Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

20/7/14

Bronzing Pearls της Avon

   Γεια σας κορίτσια μου σήμερα θα ήθελα να σας μιλήσω για τις Bronzing Pearls της Avon. Είναι ένα προϊόν που μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε σαν bronzer είτε σαν ρουζ, προσωπικά προτιμώ την πρώτη χρήση.



   Η συσκευασία του είναι ένα διάφανο βαζάκι μεσαίου μεγέθους, σε σκούρο πορτοκαλί χρώμα με καφέ καπάκι,  που περιέχει στο εσωτερικό του αρκετές μικρές πέρλες τριών χρωμάτων (καφέ, ροδακινί και μπεζ).
Επίσης περιέχει ένα λευκό σφουγγαράκι που αν και ξέρω πολλές θα θέλατε να το πετάξετε από μέσα μην το κάνετε γιατί είναι απαραίτητο για να συγκρατεί τις πέρλες ακίνητες για να μη σπάνε. Κυκλοφορεί σε δύο αποχρώσεις στη cool και στη warm, η πρώτη για ανοιχτόχρωμες και η δεύτερη για σκουρόχρωμες επιδερμίδες.



  Αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι ότι οι πέρλες δεν περιέχουν καθόλου glitter και χαρίζουν μια διακριτική λάμψη υγείας στο πρόσωπο. Επίσης το χρώμα είναι ένα ζεστό καφέ-ροδακινί που σου αφήνει μια πολύ όμορφη ηλιοκαμένη όψη τέλεια για τα καλοκαιρινά βράδια. 



  Είναι πάρα πολύ εύκολες στη χρήση, απλά περνάς το πινέλο πάνω από τις πέρλες κάνοντας κυκλικές κινήσεις και εφαρμόζεις στα ζυγωματικά σου. Προσοχή έχει πάρα πολύ καλή απόδοση και για αυτό θα πρέπει να προσέξετε αρκετά με την ποσότητα που θα πάρετε. Καλύτερα η εφαρμογή να γίνει σταδιακά. 
  Η ποσότητα της συσκευασίας είναι 22gr και η διάρκεια ζωής του 2 χρόνια, λεπτομέρεια που θα σου φανεί πολύ χρήσιμη καθώς είναι ατέλειωτο!!! Το μόνο αρνητικό του, το άρωμα του που είναι αρκετά έντονο όταν ανοίγεις τη συσκευασία.
   Αν θέλετε ένα οικονομικό bronzer αυτής της μορφής τότε σίγουρα θα μείνετε ευχαριστημένες!!!
Τα λέμε σύντομα, πολλά φιλιά!!!!

  

6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο πόστ θα τ εχω στα υπόψην μου φιλία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συμφωνώ για το άρωμά του!Έντονο. Το είχα σε πρόσφατο giveaway μου! Τώρα τρέχω ένα ακόμα giveaway,oπότε αν ενδιαφέρεσαι,περνα μια βόλτα απ' το βlog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς το έντονο άρωμα σου αφήνει άσχημη αίσθηση!!! Καλή τύχη στο διαγωνισμό σου!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  3. Γεια σου!! Σε εχω κανει tag, θα ηθελα πολυ να το κανεις και εσυ!!
    http://cremebeaute.blogspot.gr/2014/07/tag-top-to-toe.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ, ευχαριστώ πολύ για το tag!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου