Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

5/2/14

Body Wash Amber Romance της Victoria's Secret

   Γεια σας κορίτσια!!! Τι μου κάνετε;;; Εγώ έχω πολύ τρέξιμο το τελευταίο καιρό και δυστυχώς δε προλαβαίνω ν' ασχοληθώ όσο θα ήθελα με το blog, αλλά σας υπόσχομαι να επανορθώσω με τη πρώτη ευκαιρία!! Σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα προϊόν που μου έχει κλέψει την καρδιά μου!! Ο λόγος για το αφρόλουτρο Amber Romance της εταιρείας Victoria's Secret!!!!



   Όσες το έχετε χρησιμοποιήσει γνωρίζετε γιατί έχω ξετρελαθεί τόσο, όσες δεν είχατε την ευκαιρία ακόμα, ένα θα σας πω.... έχει ένα απίστευτα γλυκό και ζεστό άρωμα που πραγματικά δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα και τα πιο ακριβά αρώματα.
Οι λάτρεις των γλυκών μυρωδιών, όπως εγώ, θα το αγαπήσουν, όσες ψάχνετε για κάτι ελαφρύ σίγουρα δε θα σας το πρότεινα. Είναι τόσο αναζωογονητικό και χαλαρωτικό που ανυπομονώ να γυρίσω το βράδυ σπίτι, για να μπω στο ντους και να χαθώ στο άρωμα του. Η υφή του είναι αρκετά παχύρρευστη και κάνει πλούσιο αφρό, οπότε χρειάζεστε μια πολύ μικρή ποσότητα από το προϊόν. Μετά το μπάνιο σου αφήνει μια διακριτική μυρωδιά που διαρκεί για μία με δύο ώρες. Στα συν του, το γεγονός ότι αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και καθόλου ξηρό!!!




   Η συσκευασία είναι διάφανη και παίρνει το χρώμα του προϊόντος που έχει μια μελί απόχρωση. Το καπάκι του είναι ασφαλείας πράγμα που καθιστά το αφρόλουτρο ιδανικό για τα ταξίδια και τις μικρές αποδράσεις. Η ποσότητα που μπορείς να τα βρεις είναι τα 50ml, τα 125ml και τα 250ml, εγώ έχω τη συσκευασία των 125ml. Δεν γνωρίζω να σας πω πόσο ακριβώς κοστίζει αφού το συγκεκριμένο ήταν δώρο ενός αγαπημένου μου προσώπου.
  Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα αφρόλουτρα της Victoria's Secret;;; Θα μου προτείνατε κάποιο άλλο άρωμα της ίδιας εταιρείας;;;;
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου