Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

18/12/13

Raspberry body butter by The Body Shop

  


   Γεια σας κορίτσια!!!! Αγόρασα αυτό το προϊόν από τα The Body Shop πριν περίπου ένα χρόνο με μία προσφορά που ίσχυε εκείνη την περίοδο, όπου με αγορές άνω των  23 ευρώ νομίζω, έπαιρνες το Raspberry body butter στην τιμή των 3€!!! Εντάξει δεν ήθελα και πολύ για να πειστώ και έτσι το αγόρασα. Τελικά καλά θα είναι να μην παρασύρομαι τόσο εύκολα!!!
   Πρέπει να σας πω ότι δεν είμαι μεγάλη φαν των body butters των The Body Shop αλλά και καμίας άλλης εταιρείας για να είμαι ειλικρινής. Προτιμώ πάντα τα body lotion λόγω υφής.
   Το Raspberry body butter κυκλοφορούσε στη γνωστή πρακτική στρογγυλή συσκευασία όπου στο επάνω μέρος της είχε μια πανέμορφη φωτογραφία  από λαχταριστά κόκκινα βατόμουρα. Όταν ξεβιδώνεις το καπάκι σε πλημμυρίζει η έντονη φρουτώδης μυρωδιά που προσωπικά δεν είναι από τις αγαπημένες μου αλλά σίγουρα κάποιος που είναι λάτρης των φρουτένιων αρωμάτων θα τον ικανοποιήσει πλήρως. Και μέχρι εδώ όλα καλά!!! Το λάθος για εμένα βρίσκεται στην υφή του προϊόντος. Είναι τόσο παχύ και λιπαρό που πραγματικά νιώθω ότι θέλω να μπω για μπάνιο αμέσως. Αν και απλώνεται εύκολα απορροφάται με δυσκολία και πάντα μου αφήνει την αίσθηση  ότι ακόμα και μετά από αρκετά λεπτά αν αγγίξω το δέρμα μου θα υπάρχει ακόμα προϊόν. Το καλοκαίρι δεν το αντέχω καθόλου και το χειμώνα σίγουρα δε θα το προτιμήσω!!! Ίσως στις κανονικές προς ξηρές επιδερμίδες να είναι πολύ καλό και ν' απορροφάται εξαιτίας των αναγκών της επιδερμίδας τους, σ' εμένα πάντως σίγουρα δε λειτουργεί.



   Το έχω εδώ και ένα χρόνο περίπου και όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες δε το χρησιμοποίησα παρά ελάχιστες φορές (4-5 περίπου). Από την ελάχιστη ποσότητα που χρειάστηκα μπορώ να πω με σιγουριά ότι η συσκευασία των 200ml  διαρκεί αρκετό καιρό ακόμα και σε κάποιον που θα το χρησιμοποιεί καθημερινά. Η τιμή των body butters είναι 15€ αλλά μπορείς να πετύχεις κάποιες προσφορές που βγάζουν κατά καιρούς τα The Body Shop, συγκεκριμένα για όσες ενδιαφέρονται στις 22/12/2013 θα υπάρχει προσφορά -20% σ' όλα τα προϊόντα τους!!!!
   Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω ότι δεν είναι όλα τα προϊόντα φτιαγμένα για όλους!!!Μπορεί κάτι που αρέσει σ' εμένα να μην αρέσει το ίδιο σε κάποιον άλλον και το αντίθετο. Γι' αυτό το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε όλοι πριν αγοράσουμε κάποιο προϊόν είναι να το δοκιμάζουμε πρώτα!!!!
  Εσείς έχετε δοκιμάσει τo συγκεκριμένο ή κάποιο άλλο body butter από τα The Body Shop;; Πως σας φάνηκε;;; 

8 σχόλια:

  1. Δεν το έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο! Μου αρέσουν τα body butters, αλλά τα βάζω μόνο στα πόδια, μιας και δεν έχω ξηρό δέρμα σε όλο το σώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ και στα πόδια πολύ δύσκολα το έβαζα!!! Γενικότερα προτιμώ τα body lotion!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. στο δικό μου πολύ ξηρό δέρμα, έκανε καταπληκτική ενυδάτωση το συγκεκριμένο. Το μόνο που δε μου άρεσε ήταν η μυρωδιά του. Κι όχι γιατί δε μου αρέσουν οι φρουτένιες μυρωδιές, αλλά γιατί μου έκανε κάπως ψεύτικη/πλαστική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι στις ξηρές επιδερμίδες πιστεύω ότι βοηθάει πολύ!!! Η μυρωδιά εμένα μου φάνηκε αρκετά καλή, ίδια μ' αυτή που έχουν τα ζελεδάκια βατόμουρου!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  3. Εχω δοκιμάσει το άρωμα βανίλια το οποίο και λατρευω! Κανουν πολύ καλή δουλειά!Καταπληκτική ενυδάτωση! :)) Πολύ ωραιο ποστ ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η βανίλια και η καρύδα είναι από τις αγαπημένες μου μυρωδιές!!! Μακάρι να με βόλευε και εμένα σαν υφή!!! Φιλάκια και σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  4. αχ αυτό μου το είχε δώσει μια φίλη μου γιατί δεν το ήθελε και της το έδωσα πίσω τελικά!η μυρωδιά του δεν μου άρεσε καθόλου!καθόλου όμως!δεν την άντεχα πάνω μου!σαν ενυδάτωση ήταν καλό αλλά δεν ξέρω σίγουρα γιατί το χρησιμοποίησα μόνο μία φορά!πάντως κι εγώ δεν είμαι φαν των butters...προτιμώ τα γαλακτώματα!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ σαν και εσένα προτιμώ τα γαλακτώματα, αν και η αλήθεια είναι ότι η μυρωδιά από τα body butters διαρκεί περισσότερο!!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου