Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

14/1/15

Zerva Cosmetics Lipstick No 53 & Lip Pencil in Nude

Καλημέρα κορίτσια μου!! Ελπίζω να μου είστε όλες καλά!!! 

   Εγώ είμαι λίγο κρυωμένη και έμεινα στο κρεβατάκι μου σήμερα. Έφτιαξα λοιπόν μια ζεστή σοκολάτα, έβαλα δίπλα και μερικά από τ' αγαπημένα μου μπισκοτάκια με γεύση πορτοκάλι και αποφάσισα να περάσω το πρωινό μου με την πιο ευχάριστη παρέα, μαζί σας φυσικά!!! Και βέβαια γιατί άλλο θα μπορούσαμε να μιλήσουμε εκτός από το αγαπημένο μας θέμα, καλλυντικά, και μάλιστα σε nude αποχρώσεις που όλοι λατρεύουμε!!!
   Κατά καιρούς έχω ψάξει αρκετές φορές και έχω αγοράσει ακόμα περισσότερες nude κραγιόν και lip pencil. Μερικά με απογοήτευσαν, άλλα μ' ενθουσίασαν όμως ήταν πολύ ακριβά και άλλα ήταν απλά καλά. Τελευταίο μου απόκτημα στον μαραθώνιο των nude, το Lip Pencil in Nude και το Lipstick No 53 της εταιρείας Zerva Cosmetics.








   Αυτή τη φορά θα ξεκινήσω με το lip pencil στην απόχρωση Nude. Είναι ένα πολύ ανοιχτόχρωμο ουδέτερο nude beige που δεν ροζίζει ούτε πορτοκαλίζει και είναι το ιδανικό μολύβι για κάθε nude κραγιόν σου. Σε κανονικές επιδερμίδες όπως η δική μου αλλά και σε πιο σκουρόχρωμες δε μπορεί να φορεθεί μόνο του, καθώς πιστεύω το αποτέλεσμα θα δείξει αρκετά "σκληρό". Είναι κρεμώδες, έχει πολύ καλή απόδοση, δε ξηραίνει τα χείλη όπως άλλα μολύβια που έχω δοκιμάσει αλλά καλό είναι πάντα πριν τοποθετήσουμε το μολύβι  μας να τα ενυδατώνουμε με κάποιο lip balm. Όπως τα περισσότερα μολύβια, σταθεροποιεί το κραγιόν μας και το βοηθάει να διαρκέσει πιο πολλές ώρες. Αυτό που ξεχώρισα και που μου άρεσε πάρα πολύ είναι η χρήση του ως highligter σ' άλλα κραγιόν πιο σκουρόχρωμα. Τοποθετώντας το και σβήνοντας το πολύ καλά δημιουργεί ένα εφέ φωτός και κάνει τα χείλη να δείχνουν φυσικά όμορφα χωρίς τη χρήση κάποιου προϊόντος λάμψης!! Ξύνεται πολύ εύκολα.





   Το κραγιόν Νο 53 μία από τις καινούριες αποχρώσεις της εταιρείας. Είναι ένα γλυκό και ζεστό nude, πολύ φυσικό χρώμα που είμαι σίγουρη ότι ταιριάζει σε κάθε επιδερμίδα. Μπορεί να φορεθεί από το πρωί μέχρι το βράδυ, χειμώνα καλοκαίρι. Δεν έχει καθόλου shimmer και απλώνεται τέλεια στα χείλη χωρίς να δημιουργεί κενά δίνοντας ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα. Επίσης μου δημιουργεί την αίσθηση ότι προσφέρει κάποιου είδους ενυδάτωσης. Η διάρκεια του είναι πολύ καλή και με το μολύβι από κάτω γίνεται καλύτερη. Η μυρωδιά του είναι πάρα πολύ διακριτική σχεδόν ανύπαρκτη. Έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι του καθημερινού μου μακιγιάζ.





Παρακάτω προσθέτω μία φωτογραφία για να δείτε πως δείχνουν μαζί. Το κραγιόν αποκτά μια πιο ψυχρή απόχρωση ιδανική για τα χειμωνιάτικο έντονο smokey eye μας!!


Από τα πιο αξιόλογα nude προϊόντα για τα χείλη που έχω χρησιμοποιήσει!! Έχουν κερδίσει επάξια μια θέση στο νεσεσέρ μου. Τα λέμε σύντομα!! Πολλά φιλιά!! 

12 σχόλια:

  1. Φαίνονται υπέροχα! Ειδικά μαζί. Έχω ξανακούσει ότι είναι τρομερά τα προϊόντα της εταιρείας, ειδικά των χειλιών. Που μπορούμε να τα βρούμε και η τιμή περίπου πού κυμαίνεται; Πολύ ωραίο post και blog. Καλώς σε βρήκα ^^ Φιλιαα xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα και εγώ και σ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!! Μαζί δείχνουν υπέροχα, το απόλυτο nude!!! Είναι επαγγελματικά προϊόντα με εξαιρετική ποιότητα. Τα προϊόντα μπορείς να τα βρεις στο e-shop της εταιρείας: http://www.zervacosmetics.com/eshop/ καθώς επίσης μπορείς να ενημερωθείς για οτιδήποτε χρειαστείς μέσω της σελίδας τους στο facebook: Zerva Cosmetics. Οι τιμές τους δεν γνωρίζω ακριβώς ποιες είναι γιατί τα πήρα με έκπτωση στην επαγγελματική έκθεση αλλά νομίζω γύρω στα 15€ αν δεν κάνω λάθος το κραγιόν , για το μολύβι δε γνωρίζω καθόλου. Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. ωραια αναρτηση. εχω ακουσει για αυτην την εταιρεια, αλλα δεν εχω δοκιμασει κατι.που μπορουμε να τα βρουμε? καλη σου μερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρία!! Η εταιρεία είναι πολύ γνωστή στους επαγγελματίες και αξίζει να δοκιμάσεις κάποιο από τα προϊόντα τους.Τα προϊόντα μπορείς να τα βρεις στο e-shop της εταιρείας: http://www.zervacosmetics.com/eshop/ καθώς επίσης μπορείς να ενημερωθείς για οτιδήποτε χρειαστείς μέσω της σελίδας τους στο facebook: https://www.facebook.com/pages/Zerva-Cosmetics/207414192791812. Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  3. πολύ ωραίο αποτέλεσμα...αν και την παράσταση έκλεψε η πανέμορφή σου τσαντούλα!!!!από που αν επιτρέπεται????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!!!! Η τσαντούλα μου είναι από τις αγαπημένες μου... την πήρα πέρυσι στις εκπτώσεις από τα Achilleas Accessories και κόστισε μόνο 10€ . Δες και φέτος έχει πολύ ωραία πραγματάκια στις ίδιες τιμές!!! Φιλάκια πολλά και σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου!!

      Διαγραφή
  4. Το χρώμα που έχει το κραγιόν μου αρέσει πάρα πολύ! Δεν ξέρω αν θα τολμούσα την ψυχρή απόχρωση που δίνει μαζί με το μολύβι αλλά σίγουρα θα ήταν καλό για smokey μακιγιάζ! Φιλιά!
    studyaboutfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου όντως μόνο του το κραγιόν έχει ένα πολύ ζεστό και φυσικό χρώμα απόλυτα ταιριαστό σ' όλες μας. Παρόλο αυτά και στην ψυχρή του εκδοχή μαζί με το μολύβι δεν δείχνει σκληρό το αποτέλεσμα, μπορείς να το φορέσεις άνετα!!! Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!!

      Διαγραφή
  5. Το κραγιόν τέλειο!!!! Το μολυβάκι, συμφωνώ μαζί σου, μόνο του είναι αρκετά άσχημο. Σε συνδυασμό όμως με το κραγιόν, δίνει ένα πολύ όμορφο nude αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και έχω δει αρκετές κοπέλες να φοράνε τόσο ανοιχτόχρωμα κραγιόν όσο το μολύβι, το θεωρώ μεγάλο λάθος. Αυτό το χρώμα δεν κολακεύει καμία!!! Είναι όμως τέλειο αν θέλεις να σετάρεις κάποιο nude κραγιόν σου ή να ανοίξεις την απόχρωση κάποιού σκούρου που δεν πολυφοράς!!! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο σου!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο χρώμα!! Σίγουρα θα το τιμήσω κάποια στιγμή...μαζί με το μολύβι εννοείται!! Πολύ ωραίες φωτο επίσης! φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σ' ευχαριστώ πολύ Φένια μου, χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες μου!!! Το κραγιόν σε κερδίζει και σαν χρώμα και σαν υφή!!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου