Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

26/4/14

Mac Blush Springsheen Review, Photos & Swatches















   Το Springsheen της Mac είναι το τέλειο ροδακινί ρουζ με διακριτικό χρυσό shimmer!!! Είναι από τα χρώματα εκείνα που ταιριάζουν σε κάθε τόνο επιδερμίδας. Το λατρεύω το καλοκαίρι καθώς δείχνει εκπληκτικό σε συνδυασμό με την ηλιοκαμένη επιδερμίδα. Έχει άριστη απόδοση και μπορείς με σταδιακές εφαρμογές να το κάνεις να δείξει όσο έντονο θέλεις. Απλώνεται πολύ εύκολα και αφήνει μία πολύ διακριτική λάμψη. Αν ξεκινούσα τώρα τη συλλογή μου από ρουζ της Mac θα ήταν το πρώτο που θα έπαιρνα μετά το Harmony και θεωρώ ότι είναι απαραίτητο για κάθε νεσεσέρ!!!

2 σχόλια:

  1. Πραγματικα ειναι υπεροχο χρωμα και must have για το καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το χρώμα του καλοκαιριού!!!! Επίσης είναι τέλειο dupe του Orgasm της Nars!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου