαλακό και πολύ ευλύγιστο χωρίς όμως να ανοίγει υπερβολικά και να απλώνει το προϊόν στο πρόσωπο μας. Είναι πανεύκολο στη χρήση και με τη βοήθεια του μπορεί να έχει ένα πετυχημένο αποτέλεσμα και κάποιος που δεν ασχολείται πολύ με το μακιγιάζ . Κατά τη γνώμη μου ένα τέλεια σχεδιασμένο πινέλο που κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται, απλώνει το προϊόν ακριβώς εκεί που θέλεις μηδενίζοντας τις πιθανότητες λάθους!!!

Detailer Brush




   Σύμφωνα με τις οδηγίες είναι ιδανικό για να εφαρμόσεις τοπικά consealer στις προβληματικές περιοχές και για να τοποθετήσεις το κραγιόν σου. Είναι ένα πολύ μικρό flat πινέλο, πολύ απαλό. Το χρησιμοποιώ όταν θέλω να καλύψω  τοπικά  κάποιο σπυράκι και η μικρή επιφάνεια του βοηθάει πάρα πολύ σ΄αυτό.Το δοκίμασα και σαν πινέλο χειλιών και μπορώ να πω ότι είναι πάρα πολύ καλό και ακριβές απλά προτιμώ της Mac που για εμένα έχει πολύ καλύτερη ποιότητα τρίχας. Κατά τη γνώμη μου ένα πολύ καλό πινέλο με πολλές χρήσεις.


   Έπλυνα τα πινέλα 2 φορές μέχρι τώρα (πάντα με παιδικό σαμπουάν) και δεν έχουν χάσει ούτε μία τρίχα!!!! Το άκουγα αλλά δε μπορούσα να πιστέψω ότι τόσο οικονομικά πινέλα θα έχουν αυτή την ποιότητα. Επίσης  στεγνώνουν πάρα πολύ γρήγορα παίρνοντας γρήγορα το αρχικό τους σχήμα.

   Τα πινέλα έρχονται μέσα σε μία πολύ πρακτική θήκη που μπορείς να πάρεις μαζί σου στις μικρές σου αποδράσεις. Επίσης η θήκη γίνεται και ένα πολύ όμορφο stand που προσωπικά εμένα δε με βόλεψε καθώς το λαστιχάκι που συγκρατεί τα πινέλα με δυσκολεύει να τα βγάλω και να τα χρησιμοποιήσω γρήγορα.









  Αγόρασα τα δικά μου πινέλα από το iHerb.com όταν έβγαλαν μία προσφορά 20% μείον και μαζί μ' έναν κωδικό που χρησιμοποίησα και μου έδινε 5$ έκπτωση, πλήρωσα περίπου 10€ μαζί με τα μεταφορικά!!! Ήρθαν μέσα σε 12 ημέρες χωρίς καμία extra επιβάρυνσή.

  Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο πινέλο από Real Techniques;;; Μείνατε ευχαριστημένη ή έχετε να μου προτείνετε κάποιο καλύτερό;;;;;

7 σχόλια:

  1. Eίναι φανταστικά, τα αγόρασα και εγώ με αυτή την προσφορά και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απίστευτα πινέλα!!! Και η προσφορά άξιζε πάρα πολύ!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Μόνο τα καλύτερα ακούω.. :)
    Ωραίο ποστ κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να είσαι πολύ αυστηρή για να βρεις κάτι αρνητικό!!!
      Και αυτό ισχύει μόνο για τα δύο πιο μικρά πινέλα, για τ' άλλα όσο και να ψάξεις δε θα βρεις τίποτα!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. ΕΧΩ ΤΟ ΕXPERT FACE ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ , ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΤΕΛΕΙΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπερα και μεγια. Μπορεις να μου πεις πως τα πλενεις σε παρακαλω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πινέλα πρέπει να τα πλένεις μόνο με το σαμπουάν των μαλλιών σου και πάντα κάθετα με τις τρίχες προς τα κάτω. Μην βρέχεις ποτέ ολόκληρο το πινέλο. Ελπίζω να σε βοήθησα!! Θα γράψω σύντομα αναλυτικό post!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου