Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

3/2/15

OPI Suzi Skis In The Pyrenees

   Καλησπέρα κορίτσια μου!!! Πρώτο post του μήνα και είπα να σας μιλήσω για το βερνίκι νυχιών της OPI στην απόχρωση Suzi Skis In The Pyrenees.



   Όπως πλέον σίγουρα ξέρετε αγαπώ τα προϊόντα της εταιρείας και πάντα τα προτιμώ. Όταν λοιπόν είδα το συγκεκριμένο βαθύ σκούρο γκρι, σχεδόν μαύρο, χρώμα ήμουν σίγουρη ότι δε θα έφευγα με άδεια χέρια!! Και έτσι έγινε!!
   Το Σαββάτο που μας πέρασε το δοκίμασα για πρώτη φορά και οφείλω να πω ότι απογοητεύτηκα λιγάκι. Δυστυχώς σε αντίθεση μ' όλα τα υπόλοιπα βερνίκια νυχιών που έχω αγοράσει από OPI το συγκεκριμένο θέλει τρεις στρώσεις οπωσδήποτε για να δείξει ομοιογενές και χωρίς κενά. Αν ήταν ένα οικονομικό βερνίκι θα το δεχόμουν αλλά στη δική του τιμή τα δύο περάσματα θα έπρεπε να ήταν υπεραρκετά. Για να μην το αδικήσω τελείως όμως πρέπει να παραδεχτώ ότι το χρώμα του είναι πολύ όμορφο και όπως συμβαίνει πάντα με τα βερνίκια της εταιρείας ακόμα και χωρίς top coat από πάνω, δείχνει λαμπερό και επίσης η διάρκεια του είναι πολύ καλή.



  Αν και θα το τιμήσω σίγουρα δεν είναι ένα χρώμα που θα ξαναγόραζα και αυτό εξαιτίας καθαρά της σύνθεσης του. Τα λέμε σύντομα, φιλιά!!!

6 σχόλια:

  1. Πολύ πολύ ωραίο χρώμα! Δεν έχω δοκιμάσει την opi λόγω τιμής αλλά πάντα μου άρεσαν τα χρώματα που έχει! :)

    studyaboutfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα μου άρεσε πάρα πολύ το χρώμα του και αυτός είναι και ο λόγος που δεν έκλαψα τα λεφτά μου!!! Φιλιά πολλά Αλεξάνδρα μου!!

      Διαγραφή
  2. Έχει και λίγο μπλε μέσα ή ξεγελάει η φωτογραφία; Πολύ όμορφο είναι, κρίμα για τη σύνθεσή του όμως! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν Σταυρούλα μου αν δεν το έβλεπα στη φώτο δε θα το πίστευα!!! Η εταιρεία το χαρακτηρίζει ως ένα σκούρο γκρι-μπλε χρώμα αλλά και στο μπουκαλάκι και στα νύχια το μπλε δε φαίνεται. Ο μόνος τρόπος φαίνεται να το δεις είναι όταν πέσει το φλας της φωτογραφικής πάνω του. Όπως και να έχει παραμένει ένα πολύ όμορφο χρώμα που δυστυχώς αδικείται από τη σύνθεση του!!! Φιλάκια πολλά και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!

      Διαγραφή
    2. Ουφ σπαστικό όταν δε φαίνεται στα νύχια το εφέ που περιμένεις!! Μήπως αν έβαζες κάποιο μαύρο από κάτω σαν βάση και αυτό από πάνω;

      Διαγραφή
    3. Ευτυχώς που το αγόρασα πιστεύοντας ότι είναι γκρι σκούρο αλλιώς όντως θα απογοητευόμουν τρελά!!! Αυτό θα κάνω και νομίζω ότι θα δουλέψει!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για την ιδέα σου Σταυρούλα μου!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου