Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

2/4/15

OPI Ski Teal We Drop

   Πέμπτη βράδυ και είπα να βάψω τα νύχια μου, για να τα έχω έτοιμα για το Σαββατοκύριακο που έρχεται!!! Βέβαια δε θα μπορούσα να μη σας τα δείξω, αφού χρησιμοποίησα ένα από τα πρόσφατα αποκτήματα μου, το Ski Teal We Drop της OPI.



   Όσες διαβάζετε πιστά το blog, θα θυμάστε το άλλο βερνίκι νυχιών της ίδιας εταιρείας, που είχα αγοράσει εκείνη την ημέρα και πόσο απογοητεύτηκα όταν το δοκίμασα!! Όσες δεν το είδατε, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά εδώ!!
    Το Ski Teal We Drop είναι ένα πολύ ιδιαίτερο σκούρο πράσινο-μπλε, που από κοντά μπορείς να ξεχωρίσεις και τις δύο αποχρώσεις αλλά δυστυχώς στις φωτογραφίες φαίνεται περισσότερο σαν μπλε, αλλά αυτό ήταν ότι καλύτερο μπορούσα να κάνω!! Η απόδοση του είναι υπέροχη, με δύο στρώσεις έχεις στα νύχια σου ακριβώς το χρώμα που βλέπεις στο μπουκαλάκι,  χωρίς κενά και γραμμές!!! Η διάρκεια του είναι πολύ καλή,  παραμένει αναλλοίωτο περίπου 5 ημέρες, όπως βέβαια και τα περισσότερα βερνίκια της εταιρείας.



   Έχει γίνει σίγουρα ένα από αγαπημένα μου βερνίκια νυχιών (για το χειμώνα βέβαια)!!

Μέχρι το επόμενο post, πολλά φιλιά!!!
   

6 σχόλια:

  1. Ωραιο χρώμα για βραδινή έξοδο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα πολύ όμορφο χρώμα!!! Η φωτογραφία το αδικεί και λίγο!!! Φιλιά και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ εντυπωσιακό χρώμα, έχω αδυναμία στα βερνίκια με οποιαδήποτε απόχρωση του μπλε .. Φιλακια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ιδιαίτερο χρώμα!! Και εγώ όσο δεν αγαπάω το μπλε στο μακιγιάζ μου τόσο μου αρέσει στα νύχια!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  3. Τι φανταστικό χρώμα.. :)
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι που σου άρεσε και εσένα Κλεονίκη μου!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου