Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

13/3/14

Madagascan Vanilla Flower - The Body Shop

     Η αγάπη μου για τις γλυκιές μυρωδιές και ειδικότερα γι' αυτήν της βανίλιας είναι γνωστή σ' όλες όσες διαβάζετε το blog μου!!!
     Πριν αρκετό καιρό σε μία επίσκεψη που είχα κάνει στο κατάστημα της εταιρείας The Body Shop έπεσε το μάτι μου στην σειρά Scents of the World  και συγκεκριμένα στις συσκευασίες της Madagascan Vanilla Flower!!!! Βανίλια είδα, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να τη δοκιμάσω. Τη συνέχεια είναι εύκολο να τη φανταστείς, με το που μύρισα το άρωμα δεν υπήρχε περίπτωση να φύγω από το κατάστημα χωρίς να το έχω μαζί μου. Ευτυχώς είχε μια πολύ καλή προσφορά οπότε με 15€ αγόρασα το Fragrance Mist σε ποσότητα 100ml και το Shower Gel και το Body Lotion της σειράς σε ποσότητα 60ml.





  Έχει ένα υπέροχο άρωμα  που θα σε κάνει να το αγαπήσεις και να το προσθέσεις στη συλλογή σου. Βγάζει μια καθαρή μυρωδιά βανίλιας τόσο γλυκιά, δυνατή και ζεστή που κλείνεις τα μάτια και αμέσως  σε ταξιδεύει. Λατρεύω να το φοράω τα πρωινά και ειδικότερα τώρα που ανοίγει ο καιρός καθώς και το καλοκαίρι που ανεβαίνει η διάθεση μας και γίνεται πιο παιχνιδιάρικη. 
  Με τη βοήθεια του αφρόλουτρου και του γαλακτώματος σώματος το άρωμα της βανίλιας διαρκεί ακόμα περισσότερο πάνω στο δέρμα μου, περίπου 6-7 ώρες. Δε θα μπορούσα να μην αναφέρω την εκπληκτική συσκευασία στα χρώματα του ηλιοβασιλέματος με την υπέροχη ζωγραφιά, ικανή να σε παρασύρει σ' εξωτικά τοπία.
  Αν και άργησα να το χρησιμοποιήσω, τώρα δε ξεκολλάω απ' αυτό. Έχει γίνει μία από τις αγαπημένες μου μυρωδιές!!!!

Εσείς δοκιμάσατε κάποιο από τ' αρώματα της σειράς Scents of the World;;;

4 σχόλια:

  1. Έχω την body lotion της σειράς και είναι top για μένα.. Αυτή η μυρωδιά είναι σκέτος εθισμός :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο συμφωνώ μαζί σου!!! Δε σταματώ να μυρίζω το άρωμα του!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Από αυτή τη σειρά μου αρέσει πολύ το Jasmine! Προς το παρόν κρατιέμαι αλλά δεν ξέρω για πόσο ακόμα... Τι ενδιαφέρουσα προσφορά αυτή?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η προσφορά ίσχυε όταν το αγόρασα πριν αρκετό καιρό δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια παρόμοια προσφορά τώρα!! Το Indian Night Jasmine μου άρεσε και εμένα πάρα πολύ αλλά ως λάτρης της βανίλιας την προτίμησα!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου