Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

21/1/15

Το καλύτερο και το χειρότερο προϊόν του 2014

Καλησπέρα κορίτσια μου!!!

   Αυτό είναι ένα post αφιερωμένο στο καλύτερο και το χειρότερο προϊόν που δοκίμασα τη χρονιά που μας πέρασε!!!! Για να πω την αλήθεια υπάρχουν αρκετά προϊόντα που λάτρεψα και άλλα τόσα που δε με ικανοποίησαν όσο θα ήθελα. Ποια είναι όμως αυτά που κέρδισαν επάξια τον τίτλο του καλύτερου και χειρότερου προϊόντος;;;.

   Ας ξεκινήσουμε από το καλύτερο που δεν είναι άλλο από το κραγιόν της σειράς Pure Color Envy της Estee Lauder στην απόχρωση Envious. Έχει από τις καλύτερες υφές που έχω δοκιμάσει, απίστευτα ενυδατικό αλλά ταυτόχρονα με τέλεια απόδοση χρώματος και διάρκεια. Για το χρώμα του δεν έχω λόγια το απόλυτο κόκκινο του πάθους,  υπέροχο χειμώνα-καλοκαίρι. Δε θα πω περισσότερο γιατί έχω μιλήσει σε παλιότερο post μου αναλυτικά οπότε αν θέλετε να δείτε φωτογραφίες ή να το διαβάσετε πατήστε εδώ





 Ας δούμε λοιπόν ποιο αναλυτικά το χειρότερο προϊόν του 2014 που είναι με διαφορά η μάσκαρα Super Drama από την Avon. Ήταν άλλη μια παρόρμηση της στιγμής, την είδα, μου άρεσε πολύ η χρωματιστή συσκευασία της και η ονομασία της προμήνυε μια μάσκαρα που θα χάριζε έντονο αποτέλεσμα. Δεν κάθισα να το ψάξω περισσότερο και την αγόρασα. Και ναι πέταξα τα λεφτά μου (ευτυχώς δεν ήταν πολλά)!!!!



  Η εταιρεία υπόσχεται ότι η συγκεκριμένη μάσκαρα κάνει την περιοχή των ματιών να δείχνει έως και 20% μεγαλύτερη και αυτό χάρη στη σύνθεση της που προσφέρει όγκο σε κάθε βλεφαρίδα. Η άποψη μου;;;; Δεν κάνει τίποτα!!!
  Όταν την άνοιξα για πρώτη φορά νόμιζα ότι πήρα λάθος χρώμα. Το βουρτσάκι ήταν μωβ χωρίς μαύρο χρώμα πάνω. Αφού έλεγξα τη συσκευασία και είδα ότι πήρα το σωστό χρώμα πίστεψα ότι ήταν άδεια. Με το άνοιξε-κλείσε έπιασε λίγο μαύρο χρώμα αλλά το μόνο που έκανε ήταν απλά να βάφει τις βλεφαρίδες μαύρες. Όγκος  μηδέν!!! Το χειρότερο όμως απ' όλα είναι ότι το βουρτσάκι της ήταν αρκετά σκληρό με αποτέλεσμα κάθε φόρα που την έβαζα, τα μάτια μου ερεθίζονταν. Αυτό δε σταματούσε εκεί αλλά συνέβαινε και πολύ συχνά ακόμα και μετά την εφαρμογή... τα μάτια μου έτσουζαν και δάκρυζαν χωρίς λόγο. Κατάφερα να τη χρησιμοποιήσω πέντε φορές όλες και όλες και μετά το post θα χαρώ πολύ να την πετάξω!!!! Κρίμα γιατί έχω δοκιμάσει και άλλες μάσκαρα τις εταιρείας και ήταν αξιόλογες για τα χρήματα τους.
   Αυτά ήταν τα δύο προϊόντα που καταλαμβάνουν την πρώτη και την τελευταία θέση στη λίστα του 2014!! Και για να μην παρεξηγηθώ αυτή είναι καθαρά η δική μου άποψη για τα προϊόντα και όποιος άλλος έχει αντίθετη γνώμη, σεβαστή και ευπρόσδεκτη!!

Τα λέμε σύντομα!!! Πολλά Φιλιά!!!

Εσάς ποιο ήταν το καλύτερο και ποιο το χειρότερο προϊόν του 2014;;

6 σχόλια:

  1. Πόσο υπέροχο κόκκινο χρώμα!! Είναι δύσκολο να βρεις μια καλή μάσκαρα με χρώμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κόκκινο που ταιριάζει σ' όλες μας!!! Και αν είσαι και κολλημένη με τη μάσκαρα όπως είμαι εγώ τότε γίνεται ακόμα πιο δύσκολο!!!! Φιλάκια πολλά Αλεξάνδρα μου και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!

      Διαγραφή
  2. Το κραγιον το έχω και είναι φανταστικό! Τη μάσκαρα δεν την έχω δοκιμάσει αλλά γενικότερα προτιμώ ακριβότερες εταιρείες.Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού το έχεις μπορείς να καταλάβεις γιατί το έχω αγαπήσει!!! Εγώ θεωρώ ότι υπάρχουν καλές μάσκαρα και σε πιο οικονομικές εταιρείες απλά θέλει λίγο παραπάνω ψάξιμο και πολλές δοκιμές!!! Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!!

      Διαγραφή
  3. πωπωπωπω το κραγίοοοοονννννν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το τέλειο κραγιόν!!!!!!! Φιλιά πολλά Χαρά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου