Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

14/6/13

Estee Lauder blushes

   Καλησπέρα κορίτσια!!! Η Estee Lauder είναι μία από τις αγαπημένες μου εταιρείες!!! Δεν θυμάμαι κάποιο από τα προϊόντα τους να μ' έχει απογοητεύσει. Τα ρουζ της είναι από τα προϊόντα που προσωπικά θεωρώ ότι είναι από τα  top της εταιρείας. Έχουν εξαιρετική υφή και άριστη απόδοση χρώματος. Είναι από τα ρουζ που μπορείς να τα "χτίσεις" σιγά-σιγά έτσι ώστε να πετύχεις το χρώμα πού θέλεις για το τελείωμα σου. Κάθε συσκευασία έχει το δικό της μικρό flat πινέλο μέσα, εγώ όμως το έχω αφαιρέσει από τις δικές μου καθώς έχω συνηθίσει να τοποθετώ το ρουζ με στρογγυλά πινέλα και αυτή η μορφή δε με βόλεψε καθόλου.








   Οι τρεις πιο αγαπημένες μου αποχρώσεις ρουζ από την Estee Lauder είναι οι παρακάτω:

  • Deep Spice

Deep Spice

Deep Spice

  • Sweet Nectar

Sweet Nectar

Sweet Nectar
  • Pink Kiss

Pink Kiss

Pink Kiss
   
    
     Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι και με τα τρία μαζί, το ένα δίπλα στο άλλο για να δείτε τη χρωματική διαφορά.

Deep Spice, Sweet Nectar, Pink Kiss- Με flash.



Deep Spice, Sweet Nectar, Pink Kiss- Με φυσικό φωτισμό..


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα ρουζ της Estee Lauder;;;  Ποια είναι η αγαπημένη σας απόχρωση;;;;

8 σχόλια:

  1. ego tha ekana mia mixi to deep spice me to pink kiss! einai super!!! filia!!! ti timi exoun pano kato?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δείχνουν πολύ ωραία μαζί!!!! Η τιμή τους είναι περίπου γύρω στα 35€-38€ χωρίς έκπτωση και οι συσκευασίες τους έχουν αλλάξει!!! Φιλιά Μαριλενάκι μου!!!

      Διαγραφή
  2. Αγαπημένη Estee Lauder! Πολύ όμορφες αποχρώσεις! Το pink kiss δείχνει υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η δικιά μου αγαπημένη από τις high end εταιρείες!!!!! To pink kiss είναι πολύ γλυκιά απόχρωση!!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. ΕΙΧΑ ΤΟ PEACH PASSION KΑΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΕΥΧΑΡΗΣΤΗΘΕΙ , ΤΩΡΑ ΓΛΥΚΟΚΟΙΤΑΖΩ ΤΑ ΣΤΙΚ ΠΟΥ ΒΓΑΛΑΝΕ . ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα στικ τα φοβάμαι λίγο!!! Μου αρέσουν πάρα πολύ αλλά φοβάμαι την αίσθηση που θα μου προκαλέσουν!!! Φιλάκια Νίκη μου!!!

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραίες αποχρώσεις. Κουκλίστικες. Τιμούλα;

    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τιμή τους τώρα πρέπει να είναι περίπου 35€ με 39€. Αυτές είναι οι παλιές συσκευασίες!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου