Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

19/12/14

Zerva Cosmetics Lipstick No 44 & Lip Pencil in Frozen Cherry

   Από την πρόσφατη έκθεση ομορφιάς "Beauty Macedonia" που πραγματοποιήθηκε πριν λίγο καιρό στην Θεσσαλονίκη αγόρασα εκτός των άλλων ένα πολύ όμορφο κραγιόν από την εταιρεία Zerva Cosmetics στην απόχρωση No 44 και ένα μολύβι χειλιών στην απόχρωση Frozen Cherry για να φοράω μαζί με το κραγιόν.

   Το κραγιόν στην απόχρωση No 44 είναι ένα πολύ όμορφο μωβ Βουργουνδίας, τέλειο για τους ψυχρούς μήνες του χειμώνα. Ποτέ δεν περίμενα ότι θα απολάμβανα τόσο πολύ μία σκούρα απόχρωση!! Έχει απίστευτη χρωματική απόδοση, απλώνεται πολύ εύκολα και ομοιόμορφα χωρίς να δημιουργεί γραμμές στα χείλη. Το τελείωμα του είναι σχεδόν ημιματ με λίγη λάμψη και η διάρκεια του ακόμα και χωρίς το μολύβι χειλιών είναι φανταστική!! Δεν ξηραίνει καθόλου τα χείλη όπως όμως έχω ξαναπεί οι σκούρες αποχρώσεις χρειάζονται πολύ καλή ενυδάτωση προτού φορεθούν. Το άρωμα του είναι φανταστικό, μου μυρίζει βανίλια και μου θυμίζει πάρα πολύ την μυρωδιά των κραγιόν της Mac.

Zerva Cosmetics lipstick No 44



Zerva Cosmetics lipstick No 44

Zerva Cosmetics lipstick No 44

   Το μολύβι χειλιών στην απόχρωση Frozen Cherry  είναι ένα πολύ ζεστό βουργουνδί χρώμα, ιδανικό για φθινόπωρο-χειμώνα. Σαν απόχρωση τη λάτρεψα και πιστεύω ότι θα εντυπωσίαζε κάθε μία από εσάς που τρελαίνεται για βουργουνδί χείλη. Η απόδοσή του είναι πάρα πολύ καλή, γράφει αμέσως και έντονα ενώ μπορεί να φορεθεί ακόμα και μόνο του. Η διάρκεια του για άλλη μια φορά μ' εντυπωσίασε, φανταστείτε ότι δυσκολεύτηκα να το αφαιρέσω!! Γλιστράει πολύ εύκολα στα χείλη αν και δεν είναι τόσο κρεμώδης η σύσταση του όσο θα ήθελα. Ξύνεται με οποιαδήποτε ξύστρα.

Zerva Cosmetics Lip Pencil in Frozen Cherry

Zerva Cosmetics Lip Pencil in Frozen Cherry


Τα λέμε σύντομα!!! Φιλάκια πολλά!!!

2 σχόλια:

  1. Πολύ εντυπωσιακό!! Μου αρέσει περισσότερο χωρίς το μολύβι!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χωρίς το μολύβι είναι πιο φωτεινό!!! Όπως και να το φορέσεις δείχνει πολύ όμορφο στα χείλη!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου