Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

7/11/13

Brush Cleanser της Mac

   Είναι πολύ σημαντικό να καθαρίζουμε τακτικά τα πινέλα μας καθώς υπάρχει κίνδυνος ανάπτυξης βακτηρίων που μπορεί να δημιουργήσουν μολύνσεις στην επιδερμίδα μας  ή να μεταφερθούν στα προϊόντα μακιγιάζ με τα οποία έρχονται σε επαφή. Το πλύσιμο των πινέλων μας είναι ο ιδανικός καθαρισμός αλλά δε μπορεί να γίνεται σε καθημερινή βάση χωρίς να τα καταστρέψουμε! Και σ' αυτό το σημείο έρχεται να μας βοηθήσει το Brush Cleanser της Mac!!



    Χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο προϊόν για να καθαρίσω  τα πινέλα μου μετά από κάθε μακιγιάζ και μπορώ να πω με σιγουριά ότι κάνει καταπληκτική δουλειά!!!
Μου αφήνει κάθε φορά την αίσθηση ότι μόλις τ' αγόρασα αφού μετά τη χρήση είναι τόσο καθαρά που δείχνουν σαν καινούρια ενώ ταυτόχρονα αυξάνει τη διάρκεια ζωής τους. Για να μη ξεχάσω και το γεγονός ότι στεγνώνουν σχεδόν μέσα σ' ένα λεπτό οπότε δε χρειάζεται να περιμένω για να τα ξαναχρησιμοποιήσω. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πινέλα που έχουν είτε συνθετικές είτε φυσικές τρίχες.



   Κυκλοφορεί σ' ένα μεγάλο πλαστικό μπουκάλι, μ' ένα καπάκι στην κορυφή που το πατάς και ανοίγει. Η συσκευασία των 235 ml  χάρη στη μικρή ποσότητα που χρειάζεσαι για τον καθαρισμό των πινέλων σου διαρκεί για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα (Το δικό μου το έχω περίπου δύο μήνες, το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά και ακόμα να τελειώσει).Το χρώμα του είναι ένα απαλό ροζ και η μυρωδιά του, αν και μυρίζει οινόπνευμα, δεν είναι  καθόλου δυσάρεστη. Η τιμή του είναι γύρω στα 11€, το δικό μου το είχα πάρει με έκπτωση περίπου 8€.



     Προσοχή όμως το Brush Cleanser της Mac δε μπορεί ν΄αντικαταστήσει το πλύσιμο των πινέλων μας αλλά μόνο να το περιορίσει στις δύο φορές το μήνα.

     Ο τρόπος χρήσης του είναι  απλός , γρήγορος και εύκολος όπως θα δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες.

Παίρνουμε το πινέλα που θέλουμε να καθαρίσουμε.



Σ' ένα καθαρό κομμάτι χαρτιού ρίχνουμε λίγες σταγόνες από το Brush Cleanser της Mac.



Περνάμε απαλά το πινέλο πάνω στο βρεγμένο κομμάτι χαρτιού μετακινώντας το μπροστά - πίσω ή κάνοντας κυκλικές κινήσεις ανάλογα με το σχήμα του πινέλου μας.



Τα υπολείμματα από τις ουσίες που είχε το πινέλο μας μένουν στο χαρτί.



Το πινέλο μας είναι καθαρό σαν καινούριο!




   Προσωπικά είμαι ερωτευμένη μ' αυτό το προϊόν και το προτείνω ανεπιφύλακτα σ' όσες θέλουν ένα γρήγορο και αποτελεσματικό καθάρισμα για τα πινέλα τους.

6 σχόλια:

  1. Τέλειο φαίνεται! Μπορεί να το αγοράσω την επόμενη φορά που θα επισκεφθώ τα MAC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ χρήσιμο και πρακτικό!!! Πιστεύω ότι αξίζει να το αγοράσεις!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. ωραίο φαίνεται!εγώ κάνω την ίδια δουλειά με γαλάκτωμα προσώπου!
    έχεις βραβειάκι από μένα...
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2013/11/2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι!!! Πολλά Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ εντυπωσιακό!! Κάνει το καθαρισμα των πινέλων παιχνίδι! Θα θελα πολύ να το δοκιμάσω γιατί εγώ τα καθαρίζω με τον κλασικό τρόπο σαπουνάκι και νεράκι και μερικές φορές βαριέμαι πάρα πολύ τη διαδικασία!
    mintfloraldiary.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς αυτή την διαδικασία δε μπορείς να την αποφύγεις!!! Έστω μια με δυο φορές το μήνα πρέπει να πλένεις τα πινέλα σου. Απλά σε γλιτώνει από το καθημερινό κόπο!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου