Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

6/3/14

New in: Oxette Watch

   Καλησπέρα!!!! Τι μου κάνετε;;; Όσοι με ακολουθείτε στο Facebook γνωρίζετε ήδη για το καινούριο αγαπημένο μου απόκτημα από μία εταιρεία που λατρεύω για τις υπέροχες και ξεχωριστές δημιουργίες της. Η Oxette κάθε σεζόν λανσάρει μοναδικά κομμάτια που είναι πολύ δύσκολο να τους αντισταθείς.







   Η δικιά μου αδυναμία είναι τα ρολόγια!! Για εμένα το ρολόι είναι το αξεσουάρ που μπορεί ν' απογειώσει κάθε εμφάνιση μας. Ο άντρας μου λοιπόν, γνωρίζοντας την αγάπη μου αυτή , μου έκανε δώρο χθες ένα υπέροχο ρολόι!!! Είναι από τη συλλογή της Oxette, F/W 2013-14. Το ρολόι έχει επιχρυσωμένο μπρασελέ και χρυσό καντράν, ένα συνδυασμό που εγώ προσωπικά λατρεύω. Γύρω από το καντράν του υπάρχει μια σειρά από κρυστάλλινες πέτρες που του χαρίζουν έναν αέρα πολυτέλειας. Είναι πολύ κομψό και δείχνει υπέροχο με οτιδήποτε φορέσεις ενώ είναι κατάλληλο για οποιαδήποτε περίσταση, είτε πρόκειται για μία πρωινή βόλτα στα μαγαζιά είτε για μια βραδινή έξοδο.





     Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που δε βλέπω την ώρα να βγω για να το φορέσω!!!!! Σε περίπτωση που σας άρεσε και εσάς μπορείτε να το βρείτε  στην ιστοσελίδα της εταιρείας εδώ.


Εσείς είστε λάτρης των ρολογιών;;; Ποιας εταιρείας τα ρολόγια σας αρέσουν;;;;
     

1 σχόλιο:

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου