Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

27/9/14

Shopping day is a beautiful day

Καλημέρα σ' όλους σας!!!!!

   Χθες ήταν μία πραγματικά υπέροχη ημέρα!! Μπορείς να περάσεις πολύ όμορφα αρκεί να έχεις καλή παρέα και ανεβασμένη διάθεση, τώρα αν προσθέσεις σ' αυτά τα δύο και το ατελείωτο shopping  απογείωσες την ημέρα σου σε χρόνο μηδέν.
   Με την αδερφή μου αποφασίσαμε να περάσουμε μια ολόκληρη ημέρα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Ξεκινήσαμε λοιπόν πρωί -πρωί με βόλτα στα μαγαζιά. Δεν υπάρχει καλύτερη ώρα για να "εξερευνήσεις" ένα κατάστημα από την ώρα του ανοίγματος του. Τα ρούχα είναι τακτοποιημένα, ο κόσμος ελάχιστος και τα δοκιμαστήρια φυσικά άδεια... τι άλλο να ζητήσω!!!!!

   Τα αποκτήματα μου, μία υπέροχη τσάντα από την καινούρια συλλογή της Axel. Είναι στις αποχρώσεις του μπεζ και του μαύρου και με σχέδιο Secret Map που με κέρδισε από την πρώτη στιγμή. Υπέροχη γραμμή και ποιότητα όπως άλλωστε όλα τα προϊόντα της εταιρείας. Είναι ευρύχωρη και ταιριάζει με οτιδήποτε φορέσεις!!








   Αγόρασα επίσης ένα άσπρο πόντσο. Το βρίσκω πολύ πρακτικό για το φθινόπωρο που δε θέλεις να βάλεις παλτό ή μπουφάν αλλά θέλεις κάτι για να σε κρατάει ζεστή. Αυτό όμως που μ' ώθησε να το αγοράσω είναι το πόσο βολικό είναι αφού στην ουσία είναι πόντσο - πουλόβερ με μανίκια οπότε δε σηκώνεται ολόκληρο κάθε φορά που σηκώνω τα χέρια μου!!


     


   Τελευταία μου αγορά ένα χακί παρκά. Κάθε χρόνο έβλεπα τα συγκεκριμένα μπουφάν και δε μου γέμιζαν το μάτι. Υπήρχε πάντα ένα αλλά και κάτι που δε μου άρεσε. Αλλά να τελικά που κατέληξα στο ν' αγοράσω ένα και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη γι' αυτό!!!! Είναι πολύ ζεστό και τέλειο για τις καθημερινές χειμωνιάτικες εμφανίσεις μου!!!


   Μετά από μαραθώνιο περπατήματος καταλήξαμε στο αγαπημένο μας cafe όπου ύστερα από πολλή ώρα χαλαρής κουβεντούλας και αφού ξεκουραστήκαμε αρκετά συνεχίσαμε την βόλτα μας.

  Σειρά είχανε τα καταστήματα καλλυντικών. Αφού περάσαμε απ' όλα μια βόλτα καταλήξαμε στα Sephora απ' όπου έφυγα έχοντας μαζί μου μερικά όμορφα πραγματάκια.

   Πρώτο και καλύτερό το compact foundation της Shiseido με spf 30. Ένα από τα καλύτερα αυτής της μορφής που κυκλοφορούν στην αγορά!!! Τέλεια υφή και πολύ καλή κάλυψη αλλά κυρίως ματ αποτέλεσμα και μεγάλη διάρκεια!!



Αγόρασα επίσης δύο παλέτες Sephora μία για καστανά και μία για πράσινα μάτια. Κάθε παλέτα περιέχει από έξι σκιές και ένα μολύβι. Θεωρώ ότι είναι ιδανικές για ταξίδια και μικρές αποδράσεις που δε θέλεις να παίρνεις μαζί σου τις πιο ακριβές σου σκιές!!!!



  Τελευταία στάση της μέρας μας ένα φαρμακείο όπου αγόρασα το High Peel της Lierac, ένας ορός προσώπου για έντονο peeling. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και γι' αυτό αποφάσισα να το δοκιμάσω...ελπίζω να αξίζει!!!



  Και έτσι τελείωσε μια υπέροχη ημέρα που ελπίζω να επαναλάβω ξανά σύντομα!!! Μέχρι το επόμενο post μου σας στέλνω την αγάπη μου και τις ευχές μου για ένα χαρούμενο Σαββατοκύριακο!!!

2 σχόλια:

  1. Μεγειάαααααα σου!!
    Ειδικά η τσαντούλα..είναι φανταστική!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ!! Η τσάντα ήταν έρωτας με τη πρώτη ματιά!!! Η φωτογραφία την αδικεί!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου