Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

15/5/15

Fluidline Rich Ground by Mac Cosmetics

Γεια σας κορίτσια μου!!! 


   Την Άνοιξη και το Καλοκαίρι εκτός από το κλασικό μαύρο eyeliner, μου αρέσει να χρησιμοποιώ και άλλα χρώματα όπως καφέ, μπλε, πράσινο κτλ. Αυτός είναι και ο λόγος που αγόρασα το Fluidline gel eyeliner στην απόχρωση Rich Ground της Mac Cosmetics.



   To Rich Ground είναι μια σκούρα καφέ-χάλκινη απόχρωση με έντονο μεταλλικό τελείωμα. Σαν gel, η υφή του είναι πολύ κρεμώδης και η απόδοση του είναι φανταστική, γράφει αμέσως χωρίς να δημιουργεί κενά.
 



   Το εφάρμοσα σαν γραμμή eyeliner αλλά δεν μ' ενθουσίασε!! Ήταν αρκετά καλό αλλά προσωπικά θα το ήθελα λίγο πιο σκούρο, να δίνει λίγο περισσότερη ένταση. Το δοκίμασα όμως σαν σκιά σ' όλο το κινητό βλέφαρο και το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό. Απίστευτο χρώμα και τέλεια εφαρμογή!!!! Απλώθηκε αμέσως ομοιόμορφα και έδωσε στο βλέμμα μου μια copper-bronze μεταλλική λάμψη ιδανική για οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Περιμένω πως και πως να μαυρίσω γιατί είμαι σίγουρη ότι το χρώμα του θ' απογειώσει την ηλιοκαμένη επιδερμίδα. Αυτό που το ήξερα από το Blacktrack και το επιβεβαίωσα και μ' αυτό το προϊόν είναι η μεγάλη διάρκεια και αντοχή του ακόμα και σε πολύ ζεστές ημέρες.



   Για όσες ψάχνετε μια απόχρωση άκρως καλοκαιρινή και για κάθε ώρα της ημέρας τότε απλά τρέξτε να τη δοκιμάσετε και είμαι σίγουρη ότι δεν θα φύγετε χωρίς αυτή!! 


Έχετε δοκιμάσει κάποιο παρόμοιο προϊόν από την Mac ή από κάποια άλλη εταιρεία;;;

4 σχόλια:

  1. Φαίνεται υπέροχο και άκρως καλοκαιρινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει πολύ όμορφο, ζεστό χρώμα και απλώνεται απίστευτα εύκολα πράγμα που το κάνει ιδανικό για το καλοκαίρι!!! Φιλάκια πολλά Δέσποινα μου!!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφο χρώμα, τρελαίνομαι για τέτοια μεταλλικά μπρονζέ τώρα το καλοκαίρι! Φιλιά πολλά Μαρία μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου ήμουν σίγουρη ότι θα σου αρέσει!!! Έχουμε την ίδια αγάπη για τις μεταλλικές σκιές!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου