Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

21/11/13

Haul!!!!

Γεια σας κορίτσια!!!! Πως είστε;;;

Προχθές βγήκα για μια βόλτα στην αγορά και κατέληξα όπως πάντα να γυρίσω σπίτι με αρκετές σακούλες στα χέρια μου!!! Ο απολογισμός μου;;;   Ρούχα , αξεσουάρ και καλλυντικά!!!! Καλύτερα όμως να σας τα δείξω: 

  • Ριγέ μπλούζα με δερμάτινες λεπτομέρειες στα μανίκια. (Stradivarius, 12,95€)



  • Μίνι φούστα leather effect. (Stradivarius, 12,95€)


  • Λευκό πουκάμισο με μακριά μανίκια ( Mango,  25.99€ )



  • Statement Necklace ( H&M , 12,95€)



  • Long Necklace (H&M, 4,95€)



  • Cream Color Base in Pearl & Eye Kohl in Teddy (Mac, 18€ & 16€ αντίστοιχα) 




  • Blush Springsheen (Mac, 22€)

Αυτές ήταν οι αγορές μου!!! Προσωπικά τις καταχάρηκα, ελπίζω να σας άρεσαν και εσάς!!!! Τα λέμε σύντομα , φιλιά!!!

16 σχόλια:

  1. Mε γεια!!
    Ωραία η φουστίτσα και τα κολιέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Η αλήθεια είναι ότι λατρεύω τα κολιέ!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Και εγώ!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Με γεια σου όλα!! Τα stradivarius και τα Η&Μ είναι τα αγαπημενα μου μαγαζιά!:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα!!! Προτιμώ τα καταστήματα που μπορώ να γυρίζω ανενόχλητη και να δοκιμάζω ότι θέλω!!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Με γειά σου!! Πολύ ωραιες οι επιλογές σου!! Τελεια η μπλουζίτσα με τις δερματινες λεπτομερειες και η φούστα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και μαζί δείχνουν πολύ ωραία!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Το πουκάμισο με τη φούστα και το Statement Necklace απίθανος συνδυασμός!
    Πολύ ωραία όλα!Με γεια!
    Στο blog μου τρέχει διαγωνισμός!!!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2013/11/giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι τα συνδύασα!!!! Δείχνουν τέλεια!!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  6. Με γεια!! Κι εγω εχω βαλει στο ματι αυτη τη φουστα! Νομιζω δεν θα αντισταθω αλλο.. Εαν θελεις ριξε μια ματια στο νεο μας blog.Θα χαρουμε πολυ να γινεις μελος στην παρεα μας! http://cherry2blossom.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή και οικονομική!!! Μην το σκέφτεσαι!!! Θα περάσω τώρα!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. πολυ ομορφη η δερματινη φουστα!! Μεγεια για ολα!

    εχεις βραβείο!! Συγχαρητηρια!!! http://womenbeautytoday.blogspot.gr/2013/12/liebster-award.html#comment-form <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ και για το σχόλιο και για το βραβειάκι!!!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!!! Σ'ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου