Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

17/10/14

Essence Liquid Ink Eyeliner

Γεια σας!!!!!
   Σαν κορίτσι και εγώ, αγαπάω πολύ το eyeliner και το χρησιμοποιώ συχνά στο μακιγιάζ μου. Συνήθως αγοράζω eyeliner σε μορφή gel που με βολεύουν περισσότερο και μπορώ να χρησιμοποιήσω για την εφαρμογή τους, το δικό μου πινέλο. Έχω αγοράσει κάποια υγρά eyeliner κατά καιρούς αλλά δε μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Όμως σε μια βόλτα μου στην αγορά πριν ένα μήνα περίπου δεν κρατήθηκα και είπα να δοκιμάσω το Liquid Ink Eyeliner της Essence. Για να δούμε πως μου φάνηκε!!!!!



    Είναι ένα προϊόν που μας αποδεικνύει ότι δε χρειάζεται κάτι να είναι ακριβό για να είναι καλό. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι το πολύ έντονο μαύρο χρώμα του και το βουρτσάκι που παίρνει όση ποσότητα χρειάζεται ακριβώς και δε σε λερώνει με περιττή.
Επίσης το μέγεθος του πινέλου είναι ιδανικό καθώς είναι πολύ λεπτό και μακρόστενο και βοηθάει ώστε να σχεδιάσεις μία πολύ λεπτή γραμμή χωρίς να χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας!!!




    Όσον αφορά τώρα για τις λεπτομέρειες μετά την εφαρμογή του μπορώ να σας πω ότι στεγνώνει πολύ γρήγορα και μένει αναλλοίωτο μέχρι να το αφαιρέσετε. Επίσης δε μου προκάλεσε κανένα ερεθισμό στα μάτια αν και ευαίσθητα. Δεν είναι αδιάβροχο.



    Η συσκευασία είναι ένας απλός μικρός κύλινδρος στα χρώματα του μαύρου και του ασημί. Η ποσότητα της κάθε συσκευασίας είναι 3ml και κοστίζει περίπου 3€ αν θυμάμαι σωστά.
    Προσωπικά το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποια θέλει ένα πολύ καλό, εύκολο και κυρίως οικονομικό eyeliner για τις πρώτες απόπειρες αλλά και για καθημερινή χρήση.

6 σχόλια:

  1. φαίνεται πολύ ωραίο, θα ήθελα να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολύ καλό!!!! Αξίζει να το δοκιμάσεις!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. πανω που εψαχνα eyeliner ειδα το ποστ...βεβαια δεν ξερω αν θα με βολεψει το βουρτσακι, αλλα σιγουρα αξιζει μια δοκιμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βουρτσάκι είναι πάρα πολύ λεπτό και σε βοηθάει στο σχηματισμό της γραμμής!!! Νομιζω θα σε βολέψει!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Πολυ ωραιο πρεπει να ειναι και το βουρτσακι βολικο φαινεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ!!! Το βρήκα πολύ βολικό ακόμα και όταν ήθελα να το περάσω ακριβώς πάνω στις βλεφαρίδες η γραμμή έβγαινε πολύ λεπτή. Φιλιά!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου