Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

9/4/15

Zerva Cosmetics Lip Pencil in Strawberry & Lip Pencil in Flame photos & swatches

   Καλησπέρα κοριτσάκια μου!! Σήμερα είπα να φέρω την Άνοιξη στο blog και γι' αυτό αποφάσισα να σας δείξω δύο από τ' αγαπημένα μου μολύβια χειλιών από την εταιρεία Zerva Cosmetics στις αποχρώσεις Strawberry και Flame.





   Πριν σας δείξω τα χρώματα θα ήθελα να σας πω ότι και τα δύο μολύβια χειλιών είναι αρκετά μαλάκα και πολύ σταθερά. Δεν ξηραίνουν τα χείλη και αυτός είναι και ο λόγος που πολλές φορές τα φοράω μόνα τους. Έχουν απίστευτη χρωματική απόδοση και γλιστράνε πάνω στα χείλη κάνοντας το σχηματισμό του περιγράμματος, εύκολη υπόθεση!! Η διάρκεια τους είναι τέλεια ακόμα και όταν φύγει το κραγιόν, τα χείλη συνεχίζουν να φαίνονται βαμμένα!! Είναι αδιάβροχα και ξύνονται πολύ εύκολα!!



   Τα δύο συγκεκριμένα χρώματα μαζί με την απόχρωση nude είναι τ αγαπημένα μου απ' όλα τα μολύβια χειλιών που έχω από την εταιρεία  Το Strawberry είναι ένα πολύ ιδιαίτερο, έντονο ροζ. Είναι το τέλειο χρώμα για την εποχή της Άνοιξης, που θέλεις κάτι έντονο αλλά ταυτόχρονα να δένει γλυκά με τα χαρακτηριστικά σου!! Το Flame είναι ένα φωτεινό κόκκινο-πορτοκαλί χρώμα. Το ανακάλυψα όταν έψαχνα ένα μολύβι για το κραγιόν Lady Danger της Mac που να μην αλλάζει την απόχρωση του και πιστεύω ότι είναι το ιδανικό. 



    Παρακάτω μπορείτε να δείτε πως δείχνουν στα χείλη:

Zerva Cosmetics  Lip Pencil in Strawberry


Zerva Cosmetics Lip Pencil in Flame


Πως σας φάνηκαν;; Εσείς τι χρώματα συνηθίζετε να φοράτε την Άνοιξη;;; 

6 σχόλια:

  1. Τέλεια! Έψαχνα κι εγώ μολύβι για το Lady Danger οπότε τώρα θα πάω να δοκιμάσω το συγκεκριμένο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι θα σου αρέσει πάρα πολύ!!!! Εγώ μόνο με το Flame το σετάρω το Lady Danger!!! Φιλάκια πολλά και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!!

      Διαγραφή
  2. Και τα δυο μολύβια εχουν εξαιρετικό χρώμα, οτι πρεπει για άνοιξη - καλοκαίρι ... Φιλακια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ανοιξιάτικα και το καλύτερο είναι ότι μπορούν να φορεθούν και μόνα τους αρκεί τα χείλη σου να είναι καλά ενυδατωμένα!!! Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφα, από πού τα αγοράζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τ' αγόρασα από την έκθεση που γίνεται στη Θεσσαλονίκη για τους επαγγελματίες αλλά μπορείς να τα βρεις και στο κατάστημά τους, Ερμού 44 , Πλατεία Αγίας Σοφίας. Θεσσαλονίκη ή μέσω του e-shop τους(http://www.zervacosmetics.com/eshop/). Φιλάκια πολλά και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου