Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

10/1/14

Cream Colour Base in Pearl by Mac

   Μετά από αρκετές ημέρες απουσίας, εξαιτίας ενός ενοχλητικού κρυολογήματος που με κράτησε μακριά σας, ήρθε η ώρα να επιστρέψω μ' ένα review γεμάτο λάμψη!!! Είναι ένα προϊόν που πιθανότατα οι περισσότερες γνωρίζετε. Για εμένα ένα από τα καλύτερα highlighter που έχω χρησιμοποιήσει. Ο λόγος για την  Cream Colour Base στην απόχρωση Pearl..


Cream Colour Base in  Pearl (Mac, Τιμή:18€)

   Η απόχρωση Pearl είναι ένα απαλό χρυσό-σαμπανιζέ με shimmer (όχι glitter) που δίνει από μια απλή διακριτική λάμψη μέχρι κάτι πολύ πιο έντονο ανάλογα με την ποσότητα που θα χρησιμοποιήσετε.
Είναι κρεμώδες και εφαρμόζεται πολύ εύκολα είτε μ' ένα πινέλο, είτε με τα δάχτυλα, ο δεύτερος τρόπος είναι πολύ πιο εύκολος και γρήγορος. Όταν το είχα πρωτοδεί μ' είχε ανησυχήσει η υφή του, γιατί φοβήθηκα ότι  το πρόσωπό μου θα κολλάει αλλά ευτυχώς αυτό ποτέ δε συνέβη, νιώθεις σαν να μην έχεις βάλει τίποτα.

Cream Colour Base in  Pearl

Cream Colour Base in  Pearl


   Το χρησιμοποιώ κυρίως για να δώσω λάμψη στα ζυγωματικά,  κατά μήκος της μύτης και στο τόξο του φρυδιού!!!!  Αν και έχω ακούσει πολλές κοπέλες να το χρησιμοποιούν ως βάση για τα μάτια , θεωρώ ότι υπάρχουν πολύ καλύτερα προϊόντα, βλέπε Painterly της ίδιας εταιρείας. Η διάρκεια του δε θα μπορούσε να είναι καλύτερη αφού διαρκεί όλη την ημέρα χωρίς να χρειάζεται ανανέωση.

Cream Colour Base in  Pearl


   Η συσκευασία του είναι η γνωστή μαύρη πλαστική θήκη και η ποσότητα που περιέχει είναι 3,2gr, που πιστέψτε με θα σας πάρει πάρα πολύ καιρό για να την τελειώσετε. 
   Για όσες θέλετε κάτι ακόμα πιο διακριτικό η απόχρωση Shell θα σας ενθουσιάσει!!


Έχετε δοκιμάσει κάποια Cream Colour Base της Mac;;;;  Πως σας φάνηκε;;;

10 σχόλια:

  1. Αχχχ υπέροχο!!!!!!!!!Μ'αρέσει πάρααααα πολύ!
    Εγώ έχω το hush!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η απόχρωση Hush είναι στη whishlist μου!!! Πολύ καλή!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν το έχω δοκιμασει αλλα φαινεται πολυ καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τα καλύτερα που έχω χρησιμοποιήσει, πρέπει να το δοκιμάσεις!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Έχω ακριβώς το ίδιο, αλλά το πήρα σε περίοδο εκπτώσεων και νομίζω πως πρέπει να είναι παλιό, γιατί έχει πετρώσει.. δεν το έχω χαρεί όσο θα ήθελα και είναι κρίμα γιατί είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχο προϊόν και λυπάμαι που σου πέτρωσε!! Ίσως αν το δουλέψεις λίγο με τα δάχτυλα σου έτσι ώστε να "ζεσταθεί" να μπορέσεις να το χρησιμοποιήσεις!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Τελεία απόχρωση ! Φαίνεται απίθανο! Να το χαρείς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Ήδη το χαίρομαι!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  5. Πάρα πολύ ωραίο προϊόν!Και φαίνεται να δίνει πολύ ωραία και φυσική λάμψη!
    Έχεις ιδιαίτερη αγάπη βλέπω στη Mac... :P
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τα καλύτερα και πιο εύχρηστα highlighter!!! Μια μικρή ποσότητα δίνει ίσα ίσα μια διακριτική λάμψη και αν θες κάτι περισσότερο χρησιμοποιείς λίγο παραπάνω. Ναι είμαι μεγάλη fan των προϊόντων της Mac( δε φαίνεται καθόλου... :P) αλλά πιστεύω ότι έχει και κάποια που δεν αξίζουν τα λεφτά τους!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου