Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

26/6/13

Planet Spa by Avon

  Πως θα σας φαινόταν να υπήρχε μια συλλογή προϊόντων ομορφιάς που να περιέχει πολύτιμα συστατικά απ' όλο τον κόσμο; Ε λοιπόν υπάρχει και την δημιούργησε για εμάς η εταιρεία Avon!!
  Στο σεμινάριο που διοργάνωσε η εταιρεία πριν αρκετό καιρό, στο τέλος της εκδήλωσης μας δόθηκε από μία goodies bag με προϊόντα για δοκιμή. Μέσα σ' αυτά τα προϊόντα υπήρχαν και τέσσερα της σειράς Planet Spa, τα Chinese Ginseng Revitalishing Eye Pads, η Chinese Ginseng Revitalishing Face Mask, το Turkish Thermal Baths Black Soap και το Thailand Lotus Flower relaxing bath and massage oil.





  Μετά από ένα τριιήμερο γεμάτο από θάλασσα και ήλιο αποφάσισα να ασχοληθώ και λιγάκι με την επιδερμίδα μου που την ταλαιπώρησα αρκετά και να της χαρίσω μία διαφορετική περιποίηση!!!

  Αφού έπλυνα καλά το πρόσωπο μου ξεκίνησα με τα Chinese Ginseng Revitalishing Eye Pads. Η κάθε συσκευασία περιέχει 20 pads για τα μάτια. Το καθένα απ' αυτά είναι αρκετά υγρό έτσι ώστε όταν το τοποθετείς στα μάτια σου να νιώθεις απίστευτη δροσιά. Μετά από 10 λεπτά χαλάρωσης τ' αφαιρείς, Για να είμαι ειλικρινής απογοητεύτηκα λιγάκι από το συγκεκριμένο προϊόν καθώς δεν παρατήρησα κάποια εμφανή διαφορά εκτός του ότι ένιωθα την περιοχή των ματιών πιο ξεκούραστη. Ένα ακόμα μειονέκτημα είναι και η μυρωδιά τους που εγώ προσωπικά δεν αντέχω.



Μετά από την εμπειρία μου από τα Chinese Ginseng Revitalishing Eye Pads δίστασα να δοκιμάσω την Chinese Ginseng Revitalishing Face Mask της ίδιας σειράς. Φοβήθηκα ότι θα με απογοήτευε και αυτή. Αρχικά λοιπόν τη μύρισα και είδα ότι η μυρωδιά της ήταν πολύ ευχάριστη. Όταν ξεκίνησα να την τοποθετώ στο πρόσωπο μου παρατήρησα ότι η υφή της είναι λίγο κολλώδης και η αλήθεια είναι ότι μου πέρασε από το μυαλό να την ξεβγάλω αλλά τελικά χαίρομαι που δεν το έκανα. Μετά από 20 λεπτά που χρειάζεται για να στεγνώσει η μάσκα, το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Με το που τράβηξα την μεμβράνη και την αφαίρεσα από το πρόσωπο μου, παρατήρησα ότι το δέρμα ήταν πολύ απαλό και λαμπερό και έδειχνε πολύ καθαρό χωρίς να με τραβάει. Υπέροχη μάσκα που σίγουρα θ' αγοράσω.



Turkish Thermal Baths Black Soap: Πολύ ιδιαίτερο προϊόν!! Χρησιμοποιείται σ' όλο το σώμα και κυρίως σε περιοχές με νεκρά κύτταρα. Εγώ το χρησιμοποίησα στα πόδια μου. Αν ακολουθήσεις σωστά τις οδηγίες χρήσης το αποτέλεσμα θα σε αποζημιώσει σίγουρα. Προσωπικά δε μπορώ να ξεπεράσω το γεγονός ότι είναι μαύρο και δεν κάνει αρκετό αφρό ώστε ν' αλλάξει λίγο το χρώμα του με αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια της χρήσης του νόμιζα ότι αντί να καθαρίζομαι πετύχαινα το αντίθετο. Η μυρωδιά του παρόλο αυτά είναι πολύ ευχάριστη.



Τελευταίος σταθμός της περιποίησης μου το Thailand Lotus Flower relaxing bath and massage oil. Το μεθυστικό του άρωμα σε ταξιδεύει αμέσως σε μικρούς επίγειους παραδείσους. Ξυπνάει τις αισθήσεις σου μ' έναν τρόπο μαγικό. Απορροφάται γρήγορα από την επιδερμίδα αφήνοντάς την λεία απαλή και ενυδατωμένη.



 Περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα αλλά και για την εταιρεία μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Avon http://www.avoncosmetics.gr καθώς και στη σελίδα της στο Facebook εδώ
    Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία Avon που είχε την καλοσύνη να μου δώσει τα προϊόντα αυτά έτσι ώστε να μπορέσω να τα δοκιμάσω και να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας!!!! 

15 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο post! Θελω πολυ να δοκιμάσω προιοντα Planet spa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ ενδιαφέρον να δοκιμάζεις κάθε φορά και κάποιο καινούριο συστατικό!!!! Σίγουρα δε θα σου αρέσουν όλα αλλά με κάποια θα κολλήσεις τρελά!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα το μαύρο σαπούνι μου φάνηκε ότι έχει έντονη μυρωδιά αν και είναι πολύ καλό!!!
    Όσο για την μάσκα θα συμφωνήσω και σε εκείνο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μυρωδιά του μαύρου σαπουνιού είναι αρκετά βαριά αλλά εμένα μου άρεσε!! Η μάσκα ήταν τέλεια!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. axxx ti wraia proionta!!!to ladaki mou travixe to endiaferon!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λαδάκι μου άρεσε και εμένα πάρα πολύ!!!! Μυρίζει θεϊκά!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Βρε Μαρία να σε ρωτήσω...αυτό το λαδάκι, εκτός από μασαζ χρησιμοποιείται και σαν λαδι σώματος?δλδ απλώνεις σε νωπό δέρμα κλπ?γτ λέει πανω relaxing bath και λεω...ξεπλένεται??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ το απλώνω αμέσως μετά από το μπάνιο σ' όλο το σώμα και το αφήνω να απορροφηθεί, το οποίο γίνεται και σχετικά γρήγορα. Δε γνωρίζω αν έχει κάποια άλλη χρήση, μου φαίνεται όμως περίεργο να ξεπλένεται. Φιλάκια Ευαγγελία μου!!!

      Διαγραφή
    2. Ξέεεεερω γω??Και μένα έτσι μου φάνηκε!!Ευχαριστώ!!! :)

      Διαγραφή
    3. Να είσαι καλά Ευαγγελία μου!!! Ελπίζω να σε βοηθήσω την επόμενη φορά!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Η μάσκα φαίνεται ενδιαφέρουσα! Θα ήθελα να τη δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το καλύτερό προϊόν από αυτά που δοκίμασα!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. παντα ηθελα να δοκιμασω αυτη την σειρα απο την avon, τωρα με το post σου θελω να δοκιμασω την μασκα πολυ γιατι αυτες που εχω δεν μ αρεσουν καθολου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μάσκα αξίζει πάρα πολύ!!! Αν και χρειάζεται 20 λεπτά για να στεγνώσει τελείως και να μπορέσεις να την αφαιρέσεις εύκολα, είναι σαν να μη τη νιώθεις καθόλου όλη αυτή την ώρα!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  8. Χαιρομαι που ακούω καλές κριτικές για την AVON γτ μολις έγινα αντιπροσωπος της και θέλω να προτείνω προιόντα με καλές κριτικές!
    http://rixnontas1matia.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου