Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

24/4/14

Estee Lauder Clear Difference BB Cream SPF 35

   Καλημέρα κορίτσια και χρόνια πολλά!!! Τι μου κάνετε;; Σήμερα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου από την καινούρια BB Cream της Estee Lauder, της σειράς Clear Difference. Τη χρησιμοποιώ εδώ και δύο εβδομάδες σχεδόν και ένα μπορώ να πω με σιγουριά: Είναι η καλύτερη BB Cream που έχω δοκιμάσει!!!!



   Το προϊόν μου στάλθηκε από την εταιρεία στην απόχρωση light που είναι ακριβώς στο τόνο της επιδερμίδας μου. Κυκλοφορεί επίσης σ' άλλες δύο αποχρώσεις , medium και medium deep για πιο σκουρόχρωμες επιδερμίδες.



   Η υφή της είναι κρεμώδης, απαλή και αρκετά παχύρρευστη. Η κάλυψη που προσφέρει είναι ένα από τα στοιχεία της που μ' έκαναν να την αγαπήσω. Έχω βαρεθεί να δοκιμάζω προϊόντα που τα ονομάζουν BB Creams και δεν είναι τίποτα περισσότερο από ενυδατικές κρέμες με χρώμα. Η  BB Cream Clear Difference της Estee Lauder προσφέρει μέτρια κάλυψη και μάλιστα μοιάζει πολύ σ' αυτό τον τομέα μ' ένα μέτριας κάλυψης foundation. Απλώνεται πάρα πολύ εύκολα και το πρόσωπο μου δείχνει απόλυτα φυσικό, υγιές και λαμπερό μετά την εφαρμογή. Το δεύτερο στοιχείο που λάτρεψα στο προϊόν είναι ο υψηλός του αντηλιακός δείκτης , SPF 35. Η μόνη μου προετοιμασία πλέον κάθε πρωί είναι λίγο consealer κάτω από τα μάτια (χρησιμοποιώ το αγαπημένο μου από την Estee Lauder , Double Wear Consealer) και η BB Cream. Ούτε αντηλιακή κρέμα ούτε ενυδατική καθώς διατηρεί ενυδατωμένη την επιδερμίδα καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. 



   Η συσκευασία του προϊόντος είναι ένα πλαστικό εύπλαστο σωληνάριο των 30ml που σου δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις το προϊόν μέχρι τέλος. Ευχάριστη έκπληξη η ταινία κάλυψης που προσωπικά θεωρώ υποχρεωτική και αναγκαία σε προϊόντα που δε μπορείς να καταλάβεις αν έχουν ανοιχτεί. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό που λατρεύω στη συσκευασία είναι το μικρό στόμιο που σε βοηθάει να βγάζεις μικρή ποσότητα προϊόντος έτσι ώστε να μη σπαταλάς περισσότερο απ' ότι χρειάζεσαι. Το άρωμα του είναι σαν να μην υπάρχει, πάρα πολύ διακριτικό.




   Η  BB Cream Clear Difference της Estee Lauder θα κυκλοφορήσει στα καταστήματα καλλυντικών το Μάιο. Αξίζει να πάτε να τη δοκιμάσετε!!!
   Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω γι' άλλη μια φορά την εταιρεία Estee Lauder που μου έστειλε το προϊόν αυτό για να το δοκιμάσω και να μπορέσω να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας!!!!

10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία κριτική! Μέχρι στιγμής έχω απορρίψει 5 BB creams και μία CC. Θα περάσω από κάποιο κατάστημα μήπως μπορέσω να τη δοκιμάσω πρώτα καθώς η τιμή της δεν είναι "ευκολοχώνευτη". Αλλά από την άλλη είναι και Estee. Πραγματικά, δε θέλω πολλά, μικρή κάλυψη μου αρκεί, να μη βγάζει λιπαρότητα που δε σώζεται με λίγη πούδρα, να είναι χρωματικά σωστή και να μπορώ να τη χρησιμοποιήσω άνευ αντηλιακής. H Bioten CC πχ με βόλευε σε όλα αυτά αλλά έχει κάτι που μου προκαλεί φαγούρα και ξέσπασμα. Ας ελπίσουμε ότι η Estee Lauder θα κάνει το θαύμα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από άποψη μη λιπαρότητας είμαι σίγουρη ότι θα σε ικανοποιήσει, έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα και δεν αντέχω οτιδήποτε μου βγάζει λιπαρότητα είτε είναι κρέμα είτε foundation ή BB Ceam. Το ίδιο πιστεύω και για το χρωματικό τόνο αφού κυκλοφορεί σε τρεις διαφορετικές αποχρώσεις όταν συνήθως οι περισσότερες εταιρείες βγάζουν μία με δύο!!! Προσωπικά πιστεύω ότι αξίζει σίγουρα μία δοκιμή!!!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ για την απάντηση! Όντως πολύ θετικό ότι βγαίνει σε τρεις αποχρώσεις γιατί αυξάνονται οι πιθανότητες να μου ταιριάζει. Στα MAC μου έχουν προτείνει (και έχω δυστυχώς αγοράσει χωρίς ουσιαστική δοκιμή) NC37 σε foundation & NC35 concealer αλλά και τα 2 βγαίνουν πολύ κίτρινα (όπως της Garnier), ελαφρώς σκούρα και δείχνουν πολύ ψεύτικα.
      Με έψησες λοιπόν, πάω το απόγευμα Sephora να εξαργυρώσω το 15% της κάρτας μέλους :D

      Διαγραφή
    3. Μακάρι να σου ταιριάξει και να την ευχαριστηθείς!!!! Οτιδήποτε άλλο θελήσεις μπορείς να με ρωτήσεις, θα χαρώ πολύ να σε βοηθήσω!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    4. Τελικά υπέκυψα στην Estee Lauder αλλά πήρα την BB Daywear (η πωλήτρια μου είπε ότι η Clear Diffference θα είναι καλύτερη για προβληματικά δέρματα - σε αυτό τουλάχιστον είμαι οκ). Δε ξέρω πόσο διαφορετικές είναι μεταξύ τους οι δύο ΒΒ αλλά την λάτρεψα! Ήμουν επιφυλακτική με το light, αλλά τελικά δένει τέλεια και ήταν και η πρώτη φορά που φόρεσα BB και μου έκαναν κομπλιμέντο για το δέρμα μου! Το άρωμα είναι τέλειο και πραγματικά νιώθεις σα να μην φοράς τίποτα. Πολύ χάρηκα!
      Επόμενη αναζήτηση --> concealer για έντονους μαύρους κύκλους.

      Διαγραφή
    5. Χάρηκα πάρα πολύ που βρήκες τελικά αυτό που έψαχνες. Και εγώ πιστεύω ότι είναι πολύ μικρές οι διαφορές τους οπότε έκανες πολύ καλά που πήρες αυτή που σου ταίριαξε περισσότερο στην επιδερμίδα σου και πέτυχες και το χρώμα σου. Consealer γνωρίζω ότι είναι λίγο ακριβό αλλά της Estee Lauder το Double wear είναι το καλύτερο και πιο καλυπτικό που έχω χρησιμοποιήσει χωρίς να κάνει γραμμές κάτω από τα μάτια και χωρίς να δείχνει βαρύ. Επίσης δεν ξηραίνει την περιοχή όπως γίνεται συνήθως με άλλα προϊόντα σε compact μορφή. Στην επόμενη βόλτα σου δοκίμασε το!!!! Με γεια σου και να τη χαρείς!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Love your blog!


    Could you check out my blog and follow it on bloglovin? I will follow back!
    I have a new post every day!

    Stay fancy!
    xxx Kelly-Louise

    fancysince1992.blogspot.de

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Lovely greets from germany ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου