Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

29/12/14

Αποτελέσματα Giveaway Part 1

   Καλησπέρα σ' όλους!! Ελπίζω να περάσατε πολύ όμορφα τα Χριστούγεννα όπως και εγώ!! Για τρεις τυχερούς αναγνώστες του blog οι γιορτές θα γίνουν ακόμα πιο ευχάριστες αφού θα κερδίσουν το σαμπουάν Gliss της Schwarzkopf - Liquid Silk!! Θέλετε να δούμε ποιοι είναι;;;



   Οι πρώτοι τυχεροί αυτής της σειράς διαγωνισμών που πρόκειται να γίνουν είναι οι παρακάτω:

  • Μικρή Λουλου

Το έχω δοκιμάσει και είναι σούπερ!! Σ' ευχαριστούμε!!!
gfc Μικρή Λουλου
fb louloudakis
email louloudakisma@gmail.com

  • floranceaga

τέλεια!καλές γιορτές!
email:floranceaga@yahoo.gr
gfc:flora aga
fb + bloglovin:Flora Ger

  • Vaso Theodorakopoulou

ωραια! χρονια πολλα!
fb Vaso Theodorakopoulou
blogovin Vaso Theodorakopoulou
email vas_theod77@yahoo.gr
gfc vas_theod77
twitter @VasoTheod
link κοινοποιησης στο fb https://www.facebook.com/vaso.theodorakopoulou.1/posts/865092716868401?pnref=story
link κοινοποιησης στο twitter https://twitter.com/VasoTheod/status/548493346872651776



                                                      Συγχαρητήρια!!!!

  Οι νικητές θα πρέπει να μου απαντήσουν στο email που τους έστειλα μέσα σε 48 ώρες αλλιώς θα επαναλάβω την κλήρωση για το δώρο τους. 
  Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τη συμμετοχή σας. Και μη ξεχνάτε πολύ σύντομα έρχεται το Giveaway part 2!!!


3 σχόλια:

  1. Καλές γιορτές Βάσω μου και συγχαρητήρια για άλλη μια φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα Μαρία!σ'ευχαριστω πολύ!!!μόλις σου εστειλα τα στοιχεία μου!
    καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου