Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

2/6/14

New in: Hermosa της Fergie










    Από την απίστευτα μεγάλη wish list  μου, άλλο ένα  αγαπημένο κομμάτι διαγράφηκε και ήρθε να προστεθεί στη συλλογή μου!!! Ακόμα ένα ζευγάρι παπούτσια λοιπόν έχει πάρει θέση στη ντουλάπα μου!! Ενώ μου αρέσουν τα τρουκς σε ρούχα και τσάντες, στα παπούτσια τα αποφεύγω λόγω του ότι τις περισσότερες φορές δείχνουν άκομψα. Αυτά που μου αρέσουν μετριούνται στα δάχτυλα του χεριού μου. Ένα από αυτά είναι και το Hermosa της Fergie. Τα κρυσταλλάκια δένουν υπέροχα με τα τρουκς  και δίνουν τη ροκ πινελιά που θέλω χωρίς να αφαιρούν πόντους από μια κομψή γυναικεία εμφάνιση. Το χρώμα είναι πολύ ιδιαίτερο κάτι ανάμεσα σε γκρι και καφέ, μου φέρνει λίγο στο χρώμα της Satin Taupe της Mac. Από τώρα σκέφτομαι πότε θα τις φορέσω!!!!!

2 σχόλια:

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου