Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

2/12/14

Αγορές από την έκθεση ομορφιάς Beauty Macedonia Χειμώνας 2014

   Το τριήμερο που μας πέρασε πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη η έκθεση ομορφιάς Beauty Macedonia για επαγγελματίες. Εγώ πήγα χθες που ήταν και η τελευταία ημέρα και επειδή ήταν πρωί και δεν είχε πολύ κόσμο κατάφερα να δω τα stand των εταιρειών με την άνεση μου, να δοκιμάσω τα προϊόντα τους και τέλος να επιλέξω αυτά που μου άρεσαν περισσότερο.
   Αγόρασα λοιπόν τα παρακάτω πραγματάκια....




  • Zerva Cosmetics Lipstick No 44: Το ερωτεύτηκα αυτό το χρώμα. Είναι ένα βαθύ μωβ Βουργουνδίας ιδανικό για το χειμώνα και ταίριαξε τέλεια με το χρώμα της επιδερμίδας μου. Πολύ όμορφη απόχρωση για μελαχρινές!!
  • Zerva Cosmetics Lipstick No 53: Έψαχνα πολύ καιρό ένα γλυκό nude κραγιόν. Ήμουν ανάμεσα σ' αυτό και ένα λίγο πιο άχρωμο αλλά τελικά κατέληξα σ'  αυτό. Θα ταιριάζει  πάρα πολύ με smokey eyes.
  • Zerva Cosmetics Lip pencil στην απόχρωση Frozen Cherry: Είναι απίστευτο πόσο ακριβώς ίδιο είναι το χρώμα του μολυβιού με το κραγιόν. Καμία διαφορά!! Φανταστικό για εμένα που προτιμώ τα μολύβια να μην αλλοιώνουν το χρώμα του κραγιόν. 
  • Zerva Cosmetics Lip pencil στην απόχρωση Nude: Άλλο ένα φανταστικό χρώμα. Αν και έχω αρκετά nude μολύβια αυτό το αγόρασα δίχως δεύτερη σκέψη. Είναι τέλειο για να δημιουργήσεις την γραμμή των χειλιών χωρίς να φοβάσαι ότι το αποτέλεσμα θα είναι υπερβολικό. Πιστεύω ότι θα δείχνει πολύ ωραίο και ως highlighter σε πιο σκούρα κραγιόν αλλά αυτό θα σας το πω σίγουρα μετά τη δοκιμή. 
  • Yellow Rose Chocolate Body Cream: Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω ξανά προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας αλλά έχω ακούσει πολύ καλές κριτικές. Αποφάσισα να πάρω την κρέμα σώματος με σοκολάτα. Αγαπώ οτιδήποτε σοκολατένιο.
  • Yellow Rose Chocolate Body Scrub: Για να μην αφήσω παραπονεμένη την κρέμα αγόρασα και το scrub της ίδιας σειράς. Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω μαζί!!!
  • W7 Brow Bar, Eyebrow Stencil Kit: Αφού είχα γυρίσει όλη την έκθεση και είχα αγοράσει τα παραπάνω πραγματάκια, στο δρόμο προς την έξοδο πήρε το μάτι μου αυτήν την όμορφη συσκευασία και δε μπόρεσα ν' αντισταθώ. Την αγόρασα και μένει να την δοκιμάσω!!!

8 σχόλια:

  1. συγκρατημενη σε βρίσκω..λίγα πήρες...μεγία σου και να μας πεις εντυπώσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Πάντα στην έκθεση ψωνίζω λίγα και καλά!! Ούτως ή άλλως την ίδια έκπτωση έχουμε και εκτός έκθεσης οπότε γιατί να τα ψωνίσω όλα μαζεμένα!!! Μέσα στο ΣΚ ξεκινάω δοκιμές οπότε συντομα θα σας πω αν αξίζουν!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Χαρά μου!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Με γεια σου :) Διάλεξες και ωραίες αποχρώσεις στα κραγιόν..

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ:) Το σκούρο μωβ είναι επανακυκλοφορία της εταιρείας και είμαι πολύ χαρούμενη που το πήρα!!! Το nude είναι νέα απόχρωση!!! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα όλα!! Μακάρι να μπορούσα να πάω κι εγώ...δυστυχώς δεν είμαι επαγγελματίας :(
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δυστυχώς αυτή η έκθεση είναι ανοιχτή μόνο σε επαγγελματίες!!! Θα ήταν ωραία να μπορούσες να έρθεις!!! Συμμετέχουν πολλές εταιρείες και οι τιμές σε μερικά προϊόντα συμφέρον πολύ!!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου