Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

11/3/15

Fusion Ink Foundation - Yves Saint Laurent

   Πάντα αφιερώνω πολύ χρόνο προτού καταλήξω ν' αγοράσω καινούριο foundation. Θέλω όλα να είναι τέλεια!!! Όταν άκουσα για πρώτη φορά για το Fusion Ink Foundation του Yves Saint Laurent και την εντυπωσιακή λίστα αναμονής που υπήρχε, μου ήταν αδύνατο ν' αντισταθώ!!! Το φοράω εδώ και περίπου ενάμιση μήνα και μπορώ να πω με σιγουριά ότι είναι αυτό ακριβώς που χρειάζομαι.



   Αρχικά σ' ελκύει η συσκευασία του, όπως συμβαίνει εξάλλου με όλα τα καλλυντικά της εταιρείας Yves Saint Laurent. Είναι πανέμορφη και κερδίζει επάξια μία θέση στο μπουντουάρ μου.
Αποπνέει έναν αέρα διακριτικής πολυτέλειας!! Το εντυπωσιακό χρυσό καπάκι του με την υπογραφή της εταιρείας και το κομψό μαύρο-διάφανο γυάλινο μπουκαλάκι του, είναι αντάξια ενός high end προϊόντος. Ανασηκώνοντας το καπάκι αποκαλύπτεται ένα μαύρο βιδωτό πώμα στο οποίο είναι ενσωματωμένος ένας εφαρμοστής ο οποίος είναι σχεδιασμένος να παίρνει την ιδανική ποσότητα από το προϊόν. Προσωπικά θα προτιμούσα να υπάρχει μία αντλία στη θέση του αλλά για να μη γίνομαι άδικη, το προτιμώ από άλλα foundation που δεν έχουν τίποτα και χρειάζεται να γυρίσεις ολόκληρο το μπουκαλάκι, με κίνδυνο να σου χυθεί πολύ παραπάνω ποσότητα από αυτή που χρειάζεσαι. Χρησιμοποιώ λοιπόν τον εφαρμοστή για να τοποθετήσω το προϊόν στο πίσω μέρος του χεριού μου και στη συνέχεια το πινέλο μου για την εφαρμογή του!!




   Από την πρώτη στιγμή που το δοκίμασα στο χέρι μου κατάλαβα πόσο ελαφρύ είναι. Έχει την πιο υπέροχη υφή που έχω δοκιμάσει σε υγρό foundation. Είναι πολύ λεπτόρρευστο... σχεδόν σαν νερό. Το foundation και το δέρμα σου γίνονται ένα και αισθάνεσαι τόσο όμορφα το πρόσωπο σου, σαν να μην έχεις φορέσει τίποτα και όμως η επιδερμίδα σου να δείχνει στα καλύτερα της!! Δεν εισχωρεί στους πόρους αλλά αντίθετα φαίνεται να εξομαλύνει την επιφάνεια τους. Όταν στεγνώσει χαρίζει μια βελούδινη όψη. Το γεγονός ότι είναι τόσο ελαφρύ, σου προσφέρει τη δυνατότητα να "χτίσεις" το προϊόν στο δέρμα σου, δημιουργώντας την ιδανική βάση, χωρίς να υπάρξει κίνδυνος να δείξει βαρύ το αποτέλεσμα. Η κάλυψη του είναι ελαφριά προς μέτρια, μπορεί να διορθώσει ερυθρότητα και μικρές ατέλειες αλλά αν έχετε σπυράκια, σημάδια από ακμή ή μαύρους κύκλους τότε θα χρειαστείτε τη βοήθεια ενός concealer που θα τοποθετήσετε πριν το foundation.





   Όπως ενημερώθηκα από την πωλήτρια και το διαπίστωσα και αργότερα μόνη μου, είναι το ιδανικό foundation για κάθε λιπαρή επιδερμίδα. Θα λατρέψετε το ματ τελείωμα του, δε χρειάζεται ίχνος πούδρας αν και  εγώ πάντα προτιμώ να το σετάρω με μία ελαφριά διάφανη πούδρα σε μορφή σκόνης όπως η PREP + PRIME Transparent Finishing Powder της Mac Η διάρκεια είναι ένα ακόμα πολύ σημαντικό στοιχείο που θέλω να έχει το  foundation μου, δε θέλω να είμαι με μια πούδρα στο χέρι κάθε τρεις και λίγο αλλά ευτυχώς και εδώ είναι εξαιρετικό. Παραμένει αναλλοίωτο για ώρες χωρίς να εισχωρεί στους πόρους μου. Βέβαια δε διαρκεί 24 ώρες αλλά σίγουρα κάνει πολύ καλή δουλειά. Επίσης έχει SPF 18. Δε θα το συνιστούσα σε μια ξηρή επιδερμίδα καθώς θεωρώ ότι θα τονίσει τις προβληματικές περιοχές.




   Κυκλοφορεί σε 21 αποχρώσεις για να διαλέξετε αυτή που σας ταιριάζει περισσότερο. Μπροστά από κάθε νούμερο απόχρωσης υπάρχουν τα εξής αρχικά: B για τους ουδέτερους μπεζ τόνους επιδερμίδων, BD για ζεστούς μπεζ τόνους επιδερμίδων που επικρατεί το κίτρινο και BR για τους μπεζ τόνους επιδερμίδων που επικρατεί το ροζ. Εγώ αγόρασα το Β40. Η ποσότητα της κάθε συσκευασίας είναι 25 ml η τιμή του 50€, το ξέρω ότι είναι ακριβούτσικο αλλά σίγουρα αξίζει τα λεφτά του!!!



   "Ελαφρύ σαν φτερό, σταθερό σαν μελάνι" λοιπόν και δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Εμένα σίγουρα με κέρδισε!!!

Τα λέμε σύντομα, φιλιά!!!

6 σχόλια:

  1. πολυ ωραιο ποστ και ωραια παρουσιαση..θα ζητησω σιγουρα δειγματακι για να δω αν μου ταιριαζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!! Να ζητήσεις οπωσδήποτε δείγμα για να το τεστάρεις!! Η αλήθεια είναι ότι συνήθως δεν έχουν αλλά εσύ πήγαινε προετοιμασμένη μ' ένα κουτάκι και ζήτα τους να σου βάλουν μια μικρή ποσότητα εκεί!!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Φαίνεται πολύ καλό! Η συσκευασία του όντως υπέροχη :) Η αλήθεια είναι πως δεν θα το δοκίμαζα, γιατί η επιδερμίδα μου είναι στα καλύτερά της και προτιμώ κάποια bb ή concealer τελευταία.
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι συσκευασίες της εταιρείας είναι πάντα πολύ προσεγμένες!! Λίλα μου, μην το φοβηθείς είναι πιο ελαφρύ από πολλές bb που έχω δοκιμάσει αλλά αφού δεν το χρειάζεσαι καλύτερα βάλε μόνο λίγο concealer στα σημεία!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. φοβερή συσκευασία!!!!!!! φαίνεται όντως πολύ καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαρά μου, ότι να πούμε για τη συσκευασία θα είναι λίγο!!! Το σημαντικότερο βέβαια είναι ότι και το προϊόν που περιέχει είναι εξαιρετικό!!! Φιλιά και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου