Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

26/10/13

Lavera Shower & Bath Gel Wild Rose


SHOWER AND BATH GEL WILD ROSE BY LAVERA (ΤΙΜΗ: 5.90€  ΤΑ 150 ML)



SHOWER AND BATH GEL WILD ROSE BY LAVERA

SHOWER AND BATH GEL WILD ROSE BY LAVERA


   Υπέροχο αφρόλουτρο ειδικά αν σου αρέσει το άρωμα του τριαντάφυλλου!!! Η σύσταση του είναι σε μορφή gel και κάνει πλούσιο αφρό αφήνοντας το δέρμα μου ενυδατωμένο και απαλό. Μυρίζει απλά υπέροχα, κάθε φορά που το χρησιμοποιώ, το μπάνιο μου γεμίζει από μία έντονη αναζωογονητική μυρωδιά τριαντάφυλλου. Δε διαρκεί για πολύ στο δέρμα αλλά σου αφήνει την αίσθηση της καθαριότητας και της φρεσκάδας. Το πιο σημαντικό είναι ότι είναι φυσικό προϊόν με φυτικά συστατικά και φυσικά αρώματα όπως όλα τα προϊόντα της εταιρείας Lavera. Είναι για εμένα μια μικρή πολυτέλεια αν και οικονομικό προϊόν. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!

2 σχόλια:

  1. Ωραίο ποστ!
    Θα μυρίζει πολύ όμορφα όντως αφού είναι τριαντάφυλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχει πολύ γλυκό άρωμα!!! Μου θυμίζει μυρωδιά από λουκούμι!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου