Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

30/3/15

Yes! Nurse Hand Cream Review

   Καλησπέρα κοριτσάκια μου!!! Αρχή εβδομάδας και είπα να μοιραστώ μαζί σας ένα πραγματικά υπέροχο προϊόν. Ως λάτρης των κρεμών για τα χέρια και συλλέκτης αυτών, δε θα μπορούσα να μην προσθέσω στη συλλογή μου, τη βραβευμένη Yes! Nurse Hand Cream.



   Η ονομασία του προϊόντος δεν είναι καθόλου τυχαία αφού η κρέμα δημιουργήθηκε από την ιδέα  και έρευνα μιας Βρετανής νοσηλεύτριας της παιδιατρικής.
Την εταιρεία τη γνώρισα τελευταία σε μια αναζήτηση που έκανα για τις πιο αποτελεσματικές κρέμες χεριών και έπεφτα συνέχεια πάνω της. Εκτός από το προϊόν, αυτό που μου έκανε απίστευτα θετική εντύπωση είναι η κοινωνική ευαισθησία που δείχνει η εταιρεία σε θέματα όπως ο καρκίνος του μαστού, η προστασία των ζώων, η προστασία του περιβάλλοντος. Συγκεκριμένα για το τελευταίο δίνει το 1% από τα ετήσια έσοδα της σε περιβαλλοντικές οργανώσεις. 
   Αρχικά η συσκευασία της είναι πάρα πολύ ιδιαίτερη, αφού σε αντίθεση με τις περισσότερες κρέμες χεριών, αυτή "έρχεται" μέσα σ' ένα χάρτινο κουτάκι, που μας ενημερώνει ότι μια μικρή ποσότητα όσο ένα μπιζέλι είναι υπεραρκετή για να διατηρηθούν τα χέρια μας ωραία!! Η συσκευασία στο εσωτερικό του είναι πολύ προσεγμένη. Είναι μια μικρή και λεπτή, λευκή συσκευασία με γαλαζογκρί γράμματα. Κλείνει πολύ καλά και όσο και αν την πίεσα δεν άνοιξε!!



   Το λιγότερο που έχω να πω για την κρέμα είναι ότι είναι φανταστική!!!! Ακόμα και αν τα χέρια σου είναι σκασμένα, δε σε ερεθίζει καθόλου και δεν τσούζει όταν έρχεται σ' επαφή με τις πληγές. Το καλύτερο και αυτό που μ' άφησε εντυπωσιασμένη είναι η απορροφητικότητα της!!!!! Δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο. Μέσα σε 20 δευτερόλεπτα μπορούσα να πιάσω ότι ήθελα χωρίς να έχω το φόβο ότι θα το λερώσω!!! Αν αυτό σας κάνει να πιστεύετε ότι δεν θα ενυδατώσει τα χέρια σας, κάνετε λάθος. Κάθε φορά που τη φοράω είναι σαν να σφραγίζει την υγρασία. Τα χεριά μου είναι και δείχνουν ενυδατωμένα ενώ τα νιώθω πάρα πολύ απαλά!!! Το βασικό συστατικό της είναι το μέλι Manuka που σίγουρα θα το αναζητήσω και σ' άλλα προϊόντα!!



   Έχει ένα πολύ διακριτικό άρωμα που δε μπορώ να καταλάβω τι μου θυμίζει, είναι υπέροχο αν και εξασθενεί μέσα στο πρώτο 20λεπτο. Η ποσότητα της κάθε συσκευασίας είναι 50ml και η τιμή της είναι στα 7,63€...δεν είναι μια οικονομική κρέμα χεριών αλλά σίγουρα αξίζει τα λεφτά της. Εγώ τη δικιά μου την αγόρασα από το αγαπημένο μου ηλεκτρονικό κατάστημα feelunique, μπορείτε να δείτε το προϊόν εδώ. Ήρθε σε λιγότερο από 10 ημέρες και ήταν άριστα συσκευασμένο όπως πάντα άλλωστε!!!
   Από την ώρα που τη δοκίμασα, έχει βρει τη θέση της στην τσάντα μου και δεν πρόκειται να βγει από εκεί, αφού μου έχει γίνει πλέον απαραίτητη συνήθεια!!!

8 σχόλια:

  1. Δεν την ήξερα την εταιρεία! Έχω προς το παρόν κρέμες χεριών, αλλά θα την αναζητήσω στο μέλλον, αφού είπες 3 πράματα που απαιτώ να έχει μια κρέμα χεριών : να μην τσούζει και να απορροφάται γρήγορα και πλήρως! Πολύ ωραίο review! Φιλιά Μαρία :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ πρόσφατα την έμαθα και όπου και να διάβαζα έβλεπα μόνο θετικά σχόλια!!! Είναι φανταστική κρέμα, προσωπικά δε με βλέπω να την αλλάζω!!! Δοκίμασε τη οπωσδήποτε!!!! Φιλάκια Σταυρούλα μου!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο review!! Το ότι απορροφάται τόσο γρήγορα είναι ένα τεράστιο θετικό της σίγουρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κλεονίκη μου!!! Για εμένα είναι το σημαντικότερο!!! Τι να την κάνω μια κρέμα που ναι μεν ενυδατώνει τέλεια αλλά δεν μπορώ ν' ακουμπήσω τίποτα με τα χέρια μου για μισή ώρα!!! Ευτυχώς η συγκεκριμένη προσφέρει και πολύ καλή ενυδάτωση!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Δεν την ήξερα την εταιρεία αλλά μου αρέσει πάρα πολύ που τα προϊόντα είναι cruelty free και το ότι δίνει κάποια από τα έσοδα της σε περιβαλλοντικές οργανώσεις. Θα την κοιτάξω σίγουρα την κρεμά μόλις τελειώσω αυτές που ήδη έχω. Πολύ ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζοβάννα μου και σ' εμένα μέτρησε πάρα πολύ η κοινωνική ευαισθησία που δείχνει η εταιρεία!!! Πιστεύω ότι μια εταιρεία που σέβεται τα ζώα, το περιβάλλον κοκ σίγουρα θα σέβεται και τους πελάτες της!!! Να την κοιτάξεις, πιστεύω θα την αγαπήσεις όπως και εγώ!!! Φιλάκια πολλά και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Χαίρομαι που σου άρεσε!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου