Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

16/4/14

Estee Lauder Envious (340) Pure Color Envy Lipstick

    H Estee Lauder για άλλη μια φορά μας μάγεψε με τη νέα σειρά Pure Color Envy!!! Περιλαμβάνει 20 νέες υπέροχες αποχρώσεις για να διαλέξεις ανάλογα με το στυλ και βέβαια τη διάθεση σου. Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε απαλά nude, ρομαντικά ροζ, παιχνιδιάρικα φούξια και φυσικά φλογερά κόκκινα!!!!



 H Estee Lauder μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω μία από τις 20 αποχρώσεις στέλνοντας μου το κραγιόν στην απόχρωση Envious, που είναι και το χρώμα που φοράει η Carolyn Murphy στην διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας.



   Είναι ένα καθαρό έντονο κόκκινο χρώμα με διακριτική λάμψη. Το υαλουρονικό οξύ που περιλαμβάνεται στην σύνθεση του βοηθάει να μείνουν τα χείλη ενυδατωμένα για περίπου 5 με 6 ώρες. Μακάρι να μπορούσα να σας περιγράψω τη μοναδική αίσθηση απαλότητας που νιώθεις όταν το φοράς, είναι καλύτερη και από lip balm.




    Η απόδοση του είναι φανταστική, χρειάζεσαι μόνο ένα πέρασμα στα χείλη σου και είσαι έτοιμη. Η διάρκεια του όμως είναι αυτή που μ' εξέπληξε. Πίστευα λόγω της εξαιρετικά απαλής και ενυδατικής του υφής δε θα διαρκεί αρκετά όμως διαψεύστηκα ευτυχώς. Φόρεσα το κραγιόν  με μολύβι χειλιών και παρέμεινε αναλλοίωτο περίπου 5 ώρες πριν χρειαστεί ανανέωση.



    Η μυρωδιά του είναι ένα ακόμη από τα χαρακτηριστικά του που μ' έκαναν να το αγαπήσω. Λατρεύω τα κραγιόν που μυρίζουν όμορφα και πόσο μάλλον το συγκεκριμένο με το απίστευτα γλυκό του άρωμα!!!!



    Η συσκευασία του είναι η γνωστή, κλασσική, κομψή συσκευασία στα χρώματα του navy μπλε και του χρυσού. Το υλικό και ο όλος σχεδιασμός της αποπνέει έναν αέρα πολυτέλειας. Το καλύτερο κομμάτι της όμως είναι το μαγνητικό καπάκι της. Έκτος από χρηστικό και ασφαλές είναι και πολύ διασκεδαστικό. Έχω πιάσει τον εαυτό μου άπειρες φορές να ανοιγοκλείνω τη συσκευασία χωρίς λόγο.

Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω γι' άλλη μια φορά την εταιρεία Estee Lauder που μου έστειλε το προϊόν αυτό για να το δοκιμάσω και να μπορέσω να μοιραστώ την εμπειρία μου αυτή μαζί σας!!!! 

 Τα λέμε σύντομα, πολλά φιλιά!!!

6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Έχει την καλύτερη υφή που έχω δοκιμάσει!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Φαινεται τελειο! Πολυ καλη αποχρωση....Σιγουρα θα τα δοκιμασω!

    iwannaja.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα πανέμορφο φωτεινό κόκκινο τέλειο χειμώνα-καλοκαίρι!!! Πρέπει να του ρίξεις μια ματιά από κοντά!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Αυτή ήταν και η δικιά μου αντίδραση όταν το δοκίμασα!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου