Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

21/3/15

W7 Big Lash Mascara & Boom! Big Bold Eyes Crayon Eyeliner

   Τον τελευταίο καιρό έχω αγοράσει αρκετά προϊόντα της εταιρείας W7 και τα περισσότερα μου έχουν αφήσει πολύ καλή εντύπωση!!! Τα πιο πρόσφατα αποκτήματα μου είναι η μάσκαρα Big Lash και το μολύβι για τα μάτια Boom! Big Bold Eyes τα οποία δοκίμασα και μπορείτε να διαβάσετε στο κείμενο που ακολουθεί την άποψη μου.



Big Lash Mascara

   Αρχικά σε ιντριγκάρει η συσκευασία της. Δείχνει πολύ εντυπωσιακή με το χρυσό-μαύρο tiger print που ξεφεύγει από τα κλασσικά μαύρα σωληνάρια.
Το βουρτσάκι της είναι αρκετά μεγάλο και φαρδύ και ενώ μου άρεσε πάρα πολύ γιατί βάφει ακόμα και τις πιο μικρές βλεφαρίδες χωρίς να της κολλάει μεταξύ τους,  το θεωρώ λιγάκι δύσχρηστο ειδικά για κοπέλες με μικρά μάτια καθώς μπορείς να μουτζουρωθείς πολύ εύκολα!!


Σύμφωνα με την εταιρεία η μάσκαρα σου προσδίδει υπέροχο όγκο και μήκος. Προσωπικά δεν είδα κάτι τέτοιο, απλά σου χαρίζει ένα όμορφο φυσικό βλέμμα, καλό για κάθε μέρα αλλά λίγο για μια βραδινή έξοδο που θέλεις κάτι πιο εντυπωσιακό!! Η διάρκεια της είναι πολύ καλή και δεν αλλοιώνεται με το πέρασμα των ωρών. Η ποσότητα σε κάθε συσκευασία είναι 12ml και η τιμή της είναι περίπου 5€. Μπορεί να μη με ενθουσίασε τόσο ώστε να την αγοράσω ξανά αλλά σίγουρα είναι μια καλή και οικονομικά προσιτή, καθημερινή μάσκαρα για όσες αναζητάτε φυσικό αποτέλεσμα. 


Boom! Big Bold Eyes Crayon Eyeliner 





  Το συγκεκριμένο μολύβι είναι ένα από τα καινούρια προϊόντα της εταιρείας και σαν λάτρης των μολυβιών δε θα μπορούσα να μην το αγοράσω. Σε αντίθεση με τη μάσκαρα, το λάτρεψα. Υπέροχο έντονο μαύρο χρώμα με μια ιδέα λάμψης, ολοκληρώνει το βραδινό σου μακιγιάζ με απόλυτη επιτυχία!! Είναι πάρα πολύ μαλακό, κυριολεκτικά λιώνει πάνω στο δέρμα σου. Είναι το ιδανικό μολύβι για smokey look αφού δουλεύεται πολύ εύκολα.




Διαρκεί σχεδόν όλη τη μέρα χωρίς να χάνει την ένταση του. Η συσκευασία του είναι πολύ απλή σχεδόν αδιάφορη, μαύρη μ' ένα διάφανο καπάκι. Εκτίμησα το γεγονός ότι όταν την αγόρασα ήταν σφραγισμένη, έτσι ώστε να είμαι σίγουρη ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί ξανά. Η τιμή του είναι περίπου 5€ και αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που θα αγοράσω ξανά και ξανά το Boom! Big Bold Eyes Crayon Eyeliner!!!



Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;; Έχετε κάποιο άλλο προϊόν από την W7 να μου προτείνετε;;



6 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν πολύ τα προϊόντα της εταιρείας W7, έχω δοκιμάσει την μάσκαρα και έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένη..
    Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ πρόσφατα άρχισα να δοκιμάζω προϊόντα της εταιρείας και πιστεύω ότι αξίζουν πολύ!! Δυστυχώς εμένα η μάσκαρα δε με βόλεψε αλλά δε το βάζω κάτω!! Έχει μεγάλη ποικιλία, μόνο αυτή την εποχή κυκλοφόρησε τέσσερις καινούριες οπότε σίγουρα θα βρω κάποια που θα μου ταιριάξει και εμένα!!! Φιλάκια πολλά και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!!

      Διαγραφή
  2. Αν και δεν τρελάθηκες με τη μάσκαρα συνεχίζω να θέλω να τη δοκιμάσω! Χαχαχα! Τόσο καλό το μολύβι;; Θα το έχω κατά νου, αφού λες κιόλας ότι έχει διάρκεια! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και πολύ καλά θα κάνεις Σταυρούλα μου!! Να τη δοκιμάσεις και εγώ δε θα τα παρατήσω εδώ, θα δοκιμάσω και άλλες από την ίδια εταιρεία μέχρι να σταθώ τυχερή!!! Αφορμή ψάχνω!! Το μολύβι έχει γίνει το αγαπημένο μου για smokey!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου