Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

18/6/13

Pure Active Fruit Energy Cleansing Foam by Garnier


Αφρός Καθαρισμού της Garnier (6€ τα 150ml)


Τι λέει η εταιρεία για το προϊόν:

  • Ο αναζωογονητικός αφρός καθαρισμού μειώνει ορατά τις ατέλειες και καθαρίζει απαλά την επιδερμίδα.
  • Είναι κατάλληλος για μεικτές ή λιπαρές επιδερμίδες με τάση για ατέλειες.
  • Ιδανικός για καθημερινό καθαρισμό που σέβεται τις ευαίσθητες επιδερμίδες.
  • Εμπλουτισμένο με εκχύλισμα γκρέιπφρουτ, ρόδι και παράγωγο βιταμίνης c βοηθά στην απομάκρυνση των ρύπων και της λιπαρότητας τονώνοντας πολλαπλά την επιδερμίδα.

Στην παρακάτω φωτογραφία μπορείτε να δείτε τα συστατικά του:




Η δική μου άποψη για το προϊόν:

  • Η απαλή αφρώδης υφή του είναι πολύ εύκολη στη χρήση.
  • Απομακρύνει την λιπαρότητα.
  • Η επιδερμίδα δείχνει φρέσκια και απόλυτα καθαρή μετά το πλύσιμο.
  • Είναι "ευγενικό" με το δέρμα και δε δημιουργεί ξηρότητα
  • Κατάλληλο για ευαίσθητες επιδερμίδες.
  • Δροσερή καλοκαιρινή συσκευασία.
  • Πολύ οικονομικό προϊόν
  • Θα το λατρέψετε όλες εσείς που αγαπάτε τις φρουτώδεις μυρωδιές.



  Περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα αλλά και για την εταιρεία μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Garnier http://www.garnier.gr καθώς και στη σελίδα της στο Facebook εδώ.
    Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία Garnier που είχε την καλοσύνη να μου στείλει το προϊόν αυτό έτσι ώστε να μπορέσω να τα δοκιμάσω και να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου