Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

18/6/14

Best Mac brushes for eyes

   Καλησπέρα κορίτσια!!! Τα πινέλα όπως έχω πει πολλές φορές είναι το πιο σημαντικό εργαλείο για ένα επιτυχημένο μακιγιάζ,  Εξαιτίας της δουλειάς μου έχω δοκιμάσει πολλά πινέλα ματιών που υπόσχονται εύκολη εφαρμογή και τέλειο αποτέλεσμα. Δυστυχώς στα περισσότερα αυτό δεν ισχύει!!
   Τα δικά μου αγαπημένα πινέλα είναι της εταιρείας Mac Cosmetics. Μπορεί να είναι λίγο ακριβά αλλά πιστέψτε με αξίζουν κάθε ευρώ τους!!! Με το σωστό καθάρισμα και την απαραίτητη φροντίδα θα παραμείνουν για χρόνια στο νεσεσέρ σας. Θέλετε να μάθετε ποιες είναι οι δικές μου επιλογές;;; Ας ξεκινήσουμε!!!

#239 Eye Shader Brush




   Απίστευτο πινέλο, πάρα πολύ απαλό!!! Είναι ιδανικό για να τοποθετήσεις σκιά είτε compact είτε σε σκόνη στο βλέφαρο του ματιού.
Το σχήμα του είναι κυκλικό και επίπεδο. Οι τρίχες του είναι κοντές και πυκνές έτσι ώστε να παίρνουν την ποσότητα που χρειάζεσαι και να τη συγκρατούν στο πινέλο. Δεν χρειάζεται πολλές κινήσεις για να εφαρμόσεις τη σκιά, είναι εκπληκτικό πόσο χρώμα αφήνει. Πολύ καλό πινέλο και για τα pigments.

#217 Blending Brush (Τιμή:22€)




   Το πιο δημοφιλές πινέλο ματιών και όχι άδικα!! Πολλοί προσπάθησαν να το αντιγράψουν αλλά χωρίς επιτυχία. Είναι το καλύτερο πινέλο για όσους ξεκινούν τώρα το μακιγιάζ ή για όσους δεν τα καταφέρνουν καλά μ' αυτό. Είναι απίστευτα απαλό, φουντωτό και ελαστικό αλλά με αρκετά πυκνές μακριές τρίχες που κάνουν το σβήσιμο των σκιών παιχνιδάκι. Must have πινέλο για smokey eyes!!!

#219 Pencil Brush




   Άλλο ένα εξαιρετικό πινέλο για τα μάτια. Πάρα πολύ απαλό σε σύγκριση με τα αντίστοιχα πινέλα άλλων εταιρειών. Λόγω του σχήματος του έχει πάρα πολλές χρήσεις και σ' όλες είναι εξίσου αποτελεσματικό. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να σχεδιάσεις με μεγαλύτερη ακρίβεια την εξωτερική γωνία του ματιού, να τοποθετήσεις σκιά στη γραμμή των κάτω βλεφαρίδων ή να μουτζουρώσεις το μολύβι ή τη σκιά δημιουργώντας smokey εφέ.

#224 Tapered Blending Brush (Τιμή:34€)




   Ακόμα ένα αγαπημένα μου πινέλο!!! Το χρησιμοποιώ για να απλώσω σκιά στην πτυχή  του ματιού (το σημείο κάτω από το κόκκαλο) και επίσης πολύ συχνά στο τόξο του φρυδιού για να εφαρμόσω highlight. Είναι απίστευτα απαλό και οι τρίχες του είναι μακριές και αρκετά φουντωτές με μεγάλη ελαστικότητα που σε βοηθάνε να κάνεις ένα ελαφρύ σβήσιμο χωρίς να επηρεάσεις ιδιαίτερα το μακιγιάζ. Άλλη μία χρήση του είναι στην εφαρμογή consealer, προσφέρει πολύ καλό αποτέλεσμα αλλά εγώ προτιμώ επίπεδα πινέλα για την τοποθέτηση του.

#266 Small Angle Brush




   Πινέλο πολλών χρήσεων και αυτό. Όσες κοπέλες δυσκολεύεστε με το eyeliner αυτό το πινέλο θα σας κάνει ειδικούς στην εφαρμογή του. Επίσης είναι τέλειο για να εφαρμόσετε σκιά στη γραμμή των κάτω βλεφαρίδων. Εκεί που όμως είναι αναντικατάστατο είναι στο σχηματισμό των φρυδιών!!! Με την κατάλληλη σκιά  ή το σωστό χρώμα μολυβιού μπορεί να κάνει θαύματα!!!




   Πριν κλείσω αυτό το post θα ήθελα να ξαναπώ κάτι που έχω αναφέρει πολλές φορές αλλά δε βλάπτει και μία ακόμη!! Δεν υπάρχουν αυθεντικά πινέλα της Mac σε χαμηλότερες τιμές. Είναι κρίμα να δώσετε έστω και 5€ για ένα πινέλο, γιατί σίγουρα αυτό που θα πάρετε δε θα έχει καμία σχέση με το αυθεντικό. Σε οικονομικές τιμές μπορείτε να βρείτε πινέλα άλλων εταιρειών που να αξίζουν τα χρήματα τους και να είναι και καλής ποιότητας!!!

Αυτά ήταν τα δικά μου πέντε καλύτερα πινέλα ματιών από την Mac. Τα δικά σας αγαπημένα ποια είναι;;;;

4 σχόλια:

  1. Η αλήθεια είναι πως είναι ακριβά αλλά αν επενδύσεις σε αυτά σίγουρα θα σου κρατήσουν καιρό και δεν θα σου χαλάσουν τόσο εύκολο όσο ένα φθηνό πινέλο όπως είπες..αν αγόραζα ποτέ θα ήθελα ή το Small Angle Brush ή το πινέλο για ρουζ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σίγουρα φθηνά δε τα λες αλλά είναι όπως το είπες επένδυση!!! Εγώ τα δικά μου τα έχω 6+ χρόνια και ακόμα είναι σαν καινούρια ,το ίδιο απαλά και πυκνά όπως ήταν!!! Το Small Angle Brush είναι το πιο οικονομικό από τα 5 , νομίζω ότι το είχα πάρει γύρω στα 17€ αλλά δε θυμάμαι αν ήταν με έκπτωση!!! Του ρουζ είναι απίστευτο πινέλο αλλά αυτό είναι πραγματικά πανάκριβο ακόμα και με έκπτωση!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σίγουρα τα πινέλα κρατάνε και είναι μια επένδυση, έχω πινέλα της kryoane περίπου 7 χρόνια και πέρα απο του ρουζ είναι όλα σαν καινούρια!!!πιστεύω πως αξίζει να παιρνουμε καλά πινέλα, καταλαβαίνεις και διαφορά στο μακιγιάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο!!! Με κακής ποιότητας πινέλα και το μακιγιάζ θα είναι αντίστοιχης ποιότητας!! Η Kryolan είναι από τις καλύτερες επαγγελματικές εταιρείες που υπάρχουν και τα προϊόντα της δεν μ' έχουν απογοητεύσει ποτέ... είμαι σίγουρη ότι θα τα έχεις γι' άλλα τόσα χρόνια!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου