Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

9/2/15

W7 Brow Bar - Eyebrow Stencil Kit

   Την εταιρεία W7 τη ξέρουμε οι περισσότερες για τις πολύ διάσημες και οικονομικές παλέτες της. Εγώ συγκεκριμένα έχω τις δύο από τις τέσσερις που κυκλοφορούν και μπορώ να πω ότι είμαι παραπάνω από ικανοποιημένη, κάποια στιγμή θα σας ετοιμάσω και το σχετικό review. Με αφορμή την καλή εντύπωση που μου άφησαν οι παλέτες είπα να δοκιμάσω και κάποια άλλα προϊόντα της εταιρείας. Ένα από αυτά ήταν και το Brow Bar - Eyebrow Stencil Kit.


Αρχικά μου κίνησε το ενδιαφέρον η συσκευασία του. Όλα όσα περιλαμβάνει, είναι πολύ όμορφα τακτοποιημένα σ' ένα προσεγμένο μεγάλο κουτί που με τίποτα δε σε παραπέμπει σ' ένα τόσο οικονομικό προϊόν.
Στο πίσω μέρος του κουτιού υπάρχουν πληροφορίες σχετικές με το τι περιλαμβάνει το κουτί και ποιος είναι ο σωστός τρόπος χρήσης.


   Το σετ αποτελείται από:
  • Μία παλέτα 4 σκιών αριθμημένων από το 1 έως το 4.
  • Δύο λοξά πινέλα (ένα μικρό και ένα μεγάλο).
  • Μια χτένα για τα φρύδια.
  • Τρία stencils διαφορετικού μεγέθους.

   Θα ξεκινήσω με την παλέτα που είναι και το ποιο σημαντικό κομμάτι της συσκευασίας και βέβαια ο λόγος που την αγόρασα. Η συσκευασία της είναι πάρα πολύ καλή. Φαίνεται ανθεκτική και κλείνει πολύ καλά. Θα ήθελα να υπάρχει και ένα καθρεφτάκι αλλά ξέρω ότι ζητάω πολλά δεδομένου και της τιμής!!


   Η παλέτα περιέχει 4 σκιές που η καθεμία έχει ένα αριθμό από το 1 έως το 4.  Εκτός από την 1 που φαίνεται να έχει μια ελαφριά λάμψη οι υπόλοιπές είναι ματ. Προσωπικά θεωρώ ότι η 1 μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ως highlighter στο τόξο του φρυδιού καθώς είναι πάρα πολύ ανοιχτόχρωμη και δίνει μια πάρα πολύ ωραία φυσική λάμψη. Από την άλλη και η 4 είναι πολύ δύσκολο να χρησιμοποιηθεί από μόνη της καθώς είναι μια πάρα πολύ σκούρα καφέ-γκρι σκιά που δύσκολα δε θα σκληρύνει τα χαρακτηριστικά ενός προσώπου. Προσωπικά τη χρησιμοποιώ για να σκουρύνω λίγο την 3 που έρχεται πιο κοντά στο δικό μου χρώμα φρυδιών. Η 2 και η 3 είναι οι σκιές που μπορεί να σου ταιριάξουν. Η 2 είναι μία ζεστή ανοιχτή καφέ απόχρωση ενώ η 3 είναι μια ψυχρή σκούρα καφέ απόχρωση. Και τις δύο μπορείτε να τις συνδυάσετε με την 4 για να μπορέσετε να τις φέρετε πιο κοντά στο δικό σας χρώμα φρυδιών.


   Βρήκα την ποιότητα των σκιών εξαιρετική για τα χρήματα που έδωσα. Είναι πάρα πολύ μαλακές και όπως όλες οι σκιές της W7 γράφουν πολύ έντονα και αναμειγνύονται πολύ εύκολα μεταξύ τους. Η διάρκεια τους είναι πολύ καλή και παραμένουν στη θέση τους για ώρες. Το θετικό είναι ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως σκιές για τα μάτια οπότε είναι μια τέλεια λύση για κάποιο ταξίδι.


   Ας δούμε όμως και τα υπόλοιπα κομμάτια που περιλαμβάνονται στη συσκευασία.

   Ξεκινώντας με το χτενάκι για τα φρύδια μπορώ να πω με ευκολία ότι κάνει τη δουλειά του πολύ καλά απλά είναι είναι λίγο σκληρές οι τρίχες του ειδικά για εμένα που έχω συνηθίσει να χρησιμοποιώ στρογγυλό βουρτσάκι γι' αυτή τη δουλειά. Στη συνέχεια υπάρχουν δύο πινέλα ένα με μεγάλη λαβή και αρκετά λεπτές τρίχες και ένα με πολύ μικρή λαβή και πιο πολλές και πυκνές τρίχες. Προσωπικά προτιμώ το πινέλο με τη μεγάλη λαβή λόγω της ευκολίας στο κράτημα και της ακρίβειας που μου προσφέρει. Το μικρό πινελάκι συγκρατεί περισσότερο χρώμα αλλά η λαβή του είναι τόσο κοντή που με δυσκολία το κρατάς και επίσης δημιουργεί αρκετά  "παχιές" γραμμές.



    Τα stencils από την άλλη δε με ξετρέλαναν. Πιστεύω ότι είναι πολύ δύσκολο να βρεις stencil που να ταιριάζει στο φρύδι σου χωρίς το αποτέλεσμα να είναι το λιγότερο υπερβολικό. Πάντως είναι πάρα πολύ ελαστικά χάρη στο πλαστικό από το οποίο είναι φτιαγμένα και αυτό κάνει τη χρήση τους πολύ εύκολη.


Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείς να δεις πως δείχνουν τα φρύδια μου πριν και μετά:




   Αν ψάχνεις για ένα οικονομικό προϊόν που θα σε βοηθήσει να γεμίζεις τα κενά των φρυδιών σου χωρίς κόπο, είμαι σίγουρη ότι θα σε ικανοποιήσει. Είναι πάρα πολύ καλό, γράφει ωραία και για μόνο 5,99€ αξίζει σίγουρα μια δοκιμή. Μπορείτε να βρείτε σχεδόν όλα τα προϊόντα της εταιρείας W7 στο The Beauty Hall.

10 σχόλια:

  1. Φαίνεται πολύ ωραίο το αποτέλεσμα στα φρύδια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό προϊόν και προσφέρει εξαιρετικό αποτέλεσμα για κάτι τόσο οικονομικό!! Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!!!

      Διαγραφή
  2. Το αποτέλεσμα είναι πολύ ωραίο πραγματικά! Εγώ δυστυχώς δεν τις βολεύτηκα καθόλου τις σκιές, προτιμώ το κλασικό μολύβι για τα φρύδια. Πολύ ωραία παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μολύβι είναι ιδανικό όχι μόνο για γέμισμα όπως οι σκιές αλλά και για να δώσεις σχήμα στα φρύδια σου!! Εγώ προσωπικά καθημερινά χρησιμοποιώ σκιές απλά για να γεμίσω τα κενά αλλά όταν θελήσω ένα πιο προσεγμένο αποτέλεσμα θα χρησιμοποιήσω σίγουρα μολύβι!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για το σχόλιο σου!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Ωραίο φαίνεται! Εγώ για τα φρύδια μου χρησιμοποιώ την μάσκαρα φρυδιών από maybelline! Με έχει βολέψει πολύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου δεν την έχω δοκιμάσει αλλά θα το κάνω σύντομα!!! Έχω ακούσει αρκετές κριτικές!!!Φιλιά και σ' ευχαριστώ για το σχόλιο σου!!

      Διαγραφή
  4. Ωραία παρουσίαση, φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον προιόν! Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν οι σκιές είναι πολύ θερμές, γιατί έτσι φαίνονται στις φωτογραφίες...Και τουλάχιστον στα δικα μου φρύδια δεν ταιριάζουν καθόλου τόσο θερμές αποχρώσεις. Πάντως είναι σούπερ προσεγμένο το κιτ, για τα χρήματά του σίγουρα value for money!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Λιλά μου που σου άρεσε!!! Η σκιά νούμερο 2 είναι μια αρκετά θερμή απόχρωση αλλά η 3 και η 4 προσωπικά μου φαίνονται ψυχρές αποχρώσεις, σ' εμένα ταιριάζουν και όπως και εσύ δε τα πάω καλά με τις θερμές αποχρώσεις!! Το καλύτερο βέβαια είναι να τις δεις από κοντά γιατί οι φωτογραφίες δε μπορούν να αποδώσουν ακριβώς τα χρώματα!!! Σ' ευχαριστώ πολύ που άφησες το σχόλιο σου, φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Δίνει πολύ ωραίο, φυσικό αποτέλεσμα! Και φυσικά μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις και στα μάτια σε κάποιο ταξίδι έτσι όπως τις βλέπω! ;) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τις έχω χρησιμοποιήσει ήδη και δείχνουν πολύ όμορφες!!! Σίγουρα για μια εκδρομή θα βολέψουν αφού έχουν και το μικρό πινελάκι μέσα στην παλέτα!!! Φιλιά πολλά Σταυρούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου