Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

5/4/15

W7 Loads Of Lashes Review

   Καλησπέρα κορίτσια μου!!! Έχω γίνει λίγο βραδινός τύπος τον τελευταίο καιρό και όλο αργά ανεβάζω τα post μου!!! Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα ακόμη προϊόν της εταιρείας W7 που είχα αγοράσει πριν λίγο καιρό και δοκίμασα πρόσφατα. Ο λόγος για το Loads Of Lashes.



   Το Loads Of Lashes υπόσχεται να σας δώσει το εφέ των ψεύτικων βλεφαρίδων χωρίς να χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε ψεύτικες βλεφαρίδες!!
Για να δούμε είναι ικανό αυτό το προϊόν να πραγματοποιήσει αυτό που υπόσχεται;;



    Αρχικά η συσκευασία του είναι πολύ όμορφη και ιδιαίτερη με το έντονο φούξια χρώμα της και το σχέδιο με τις πολλές μαύρες βλεφαρίδες που θυμίζει λίγο animal print. Στο πίσω μέρος της συσκευασίας υπάρχουν οι οδηγίες χρήσεως του προϊόντος. Για να είμαι ειλικρινής όταν πρωτοείδα το κουτάκι νόμιζα ότι περιέχει τουφάκια για βλεφαρίδες και έτσι όταν ανασήκωσα το καπάκι με εξέπληξε ότι είδα μέσα  ένα σωληνάριο μάσκαρα (το οποίο δυσκολεύτηκα πολύ να τραβήξω έξω καθώς μετά βίας μπορούσαν τα δάχτυλα μου να το πιάσουν)!!



Σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσεως του προϊόντος πρέπει ν' ακολουθήσουμε τα εξής βήματα:
  • Εφαρμόζουμε την καθημερινή μας μάσκαρα
  • Όσο είναι ακόμα υγρή, εφαρμόζουμε μια στρώση από το Loads Of Lashes
  • Περιμένουμε 45 δευτερόλεπτα και ξαναεφαρμόζουμε τη μάσκαρα μας
  • Επαναλαμβάνουμε την διαδικασία 2-3 φορές αν θέλουμε πιο έντονο αποτέλεσμα



Το βουρτσάκι της μάσκαρα είναι πάρα πολύ μικρο και πάνω του υπάρχουν μικρές άσπρες "τριχούλες" που είναι αυτές που θα κολλήσουν στις βλεφαρίδες σου και θα τις κάνουν να δείξουν μεγαλύτερες. Δυστυχώς μετά από πολλές δοκιμές το αποτέλεσμα ήταν πάντα το ίδιο. Οι τριχούλες δυσκολεύονταν να κολλήσουν πάνω στη μάσκαρα και οι περισσότερες έβρισκαν το δρόμο τους ή πάνω στο πρόσωπο μου ή ακόμα χειρότερα μέσα στο μάτι μου (παρόλο που κοίταζα προς τα κάτω όπως έλεγαν οι οδηγίες)!! Και άντε για το πρώτο μ' ένα πινέλο πούδρας τ' αφαιρείς εύκολα και ούτε γάτα ούτε ζημιά για το δεύτερο απλά υποφέρεις!! Δε σταματάει όμως εδώ καθώς από αυτές που κατάφερναν να κολλήσουν οι μισές μεταφέρονταν πάνω στο βουρτσάκι της  κανονικής μου μάσκαρα με αποτέλεσμα να γεμίζει το βουρτσάκι και κατά συνέπεια και το εσωτερικό της με μικρές άσπρες ίνες!

Μόνο μάσκαρα


Εφαρμογή Loads Of Lashes


Εφαρμογή ξανά μάσκαρα πάνω από Loads Of Lashes


   Το τελικό αποτέλεσμα δε μ' εντυπωσίασε, σίγουρα είδα διαφορά σε σχέση με το αν έβαζα μόνο τη μάσκαρα μου αλλά τίποτα το ιδιαίτερο, πόσο μάλλον να συγκριθεί με τις ψεύτικες βλεφαρίδες!! Επίσης με το πέρασμα της ώρας παρατήρησα ότι οι βλεφαρίδες μου έδειχναν άσπρες σε ορισμένα σημεία. Η ποσότητα της κάθε συσκευασίας είναι 1 gr και κοστίζει 6€ περίπου.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι παρόμοιο;; 

4 σχόλια:

  1. Κρίμα και φαινόταν καλό προίον ...φιλακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ όταν το είδα είπα ότι θα κάνει κάτι αλλά τελικά... τίποτα :( Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Κριμα που δν.βγηκε καλη εχω δοκιμασει ενα σετ απο αλλη εταιρεια μ μασκαρα κ ξεχωριστα μασκαρα fibres κ εβγαινε αρκετα καλο αλλα οτανεμπαινε στο ματι απλα υποφερεις!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω ότι θα δοκιμάσω ξανά κάτι παρόμοιο!! Η εμπειρία μου ήταν απογοητευτική!! Και μόνο η αίσθηση ότι υπάρχουν αυτές οι ίνες στο μάτι μου και τα δάκρυα που μου έφερναν με κάνουν ν' απομακρύνομαι από κάθε τι που του μοιάζει!!! Φιλάκια πολλά Δέσποινα μου!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου