Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

22/5/14

Foot Spa at home with Dr. Scholl

   Καλησπέρα κοριτσάκια μου!!!  Καλοκαίριασε και ήδη βάλαμε στην άκρη τις μπότες μας και τα κλειστά μας παπούτσια αντικαθιστώντας τα με τις αγαπημένες μας πλατφόρμες και τα όμορφα πέδιλα μας. Αυτό όμως σημαίνει ότι είναι ώρα να περιποιηθούμε τα πόδια μας!!!!Το ωραιότερο θα ήταν να μπορούσαμε να πάμε όλες σ' ένα ινστιτούτο και να αφεθούμε στα χέρια των ειδικών. Αλλά επειδή αυτό στις ημέρες μας είναι λίγο δύσκολο, γιατί να μην προσπαθήσουμε να προσφέρουμε στον εαυτό μας ένα αναζωογονητικό spa στο σπίτι μας. 
   Για εμένα τα καλύτερα προϊόντα για την περιποίηση των ποδιών τα έχει η εταιρεία Dr. Scholl. Είναι μια εταιρεία που όπως οι περισσότερες γνωρίζετε εξειδικεύεται στη φροντίδα των ποδιών και περιλαμβάνει από προϊόντα περιποίησης μέχρι παπούτσια. Τα πολλά λόγια όμως είναι φτώχεια οπότε ας ξεκινήσω καλύτερα παρουσιάζοντας σας τα δικά μου βήματα ομορφιάς όσον αφορά την περιποίηση των ποδιών μου.





  Ξεκινάω γεμίζοντας μια λεκάνη με χλιαρό νερό και ρίχνοντας μέσα μια μικρή ποσότητα από το προϊόν για χαλαρωτικό ποδόλουτρο της εταιρείας  Dr. Scholl. Το συγκεκριμένο ξεκουράζει και αφήνει τα πόδια απαλά. Επίσης είναι τέλειο μετά από μία κουραστική ημέρα με πολλές ώρες περπάτημα ή ορθοστασία. Μυρίζει πάρα πολύ ωραία παρόλο αυτά εάν θέλετε μπορείτε να ρίξετε και λίγες σταγόνες από το αγαπημένο σας αρωματικό έλαιο. Η ποσότητα του είναι 220 ml και η τιμή του περίπου 5€ - 6€.



   Αφού τ' αφήσω στο νερό για 10-15 λεπτά, σειρά έχει η λίμα ποδιών Dr. Scholl. Είναι αγαπημένη μου καθώς έχει πολύ βολική λαβή που δε σε κουράζει, ενώ οι δύο πλευρές της, η μια που έχει πιο τραχιά επιφάνεια για να αφαιρεί εύκολα και γρήγορα το σκληρό δέρμα και η άλλη με τη πιο μαλακή επιφάνεια για να λειαίνει το ξηρό δέρμα προετοιμάζουν τέλεια το πόδι για το επόμενο βήμα. Κάποια στιγμή βέβαια θέλω να δοκιμάσω και τη νέα  ηλεκτρική λίμα της εταιρείας που φαίνεται καταπληκτική. Τιμή λίμας: 4€- 5€.




     Αφού στεγνώσω τα πόδια μου με μια πετσέτα συνεχίζω με την κρέμα απολέπισης ποδιών της ίδιας εταιρείας κάνοντας μασάζ στα σημεία που θέλω όπως θα έκανα με οποιοδήποτε scrub. Η σύνθεση της με κόκκους φυσικής ελαφρόπετρας και οξέα φρούτων το κάνει αποτελεσματικό στην αφαίρεση του ξηρού δέρματος και των νεκρών κυττάρων.Στο τέλος ξεπλένω καλά με άφθονο νερό. Η ποσότητα της είναι 75 ml και η τιμή της 5€ - 6€.



     Τελευταίο και πιο σημαντικό βήμα είναι η άμεση ενυδάτωση των ποδιών. Χρησιμοποιώ λοιπόν την ενυδατική κρέμα ποδιών της Dr. Scholl. που προσφέρει εντατική ενυδάτωση και διαρκεί 24 ώρες χαρίζοντας σου απαλά πόδια. Για καλύτερα αποτελέσματα πολλές φορές μετά τη κρέμα φοράω ένα ζευγάρι κάλτσες έτσι ώστε να σφραγίσω την υγρασία.  Η ποσότητα της είναι 75 ml και η τιμή της 5€ - 6€.



    Αυτή είναι η διαδικασία που ακολουθώ και τη βρίσκω πραγματικά εύκολη αλλά και πολλή διασκεδαστική. Στο τέλος περάστε και ένα όμορφο καλοκαιρινό βερνίκι νυχιών και θα  μείνετε ικανοποιημένες και ενθουσιασμένες από το αποτέλεσμα. Μέχρι το επόμενο post, φιλάκια πολλά!!!

2 σχόλια:

  1. AXχχ θέλω κι εγώ τέτοια περιποίηση!!!!!Χαλαρωτική εμπειρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως τα λες Βίκυ μου!!! Άκρως χαλαρωτική εμπειρία και οικονομική!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου