Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

12/2/14

Matte Creme Matifiante της Mac

    Καλησπέρα!! Πως περνάτε;;; Ελπίζω να είστε όλες καλά!!!! Εγώ χαλαρώνω ακούγοντας μουσική και γράφοντας στο blog. Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για ένα προϊόν που μ' έχει διχάσει. Ο λόγος για το Matte της Mac, ένα προϊόν που υπόσχεται ματ αποτέλεσμα που διαρκεί για πολλές ώρες.



   Το Matte το απλώνεις είτε σ' όλο το πρόσωπο, είτε στην περιοχή του Τ για να κρατήσει τη λιπαρότητα μακριά. Είναι σε μορφή gel που όταν εφαρμόζεται στο πρόσωπο αποκτά μια πουδρένια υφή και νιώθεις την επιδερμίδα σου σαν βελούδινη.
Θεωρώ ότι είναι το ιδανικό προϊόν για την προετοιμασία του προσώπου πριν το μακιγιάζ, αφού γεμίζει πόρους και λεπτές γραμμές και δημιουργεί μια τέλεια βάση. Δυστυχώς όμως δε μπορώ να πω το ίδιο και για την υπόσχεση του για ματ αποτέλεσμα. Όσες φορές το έχω δοκιμάσει μόνο του δεν είναι αρκετό για να διατηρήσει το μακιγιάζ μου. Διαρκεί περίπου 3 ώρες και μετά χρειάζεται πέρασμα με μία πούδρα. Μόνο σε συνδυασμό με το Prep + Prime Skin Refined Zone της ίδιας εταιρείας έχω δει εντυπωσιακά αποτελέσματα και συγκεκριμένα να διαρκεί το μακιγιάζ μου αναλλοίωτο πάνω από 9 ώρες!! Το gel είναι διάφανο και για όσες δεν συμπαθούν τις μυρωδιές στα καλλυντικά, έχω να σας πω ότι είναι άοσμο.



   Το Matt κυκλοφορεί σ' ένα εύπλαστο διάφανο σωληνάριο που για εμένα είναι ιδανικό για τέτοιου είδους προϊόντα καθώς μπορείς να δεις πότε τελειώνει αλλά και να χρησιμοποιήσεις το προϊόν μέχρι το τέλος του. Το καπάκι του βιδώνει πολύ καλά και δεν υπάρχει κίνδυνος να χυθεί το προϊόν κατά τις μετακινήσεις μας. Η ποσότητα της κάθε συσκευασίας είναι 25ml.



  Προσωπικά θα το αγόραζα ξανά αλλά μόνο για την πολύ καλή δουλειά που κάνει στους πόρους και στις λεπτές γραμμές. Το ματ αποτέλεσμα που υπόσχεται δεν το είδα ποτέ και αυτό ήταν μεγάλη απογοήτευση για ένα προϊόν που δεν το λες και οικονομικό!!!

Εσείς το έχετε δοκιμάσει;; Έχετε μείνει ευχαριστημένες;;;; Έχετε να μου προτείνεται κάποιο άλλο προϊόν που να χαρίζει ματ αποτέλεσμα;;;;
   
   

6 σχόλια:

  1. ΠΟλύ ενδιαφέρον προιόν!!
    Δεν έχω πολύ λιπαρότητα..αλλά χρειάζομαι ενα primer για πόρους και σαν βάση για μακιγιάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δεν έχεις πρόβλημα λιπαρότητας το Matte θα σου κάνει πολύ καλή δουλειά στους πόρους!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Αν και εγώ δεν έχω μεγάλο θέμα με τη λιπαρότητα έχω διαβάσει από πολλές κοπέλες ότι η πούδρα της essence η άσπρη δίνει πολύ καλό ματ αποτέλεσμα και για πολλές ώρες...Πολύ ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα και απορώ μαζί μου αφού μου αρέσουν αρκετά από τα προϊόντα της Essence και είναι τόσο οικονομικά που σίγουρα αξίζει μια δοκιμή!!!! Φιλάκια και σ' ευχαριστώ για την πρόταση!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου