Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

4/1/15

Yellow Rose Chocolate Body Scrub & Body Cream

Καλησπέρα και ευτυχισμένο το 2015!!! 

  Το πρώτο post της χρονιάς ήθελα να σας δώσει μια γλυκιά γεύση για όλα αυτά που θα ακολουθήσουν φέτος και θα τα ζήσουμε παρέα!! Δεν υπάρχει λοιπόν καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσουμε από μία παρουσίαση σοκολατένιων προϊόντων ομορφιάς και συγκεκριμένα των Chocolate Body Scrub & Body Cream της εταιρείας Yellow Rose.




  Πριν ξεκινήσω να λέω την άποψη μου για τα προϊόντα που αγόρασα θα ήθελα ν΄αναφέρω ότι η εταιρεία είναι ελληνική και ιδρύθηκε το 1965. Τα προϊόντα της απευθύνονται κατά κύριο λόγο σε επαγγελματίες αισθητικούς αν και τελευταία αυτό έχει αλλάξει και υπάρχουν αρκετά καταστήματα και e-shop από τα οποία μπορείτε να τα προμηθευτείτε.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την εταιρεία και τα προϊόντα της μπορείτε να ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα της εταιρείας εδώ.
   
Chocolate Body Scrub

   Το Chocolate Body Scrub περιέχει εκχύλισμα Κακάο, βούτυρο του Κακάο, Jojoba oil και λάδι Χαμομηλιού και το χρώμα του είναι ένα ανοιχτό καφέ. Περιέχει κυκλικούς κόκκους που τους νιώθεις στο δέρμα σου χωρίς όμως να σου δημιουργούν τη δυσάρεστη αίσθηση ότι σε χαράζουν. Αυτό που μου άρεσε πάρα πολύ σε σχέση με τα περισσότερα body scrub που έχω δοκιμάσει είναι ότι το συγκεκριμένο αργεί να στεγνώσει οπότε κάνει την απολέπιση να έχει κάποιο νόημα σε θέμα χρόνου και όχι να διαρκεί ένα λεπτό. Βέβαια καλό θα είναι να κάνετε μικρή περιοχή κάθε φορά και όχι ολόκληρο το σώμα. Οι κόκκοι του αφαιρούν τα νεκρά κύτταρα του δέρματος και αφήνουν την επιδερμίδα λαμπερή, λεία και εξαιρετικά απαλή. Εκτός όμως από την αποτελεσματικότητα του υπάρχει και κάτι ακόμα καλύτερο... η μυρωδιά του!!! Μυρίζει υπέροχα!! Το άρωμα από το κακάο είναι πάρα πολύ έντονο όταν το μυρίζεις από το κουτί αλλά όταν το εφαρμόσεις στο σώμα σου μυρίζει τέλεια και κάνει τη διαδικασία της απολέπισης αναζωογονητική εμπειρία.



Chocolate Body Cream

   Όμως η σοκολατοθεραπεία δε σταματάει εδώ, συνεχίζετε με τη Chocolate Body Cream!!! Όπως και το scrub έτσι και η κρέμα σώματος περιέχει βούτυρο του Κακάο αλλά και Shea butter, λάδι Ελιάς, λάδι φύτρων Αραβοσίτου, Jojoba oil, αιθέριο έλαιο Γκρέιπφρουτ όπως επίσης και βιταμίνη Ε , Πανθενόλη και καφεΐνη. Είναι ιδανική για κάθε τύπο επιδερμίδας. Η σύνθεσή της είναι αρκετά κρεμώδης αλλά σε καμιά περίπτωση δε μοιάζει με body butter (που εγώ όπως ξέρετε δεν είμαι φαν) είναι πιο λεπτόρρευστη. Λίγη ποσότητα από το προϊόν είναι αρκετή για ολόκληρο το σώμα, περίπου όσο ένα καρύδι. Απορροφάται πολύ εύκολα και δε δημιουργεί ερεθισμούς στο δέρμα. Είναι πάρα πολύ ενυδατική και αφήνει την επιδερμίδα πάρα πολύ απαλή. Στη συσκευασία λέει επίσης ότι είναι ιδανική για μασάζ τοπικού αδυνατίσματος αν και δεν τα πολυπιστεύω αυτά, εγώ το μασαζάκι μου το κάνω γιατί ποτέ δεν ξέρεις!! Δεν δυσκολεύομαι εξάλλου αφού το άρωμα και σ' αυτό το προϊόν είναι εξαιρετικό. Υπέροχη χειμωνιάτικη σοκολατένια μυρωδιά με μια ιδέα εσπεριδοειδή, έτσι τουλάχιστον μυρίζει σ' εμένα.



   Και τα δύο προϊόντα είναι εξαιρετικής ποιότητας. Όταν τα χρησιμοποιείς και τα δύο μαζί κάνουν καταπληκτική δουλειά στο δέρμα σου και το αποτέλεσμα είναι εφάμιλλο ενός Spa. Την κρέμα τη χρησιμοποιώ κάθε βράδυ μετά το ντους και το scrub 2-3 φορές την εβδομάδα και ειλικρινά τα λατρεύω.

Πως σας φάνηκαν;; Εσείς έχετε να μου προτείνετε αλλά προϊόντα με άρωμα σοκολάτας;;;

9 σχόλια:

  1. με επεισες να τα δοκιμασω! που μπορω να τα βρω?
    καλη χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλή χρονιά και σ' ευχαριστώ για το σχόλιο σου!!! Έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη!!! Πιστεύω θα τα ευχαριστηθείς και εσύ πολύ!! Μπορείς να τα βρεις στο e-shop Academia Fresh σε αρκετά καλές τιμές, καμία σχέση βέβαια με τις οικονομικές τιμές που τ' αγοράζουμε στην έκθεση επαγγελματιών!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
    2. το eshop που μου προτεινεις εχει πολλα ενδιαφεροντα προιοντα! οι τιμες των σοκολατενιων απολαυσεων ειναι λιγο τσιμπιμενες, αλλα θα μπουν στην wish list για δοκιμη! ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  2. Φαίνονται πολύ καλά :)
    Θα ήθελα σίγουρα να τα δοκιμάσω στο μέλλον!!

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζουν σίγουρα μια δοκιμή!!! Φιλάκια και καλή χρονιά!!!

      Διαγραφή
  3. Θέλω και να τα μυρίσω, και να τα δοκιμάσω! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο έπαθα και εγώ όταν τα είδα στην έκθεση!!! Με το που τα μύρισα, τα ήθελα και αν και δε μπόρεσα να τα δοκιμάσω αφού δεν υπήρχε δείγμα πήρα το ρίσκο και τ' αγόρασα και μου βγήκε σε καλό μου ευτυχώς!!! Φιλάκια πολλά και ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!!

      Διαγραφή
  4. Φαίνονται εξαιρετικά και τα δύο. Πολύ ωραίο post! Filia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Φένια μου!!! Εμένα σίγουρα μου άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις!!! Φιλάκια και σ' ευχαριστώ για το σχόλια σου!!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου