Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

4/3/15

Best Makeup Brushes

   Καλησπέρα κορίτσια μου!!! Καλό μήνα αν και λίγο αργοπορημένα και βέβαια μη ξεχνιόμαστε... Άνοιξη ήρθε ξανά!!!! 

   Τα πινέλα είναι βασικό και αναπόσπαστο κομμάτι του μακιγιάζ μας. Ξέρω ότι πολλές κοπέλες δε τα θεωρούν τόσο σημαντικά αλλά πιστέψτε με ότι όταν χρησιμοποιήσετε στο μακιγιάζ σας ένα καλό πινέλο και για να μην παρεξηγηθώ όχι απαραιτήτως ακριβό, τότε θα καταλάβετε γιατί θεωρούνται η βάση για κάθε μακιγιάζ!



    Πολλές με ρωτάτε ποια θεωρώ τα καλύτερα πινέλα μακιγιάζ, ποια χρησιμοποιώ εγώ και από που μπορείτε να τ' αγοράσετε;; Ήρθε η ώρα λοιπόν να σας απαντήσω μ' ένα post όλες σας τις απορίες!! Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!!!
    Τα καλύτερα πινέλα που προτιμώ χρόνια τώρα, τα λατρεύω και είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από αυτά είναι τα πινέλα της Mac. Κάνουν την εφαρμογή του μακιγιάζ παιχνιδάκι. Έχουν πολύ απαλές τρίχες αλλά ταυτόχρονα προσφέρουν άριστο χειρισμό και ακρίβεια. Παίρνουν πάντα την σωστή ποσότητα και την απλώνουν ομοιόμορφα. Η ποιότητα τους είναι αξεπέραστη. Τα έχω σχεδόν οχτώ χρόνια και ακόμα είναι σαν καινούρια. Δεν σπάνε οι τρίχες τους και δε μαδάνε στο πλύσιμο. Ένα ακόμα συν, η ποικιλία που σου προσφέρεται για να διαλέξεις αυτό που ικανοποιεί περισσότερο τις δικές σου ανάγκες και αυτός είναι ένα από τους λόγους που τα προτιμώ σε σχέση με τα πινέλα των high end εταιρειών που είναι επίσης πολύ καλά αλλά έχουν συγκεκριμένα κομμάτια και συνήθως τα βασικά. Βέβαια όπως όλα τα πινέλα για ν' αντέξουν στο χρόνο θέλουν σωστό καθαρισμό και την αντίστοιχη φροντίδα. Κλείνοντας θα ήθελα να κάνω την διάκριση των πινέλων της Mac που πωλούνται ως μεμονωμένα κομμάτια και αυτών που πωλούνται ως σετάκια των 3 ή των 5 συνήθως στις limited συλλογές. Μπορεί η τιμή τους να είναι αρκετά συμφέρουσα αλλά σε καμία περίπτωση δε μπορούν να συγκριθούν σε ποιότητα και απόδοση με αυτά της βασικής συλλογής.



  Αν τώρα θέλετε κάτι πιο οικονομικό αλλά εξίσου καλό από άποψη ποιότητας και αποτελεσματικότητας τότε καλύτερα να κινηθείτε σ' εταιρείες όπως η Real Techniques ή Eco Tools. Προσωπικά προτιμώ την πρώτη!! Μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις!!! Πολύ όμορφα πινέλα, εξαιρετικής ποιότητας και αν και πιο μικρά απ' αυτά που έχω συνηθίσει πολύ εύχρηστα. Οι τρίχες τους είναι πυκνές και δεν φεύγει ούτε μία όταν τα πλένεις. Σίγουρα θα τα πρότεινα με κλειστά μάτια, όπως έχω κάνει πολλές φορές άλλωστε, σ' όποια κοπέλα θέλει καλά και οικονομικά πινέλα για προσωπική χρήση!!! Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε τα δύο σετ της εταιρείας που κυκλοφορούν, ένα για το πρόσωπο με τέσσερα πινέλα και ένα αποκλειστικά για τα μάτια με πέντε πινέλα. Εγώ τα δικά μου τ' αγόρασα από το iHerb στην τιμή των 10€ το σετ χάρη μία προσφορά 20% μείον και μαζί μ' έναν κωδικό που χρησιμοποίησα και μου έδινε 5$ έκπτωση




   Επειδή πολλά κορίτσια με ρωτάτε τη γνώμη μου για τα πινέλα που πωλούνται στο ebay, το λέω κάθε φορά και θα σας το πω και μέσα από αυτό το post. Τα περισσότερα από τα πινέλα που κυκλοφορούν στο ebay και κυρίως των μεγάλων εταιρειών είναι απομιμήσεις. Σπάνια θα βρεις αυθεντικά πινέλα αλλά και αν συμβεί σίγουρα δεν θα είναι οικονομικά. Προσωπικά σας συνιστώ να τ' αποφύγετε για να μην απογοητευτείτε!!! Είναι προτιμότερο ν' αγοράσετε κάποιο φθηνότερο παρά ένα σετ από πινέλα της Mac που δεν θα έχουν καμία απολύτως σχέση με τ' αυθεντικά. 
  Ελπίζω να μη σας κούρασα και να σας βοήθησα. Μέχρι το επόμενο post, φιλιά πολλά!!!

11 σχόλια:

  1. Εγώ χρησιμοποιώ πινέλα από Real Techniques γιατί τα mac είναι αρκετά ακριβά...συμφωνώ για το ebay και τις απομιμήσεις αν και έχω ακούσει ότι οι μιμήσεις των Real Techniques είναι καλές, αλλά και πάλι προτιμάω τα αυθεντικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα Real Techniques τα λατρεύω!!! Είναι αυτά που χρησιμοποιώ καθημερινά και αυτά που παίρνω μαζί μου στις εκδρομές!!! Όσο καλές και να είναι οι απομιμήσεις όταν τ' αυθεντικά είναι τόσο οικονομικά γιατί να το ρισκάρεις!! Φιλάκια πολλά Αλεξάνδρα μου!!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ενημερωτικό ποστ. Θέλω πολύ να δοκιμάσω τα real techniques και eco tools αλλά δεν το έχω αποφασίσει ακόμα, τα περισσότερα πινέλα μου είναι της Sigma και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη απ'όλες τις απόψεις, οικονομικά δεν είναι τόσο, αλλά μου έχουν βγει πολύ καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η Sigma σαν εταιρεία βγάζει ποιοτικά πινέλα!!! Και εγώ από αυτά που έχω είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη απλά επειδή οι τιμές τους δεν είναι και τόσο οικονομικές προτιμώ ν' αγοράσω κάποιο πινέλο της Mac!!! Δοκίμασε και κάποιο από τα σετάκια της Real Techniques και είμαι σίγουρη ότι δε θα το μετανιώσεις!!! Φιλάκια Δέσποινά μου και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!!

      Διαγραφή
  3. Τα λατρεύω τα πινέλα!! Τα MAC τα βρίσκω πολύ ακριβά και δεν έχω αγοράσει κάποιο. Αγαπώ τα πινέλα από Real Techniques, Ecotools και Elf, είναι οικονομικά και κάνουν τη δουλειά τους μια χαρά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Σταυρούλα μου, όσα και να έχω δε μου φτάνουν!!!! Τα Mac είναι όντως ακριβά ακόμα και με την έκπτωση αλλά αξίζουν τα χρήματα τους!!! Ευτυχώς όμως που υπάρχουν τα Real Techniques και τα Ecotools για να βγάζουμε το άχτι μας!! Εγώ δυστυχώς από τα Elf δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένη!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
    2. Εξαρτάται ποια δοκίμασες από Elf, της βασικής σειράς που είναι άσπρη μ'αρέσουν μόνο το πινέλο για σκιά και για blending, του προσώπου έχω ακούσει ότι είναι χάλια! Η studio σειρά όμως που είναι μαύρη είναι καλή :) x

      Διαγραφή
    3. Είχα πάρει το Total Face και το Bronzing Brush της άσπρης σειράς και ένα Kabuki που τώρα δεν υπάρχει. Ήταν χάλια!! Βέβαια εντάξει δε μπορώ να πω ότι στεναχωρήθηκα κιόλας αφού δε χάλασα και καμιά περιουσία. Αφού όμως λες ότι η μαύρη σειρά είναι καλή τότε ίσως να πρέπει να το ξαναεπιχειρήσω!!!!!

      Διαγραφή
    4. Εμμμμ αγόρασες τα πινέλα προσώπου της άσπρης σειράς, γι'αυτό! Απ'ότι θυμάμαι έχω κάνει review κάποια πινέλα της μαύρης σειράς! Ειδικά το powder brush και το face kabuki είναι πολύ καλά! Τα έχω σχεδόν όλα, οπότε αν θέλεις βοήθεια πες μου ;) x

      Διαγραφή
    5. Σ΄ευχαριστώ πολύ Σταυρούλα μου, είσαι πολύ γλυκιά!!! Πάω να διαβάσω το review στο blog σου, για να έχω καλύτερη τύχη τη δεύτερη φορά που θα παραγγείλω!!!

      Διαγραφή
    6. Να 'σαι καλά, δεν κάνει τίποτα! Αν δεν έχω κάνει reviews για τα πινέλα που σε ενδιαφέρουν πες μου και θα τα κάνω! :) x

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου