Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

14/4/14

Zerva Cosmetics Camouflage-Corrective No 5

   Γεια σας και πάλι κορίτσια μετά από πολύ καιρό που έχουμε να τα πούμε!!!! Σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα διαφορετικό προϊόν μιας εταιρείας που εμπιστεύομαι πολύ για την ποιότητα των προϊόντων της. Ο λόγος για το camouflage- corrective No 5 της εταιρείας Zerva Cosmetics.






   Είναι το ιδανικό προϊόν για όσες αντιμετωπίζετε προβλήματα ακμής ή έχετε κοκκινίλες. Για όσες δεν το ξέρετε το πράσινο χρώμα εξουδετερώνει το κόκκινο αλλά χρειάζεται δυστυχώς χρόνο, προσπάθεια και πολύ καλή τεχνική για να το σβήσεις σωστά. Η διαφορά του συγκεκριμένου προϊόντος είναι ότι χάρη στην πράσινο-μπεζ απόχρωση του προσφέρει και κάλυψη αλλά και το σβήσιμο του γίνεται πολύ γρήγορα και χωρίς κόπο. Ενδείκνυται για χρήση τοπικά στο σημάδι ή στο σπυράκι μ' ένα μικρό flat πινέλο ή με τα δάχτυλα μας (προτιμήστε να βγάζετε μικρή ποσότητα στο χέρι σας για να αποφύγετε τυχόν μολύνσεις). Μετά εφαρμόστε το foundation και το αποτέλεσμα θα σας ενθουσιάσει.



   Η συσκευασία είναι ένα μικρό πλαστικό βαζάκι διάφανο με μαύρο καπάκι, πολύ χρηστικό. Η ποσότητα που περιέχει είναι 15ml και διαρκεί 36 μήνες μετά το άνοιγμα. Το έχω τουλάχιστον δύο χρόνια και ακόμα δεν έχει φτάσει ούτε μέχρι τη μέση. Η μυρωδιά του είναι πολύ ευχάριστη.  
   Το αγαπώ!!! Απαραίτητο προϊόν και αναπόσπαστο κομμάτι της δουλειάς μου. Το προτείνω ανεπιφύλακτα είτε είσαι επαγγελματίας είτε όχι. 

5 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολύ καλό!!! Αξίζει να το δοκιμάσεις!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ καλό!! Πραγματικά είναι εφιάλτης να καλύψεις τα σπυρακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για εμένα το δύσκολο δεν είναι να καλύψεις τα σπυράκια, υπάρχουν προϊόντα που μπορούν να το κάνουν. Το δύσκολο είναι να συνεχίσεις να δείχνεις φυσική μετά απ' αυτό!!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Μόλις την είδα αυτή την ανάρτηση, δείχνει πολύ καλό!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου