Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

5/7/14

Shower Cream with Cocoa Butter & Macadamia by Bioten

   Καλημέρα κορίτσια μου!!! Πως μου είστε;;; Ξέρω, ξέρω πολλή ζέστη και δεν υπάρχει πιο γρήγορος τρόπος για να δροσιστείς από ένα γρήγορο ντους. Όταν μάλιστα αυτό συνοδεύεται και από ένα αφρόλουτρο με μεθυστικό άρωμα τότε η εμπειρία σου γίνεται συγκλονιστική. Έτσι ένιωσα την πρώτη φορά που δοκίμασα το νέο αφρόλουτρο της Bioten για μεταξένια λάμψη με Cocoa Butter & Macadamia.




   Η εταιρεία Bioten μπήκε δυναμικά στο χώρο των αφρόλουτρων λανσάροντας τρία νέα αφρόλουτρα με κοινό συστατικό το Shea Butter.
Οπότε δεν έχετε παρά να επιλέξετε μεταξύ του Bioten Refreshing Shower Cream με Lime , του Bioten Silky Radiance Shower Cream με Cocoa Butter & Macadamia και του Bioten Nourishing Swower Cream με μέλι!!! Αυτό που έχω να σας πω είναι ότι και τα τρία μυρίζουν φανταστικά!!!
   Το δικό μου αγαπημένο δεν είναι άλλο από το Bioten Silky Radiance Shower Cream με Cocoa Butter & Macadamia!!!! Το άρωμα είναι το πρώτο που σε κερδίζει, η μυρωδιά του απλά δεν υπάρχει... είναι πολύ γλυκιά και αναζωογονητική και διαρκεί πάρα πολύ!!! Μου θυμίζει εκείνες τις μαλακές καραμέλες γάλακτος με το χρυσό περιτύλιγμα που έχουνε μια αγελαδίτσα πάνω στη συσκευασία. 




   Το χρώμα του αφρόλουτρου είναι άσπρο και η υφή του πολύ κρεμώδης. Τα συστατικά που περιέχει είναι υπεύθυνα για το καθαρό αλλά και τέλεια ενυδατωμένο δέρμα σου. Κάθε φορά που το χρησιμοποιώ το δέρμα μου είναι τόσο απαλό και λαμπερό που νιώθω ότι έχω κάνει μπάνιο με γαλάκτωμα σώματος. Το έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές μέχρι τώρα και μπορώ να πω με σιγουριά ότι λατρεύω το άρωμα και την αίσθηση που σου αφήνει!!!!




    Διατίθεται σε συσκευασίες των 400ml και 750ml. Όπως όλα τα προϊόντα Bioten δεν περιέχει paraben,paraffin και colorant.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα νέα αφρόλουτρα της Bioten;;; Πως σας φάνηκαν;;;;

8 σχόλια:

  1. Αχ ναι μυρίζει θεϊκά το άτιμο!! Αυτό σε συνδυασμό με το αντίστοιχο γαλάκτωμα σώματος ή το beautifying oil στη μυρωδιά brazil nut από tbs! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά απίστευτο άρωμα!!! Με το γαλάκτωμα σώματος της ίδιας εταιρείας... ο τέλειος συνδυασμός!!!!!Αυτό των tbs δεν το έχω μυρίσει αλλά σ' εμπιστεύομαι, είμαι σίγουρη ότι θα ταιριάζει!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. δεν εχω δοκιμασει καποιο αφρολουτρο αλλα σιγουρα θα το κανω καποια στιγμη.,.η πρωτη επιλογη μου θα ειναι αυτο φυσικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά μύρισε το και δε νομίζω ότι θα μπορέσεις να αντισταθείς!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Εθισμός!!! Δε μπορώ να σταματήσω να το μυρίζω!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  4. Αχ φαίνεται τέλειο. Πολύ θέλω να το δοκιμάσω. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε το σύντομα!!!! Σίγουρα θα το λατρέψεις!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου