Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

23/4/15

MAC Lady Danger Lipstick - Review & Swatches

Καλησπέρα κορίτσια μου!! 

   Το Lady Danger είναι το πρώτο κραγιόν που αγόρασα από την Mac και μπορώ να πω με σιγουριά ότι ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά και διαρκεί μέχρι και σήμερα, αφού κάθε φορά που μου τελειώνει, τρέχω γρήγορα να το αναπληρώσω!!



   Αρχικά ερωτεύεσαι την απόχρωση του!!! Η εταιρεία το περιγράφει ως ένα κοραλο-κόκκινο χρώμα, εγώ βλέπω ένα καθαρό και υπέροχο πορτοκαλο-κόκκινο, τόσο φωτεινό και έντονο που
δε χρειάζεσαι κανένα άλλο προϊόν μακιγιάζ για να δείξεις όμορφη και λαμπερή!! Όλοι θα προσέχουν τα χείλη σου!!! Αυτό όμως που κάνει την απόχρωση του πραγματικά ξεχωριστή είναι ότι δείχνει τέλεια σε κάθε τόνο επιδερμίδας, από τις πολύ ανοιχτόχρωμες ως τις ηλιοκαμένες!!



    Η σύνθεση του είναι κρεμώδης και απλώνεται πολύ εύκολα και ομοιόμορφα στα χείλη χωρίς να τα ξηραίνει, καλό όμως είναι να τα έχετε ενυδατώσει πολύ καλά νωρίτερα γιατί όπως συμβαίνει μ' όλα τα έντονα κραγιόν έχουν την τάση να "εστιάζουν" στα ξηρά σημεία. Ένα μόνο πέρασμα στα χείλη αρκεί για να σου δώσει την κανονική του απόχρωση. Το ματ αποτέλεσμα του δείχνει βελούδινο και όμορφο. Ακόμα και χωρίς μολύβι χειλιών παραμένει στη θέση του για τουλάχιστον 4-5 ώρες πριν χρειαστεί ανανέωση αλλά και όταν το κραγιόν θα έχει φύγει τελείως, θα σου αφήσει ένα ελαφρύ χρωματισμό στα χείλη!!







    Αν βρίσκεται την τιμή του Lady Danger αρκετά ακριβή και θα θέλατε ένα πολύ καλό dupe τότε ρίξτε μια ματιά στο MegaLast Lipstick στην απόχρωση Purty Persimmon της Wet n Wild.
   Το Lady Danger είναι από τα κραγιόν της Mac που πρέπει να έχεις στη συλλογή σου. Σου δίνει την φρεσκάδα και την αυτοπεποίθηση που χρειάζεσαι. Ακόμα και αν είσαι από τις κοπέλες που δεν τους αρέσουν τα έντονα χρώματα στα χείλη, αυτό σίγουρα θα σε κερδίσει!!

6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το άρθρο σου Μαράκι μου και το χρώμα του κραγιόν είναι φοβερό!! Άντε να φτιάξει ο καιρός να βάλουμε τα ανοιξιάτικά μας, εδώ που μένω έχει κρύο αυτή τη στιγμή! Φιλιά πολλά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!! Ο καιρός και στη Θεσσαλονίκη μία φτιάχνει, μία χαλάει!! Μας έχει τρελάνει!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Το έχω κι εγώ και το αγαπώ! Δεν έχω βρει τέτοια απόχρωση πουθενά αλλού!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι όσοι το δοκιμάζουν το αγαπούν!!! Η απόχρωση του κλέβει την παράσταση!!Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου