Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

4/3/14

Harmony της Mac

   Γεια σας κορίτσια!!!! Πως μου είστε;;; Εγώ μετά από μια πολύ κουραστική εβδομάδα επανέρχομαι μ' ένα πολύ αγαπημένο μου προϊόν που χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά εδώ και χρόνια και οφείλω να ομολογήσω ότι είναι το καλύτερο προϊόν για contouring που έχω χρησιμοποιήσει. Φυσικά θα σας μιλήσω για το πασίγνωστο Harmony της Mac.




   To Harmony είναι ένα καφέ ανοιχτό ρουζ που ταιριάζει ιδανικά σε κάθε τόνο επιδερμίδας. Ειδικότερα λατρεύω το πως δένει τόσο φυσικά με τις πολύ ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες, χωρίς να πορτοκαλίζει όπως συμβαίνει με τα περισσότερα προϊόντα που έχω δοκιμάσει. Το γεγονός ότι είναι ματ και δεν περιέχει καθόλου shimmer το καθιστά μία εύκολη λύση για το καθημερινό μας μακιγιάζ που δε θέλουμε λάμψη στο πρόσωπο μας.  Η εφαρμογή του είναι πάρα πολύ εύκολη τόσο που κάνει το contouring παιχνιδάκι. Εφαρμόζω το Harmony χρησιμοποιώντας είτε το κοφτό άσπρο πινέλο της Mac, No 168 είτε το contour brush από Real Techniques. Η διάρκεια του είναι περίπου 8-10 ώρες, χωρίς να χρειάζεται ανανέωση. Κυκλοφορεί στην ποσότητα των 6gr και η τιμή του είναι 22€ . (Στις φωτογραφίες βλέπετε τη συσκευασία που αγοράζεις για τις παλέτες που είναι πιο οικονομική).


    Η αγάπη μου για το Harmony είναι γεγονός, το θεωρώ απαραίτητο για έμενα. Ειλικρινά είναι ένα φανταστικό προϊόν που μπορεί πολύ εύκολα να κάνει κάθε πρόσωπο να δείξει λεπτότερο με απόλυτα φυσικό τρόπο.

10 σχόλια:

  1. το θέλωωω πάρα πολύ!!!!!!!!!
    περισσότερο για ρουζ όμως!!Η θα φαίνεται πολύ σκονισμένο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό και σαν ρουζ, το έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές και όχι δε φαίνεται σκονισμένο απλά για contouring είναι φανταστικό!!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Για εμένα δεν υπάρχει καλύτερο!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. το λατρεύω! κι εγώ για κοντουρ το χρησιμοποιώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το ίδιο!!! Έχω δοκιμάσει πάρα πολλά αλλά τόσο φυσικό αποτέλεσμα δε δίνει κανένα άλλο!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Τι είναι το contouring?

    Εμένα μου φαίνεται πολύ καφέ για ρουζ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Contouring είναι η τεχνική που χρησιμοποιούμε στο μακιγιάζ όπου με διάφορα προϊόντα, πιο σκούρα από τον τόνο της επιδερμίδας μας, δημιουργούμε σκιάσεις σ' ένα πρόσωπο έτσι ώστε να " διορθώσουμε " με τη βοήθεια της ψευδαίσθησης το σχήμα του. Είναι ένα προϊόν που μπορείς ν' αυξήσεις σταδιακά την ένταση του οπότε μπορείς να το φορέσεις άφοβα και σαν ρουζ σταματώντας εκεί που το αισθάνεσαι καλό!!! Ελπίζω να σε βοήθησα, φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  5. πολύ ωραίο, αν και σε μένα που είμαι μελαχρινή δεν ξέρω κατά πόσο θα ταίριαζε σαν ρουζ ή ακόμη και κοντουρινκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ μελαχρινή είμαι και μου αρέσει πάρα πολύ και σαν ρουζ και για contouring!!! Το καλύτερο είναι να το δοκιμάσεις και να δεις αν θα σε ικανοποιήσει το αποτέλεσμα. Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου