Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

5/6/13

Ultimate Beauty Oil by Garnier

   Η Garnier για ακόμη μια φορά μας εξέπληξε ευχάριστα παρουσιάζοντας μας το καινούριο λάδι σώματος,  Ultimate Beauty Oil , που σίγουρα θα γίνει το αγαπημένο όλων,  γι' αυτό το καλοκαίρι. 




    Το Ultimate Beauty Oil είναι εμπλουτισμένο με  4 διαφορετικά πολύτιμα έλαια - Έλαιο Argan, Έλαιο Macadamia, Έλαιο Αμυγδάλου και Έλαιο Τριαντάφυλλου. Χάρη σ' αυτά τα συστατικά θρέφει και ενυδατώνει την επιδερμίδα αφήνοντάς την ακαταμάχητα λαμπερή. Απορροφάται απίστευτα γρήγορα και δεν αφήνει κανένα ίχνος λιπαρότητας στο δέρμα σου. Πραγματικά το λάτρεψα αυτό καθώς δεν αντέχω με τίποτα, ειδικά το καλοκαίρι με τη ζέστη, τα προϊόντα που κάνουν το δέρμα μου να "κολλάει"!!! Η μη λιπαρή του σύνθεση δίνει στο προϊόν αυτό ένα ακόμα μεγάλο πλεονέκτημα, δε λερώνει τα ρούχα, προϋπόθεση απαραίτητη για εμένα καθώς το καλοκαιράκι συνηθίζω να φοράω ανοιχτόχρωμα ρούχα που με το παραμικρό λερώνονται.



   Για το άρωμα του δεν έχω λόγια!! Όλα αυτά τα έλαια μαζί είναι εκρηκτικός συνδυασμός. Χρησιμοποιώ το λαδάκι καθημερινά και κάθε φορά νιώθω σαν να βρίσκομαι στον Παράδεισο!!! Όσες δεν το έχετε μυρίσει ακόμα κάντε το σύντομα!!!



   Η συσκευασία του είναι πολύ όμορφη και καλοκαιρινή με το εκπληκτικό χρυσό-πορτοκαλί της χρώμα. Πάνω απ' όλα όμως είναι πρακτική και εύχρηστη. Η αντλία spray σε βοηθάει να απλώσεις γρήγορα και εύκολα  το λαδάκι στο δέρμα σου αποφεύγοντας την περιττή ποσότητα.



   Η ποσότητα του είναι 150ml και η τιμή του είναι 7,99€.

   Το καλύτερο λάδι σώματος που έχω δοκιμάσει ποτέ και σε απίστευτα οικονομική τιμή!!! Εσείς το έχετε δοκιμάσει;;;
    

   

6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Το άρωμα του δεν είναι απλά εκπληκτικό;;;; Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν το δοκίμασα ακόμη! Αλλά απ' όλες διαβάσω εξαιρετικές κριτικές! Φιλάκια πολλά!

    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απίστευτο προϊόν!!! Δύσκολα νομίζω θα ακούσεις κάτι αρνητικό!!! Φιλάκια Χριστίνα μου!!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Adeola δοκίμασε το!!!! Είμαι σίγουρη ότι θα το ευχαριστηθείς!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου