Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

27/12/13

Full Coverage Foundation.by Mac

   Άλλο ένα foundation της Mac ήρθε η ώρα να μπει στο "μικροσκόπιο" του My Beauty Steps. Ο λόγος για το Full Coverage Foundation.



   Όπως καταλαβαίνεις από τ' όνομα του, είναι ένα foundation που προσφέρει πλήρη κάλυψη. Μπορεί να καλύψει τα πάντα από κοκκινίλες και σπυράκια μέχρι φακίδες και αυτό βέβαια εξαρτάται και από τον τρόπο εφαρμογής του. Για εμένα η καλύτερη μέθοδος είναι μ' ένα βρεγμένο σφουγγαράκι όπου θα μπορείς σταδιακά να "χτίσεις" το προϊόν. Όμως
η χρήση του δε σταματά εδώ!!! Επειδή σαν υφή μοιάζει πάρα πολύ με το consealer Studio Finish της ίδιας εταιρείας, έχει τύχει πολλές φορές να το χρησιμοποιήσω για να καλύψω μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια ή για να φωτίσω το βλέμμα μου και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό.


  Η υφή του προϊόντος είναι κρεμώδης και "παχιά" και γι' αυτό χρειάζεται μεγάλη προσοχή στην εφαρμογή του έτσι ώστε να μη δημιουργήσουμε την εντύπωση της "μάσκας" στο πρόσωπο μας. Αν έχετε ξηρή επιδερμίδα είναι πολύ σημαντικό να την ενυδατώσετε πολύ καλά πριν την εφαρμογή. Ενώ αν έχετε λιπαρή επιδερμίδα το primer είναι απαραίτητο. Αν και το αποτέλεσμα είναι σχεδόν ματ είναι πάντα απαραίτητο να σεταρουμε  το foundation με κάποια πούδρα. Το συγκεκριμένο καλό θα είναι να συνδυαστεί με κάποια πούδρα σε μορφή σκόνης για να μη βαρύνει το μακιγιάζ μας.



   Κυκλοφορεί σε μία στρογγυλή μαύρη συσκευασία με διάφανο καπάκι, που θα ήταν ακόμα πιο πρακτική, αν είχε και ξεχωριστό χώρο για κάποιο σφουγγαράκι εφαρμογής, όπως έχει το Studio Fix Powder Plus Foundation. Η ποσότητα κάθε συσκευασίας είναι 28gr και η τιμή του είναι περίπου στα 27€-30€, δε θυμάμαι ακριβώς να σας πω.
  Το έχετε δοκιμάσει;;; Ποιο είναι το αγαπημένο σας foundation της Mac;;;;

8 σχόλια:

  1. glikia mou maria, me ta oraia sou review apo mac den mou aresei kananen mporo na po me sigouria,i tha kitrizoun poli i tha rozizoun poli. To mono pou mou aresei san ifi kai mono einai to studio sculpt alla k pali d pliroumai apo ti xromatiki gkama. filakia polla ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, βρε Μαριλένα μου πάντα τόσο καλή!!! Αυτό που λες το ακούω πολύ συχνά. Στα περισσότερα foundation πρέπει να είσαι πολύ τυχερή για να πετύχεις την τέλεια απόχρωση. Εμένα της Mac ταιριάζουν στην επιδερμίδα μου γι΄αυτό και τα προτιμώ!!! Κρίμα που δε σε βόλεψαν!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο post! Δεν έχω δοκιμάσει foundation σε τέτοια μορφή, αλλά μου κίνησες την περιέργεια! Το αγαπημένο μου από Mac είναι το studio sculpt, αλλά δεν έχω δοκιμάσει και πολλάα!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θέλεις κάτι για πλήρη κάλυψη είναι τέλειο αλλά αφού σου αρέσει το Studio Sculpt που είναι αρκετά ελαφρύ σαν υφή μπορεί αυτό να σου φανεί πολλή βαρύ, γι' αυτό καλύτερα να το δοκιμάσεις πρώτα!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Θελω να το πάρω εδω και χρονια και όλο το ξεχνάω.Μου αρέσει πο μπορείς να το βάλεις και σαν consealer.Πολυ κατατοπιστικό post.φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα προϊόν που αξίζει να έχεις!!! Ακόμα και σαν foundation να μη σε ικανοποιήσει, θα σε κερδίσει σαν concealer!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. δεν το έχω δοκιμάσει γιατί δεν θέλω να δώσω τόόόσα λεφτά μιας και φοράω πολύ σπάνια foundation...αλλά φαίνεται πολύ καλό προϊόν!Και μου αρέσει το ότι είναι έτσι η υφή του γιατί θα αργήσει να τελειώσει λογικά...

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν φοράς σπάνια λογικά δε θα χρειάζεσαι κάτι τόσο καλυπτικό οπότε καλύτερα να πάρεις κάτι πιο οικονομικό και πιο ελαφρύ!!! Διαρκεί όντως πάρα πολύ εξαιτίας της λίγης ποσότητας που χρειάζεσαι!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου