Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

29/1/15

Haul Ιανουαρίου

   Καλησπέρα κορίτσια μου!!!! Τι μου κάνετε;; Εγώ όπως εξάλλου κάθε φορά που γράφω για τις καινούριες μου αγορές, νιώθω υπέροχα!!! Παρακάτω θα δείτε ότι αγόρασα το μήνα Ιανουάριο. Κάποια από τα πραγματάκια που αγόρασα όσοι με παρακολουθείτε στο Facebook, πιθανόν να τα έχετε δει!!!! Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!!!

  Για αρχή θα σας δείξω τα καλλυντικά που επέλεξα να αγοράσω.



1) Το νέο foundation της εταιρείας Yves Saint Laurent, Fusion Ink. Είναι αρκετά ακριβό γι' αυτό και περίμενα μια πολύ καλή έκπτωση για να το αγοράσω.
Η ευκαιρία μου δόθηκε όταν τα Sephora το έβγαλαν με μείον 30% οπότε από 50€ αρχική το πήρα  35€.  Αυτές τις ημέρες το δοκιμάζω οπότε σύντομα να περιμένετε και την άποψη μου!!!


2) OPI Suzi Skis In The Pyrenees. Αγαπώ τα βερνίκια νυχιών της OPI, μαζί με τα China Glaze είναι τ' αγαπημένα μου!! Το συγκεκριμένο έχει μια πολύ σκούρα γκρι απόχρωση που μου αρέσει πολύ για χειμώνα. Από υφή δε ξέρω πως είναι θα το δοκιμάσω και θα σας ενημερώσω!! Η τιμή του ήταν 10€.

3) OPI Ski Teal We Drop. Άλλο ένα βερνίκι νυχιών προστέθηκε στη συλλογή μου, αυτή τη φορά σε μια πράσινο-μπλε απόχρωση πραγματικά μοναδική. Δεν είχα κάτι παρόμοιο οπότε όταν το είδα δεν υπήρχε περίπτωση να το άφηνα. Ελπίζω να με ανταμείψει!!! Η τιμή του ήταν 10€.



4) W7 mascara Big Lash in Black. Δεν έχω ξαναδοκιμάσει μάσκαρα από τη συγκεκριμένη εταιρεία και είναι αρκετά οικονομική οπότε σκέφτηκα γιατί όχι και την αγόρασα. Το βουρτσάκι της δείχνει πολύ καλό!!! Μου άρεσε πολύ και η συσκευασία της, τη βρήκα πολύ ιδιαίτερη και προσεγμένη.

5) W7 Boom Kohl Eyeliner. Είναι ένα από τα καινούρια προϊόντα της εταιρείας που υπόσχεται να δώσει ένταση σε κάθε μακιγιάζ. Εγώ το πήρα επειδή η εταιρεία το χαρακτηρίζει ως ένα μαλακό μολύβι και λόγω σχήματος το θεωρώ ιδανικό για smokey eyes. Θα δείξει όμως αν αξίζει!!!

Επειδή όμως διανύουμε περίοδο εκπτώσεων ήταν η κατάλληλη εποχή για να επενδύσω σε ρούχα και αξεσουάρ.




1) Ξεκινάω μ' αγαπημένο κατάστημα και ειδικά την περίοδο των εκπτώσεων και αυτό γιατί η μείωση των τιμών του είναι πραγματική και μεγάλη και όχι "γιαλαντζί". Αναφέρομαι φυσικά στα Αchilleas Accessories!! Αρχικά αγόρασα μια μικρή μαύρη τσάντα με χρυσές λεπτομέρειες που φοριέται χιαστί. Ιδανική για κάθε μέρα. Η τιμή της ήταν 16,45€ από 32,90€ αρχική(Τώρα που γράφω το post μπορείτε να την αγοράσετε με 9,87€).

2) Η δεύτερη τσάντα που αγόρασα είναι πάλι ένα μικρό τσαντάκι χιαστί χρώματος μαύρο σε συνδυασμό με animal print.  Δεν χρειαζόμουν κάτι τέτοιο αλλά ήταν τόσο όμορφο και οικονομικό που ενέδωσα. Το αγόρασα 14,95€ από 29,90 αρχική (Και σ' αυτό έχει πέσει η τιμή του και τώρα κοστίζει 8,97€)

3) Επόμενη στάση το κατάστημα  H&M όπου αγόρασα ένα ζευγάρι μποτάκια-παντόφλες για το σπίτι. Είναι μαύρες πλεκτές με άσπρη γούνα από μέσα και έναν διακριτικό φιόγκο στο πλάι. Είναι πάρα πολύ ζεστές, κάθε φορά που γυρνάω στο σπίτι το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να τις φορέσω αμέσως!!! Τις αγόρασα μόνο 7€!





4) Αγόρασα επίσης ένα απλό μαύρο φόρεμα για κάθε μέρα. Έρχεται σε μήκος λίγο πάνω από το γόνατο και έχει πολύ όμορφη ανοιχτή λαιμόκοψη. Το σχέδιο του μοιάζει με ανάγλυφη ρίγα. Η τιμή του ήταν στα 12€ νομίζω.

5) Από το κατάστημα Carpisa μια τσάντα σε χακί χρώμα με το λογοτυπο της εταιρείας στο σχέδιο. Μου άρεσε πολύ γιατί έρχεται σε πιο σπορ γραμμή και χρειαζόμουν μια τσάντα που να ταιριάζει ακόμα και με τις φόρμες μου χωρίς όμως να είναι καθαρά αθλητική. Η τιμή της ήταν 14,95€ από 29.90€ αρχική.

6) Επίσης ένα κολιέ μαύρο με πέρλες. Αρκετά μεγάλο αλλά ιδανικό για να αναδείξει ένα απλό μαύρο φόρεμα χωρίς να χρειαστεί να προσθέσεις τίποτα άλλο. Το αγόρασα 6€.




7) Τελευταία αγορά ένα μαύρο μπουφάν με μπεζ γούνα στην κουκούλα.Είναι απλά τέλειο!! Πηγαίνει με τα πάντα, από φόρμες μέχρι φορέματα και έχει τέλεια εφαρμογή. Αν και "χοντρό" η ζώνη που έχει σχηματίζει πολύ ωραία τη μέση. Το βασικότερο απ' όλα όμως είναι ότι σε κρατάει πολύ ζεστή ακόμα και όταν έξω έχει μείον, γιατί καλό το στυλ αλλά χειμώνας είναι... δε θα παγώσουμε κιόλας!!!Το αγόρασα πριν ξεκινήσουν οι εκπτώσεις στην τιμή των 49€.

Αυτές ήταν οι αγορές μου, ελπίζω να σας άρεσαν. Εσάς τι σας αρέσει να ψωνίζετε στις εκπτώσεις;;;

10 σχόλια:

  1. Το μπλε μανό και τα μαυρα καλτσοπαντοφλάκια τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μανό έχει πολύ ιδιαίτερο χρώμα!! Για τα παντοφλάκια ότι και να πω λίγο θα είναι!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίες αγορές! Το νέο foundation από YSL θέλω πολύ να το δοκιμάσω! Πρόσφατα απέκτησα το YSL Youth Liberator Serum Foundation και το έχω λατρέψει! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν ανάμεσα στο Fusion Ink και στο Youth Liberator Serum αλλά προτίμησα το πρώτο αν και μου άρεσε τρελά το μπουκαλάκι του δεύτερου!!! Με γεια και στις δυο μας και περιμένω τις εντυπώσεις σου!!! Φιλάκια πολλά και σ' ευχαριστώ για το σχόλιο σου!!!

      Διαγραφή
  3. πολύ όμορφα..περιμενω την αποψή σου για το foundation..μέχρι στιγμής δεν εχω δει καποιο review οπότε ανυπομονώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Βάσω μου!! Ήδη το δοκιμάζω οπότε πολύ σύντομα θα γράψω και την κριτική μου γι'αυτό!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  4. Τι τέλειο μπλε χρώμα έχει αυτό το μανό από Opi! Με γεια σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά δεν είμαι η μόνη που ξετρελάθηκα μ' αυτό το χρώμα!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Αλεξάνδρα μου!!! Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!!

      Διαγραφή
  5. με γεια!!! είναι ολα υπέροχα, ειδικά οι τσαντούλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χαρά μου!! Τις τσαντούλες μου τις έχω καταευχαριστηθεί!!! Είναι πολύ καλές σαν ποιότητα και πάρα πολύ οικονομικές!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου