Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

12/5/15

May Beauty Wish List





1) Zoya Spring 2015 Delight collection. Έχω ακούσει τόσο καλά λόγια γι' αυτά τα βερνίκια νυχιών που θέλω καιρό τώρα να δοκιμάσω κάποιο!!!
Η συλλογή Delight που κυκλοφόρησε για την Άνοιξη του 2015 περιλαμβάνει έξι πολύ όμορφες αποχρώσεις. Αυτές που κέρδισαν την προσοχή μου είναι οι εξής: Eden, Lilian και Tiana (Με τη σειρά που φαίνονται στη φωτογραφία).

2) Yes To Tomatoes Daily Pore Scrub. Πάντα ήθελα να δοκιμάσω κάποιο προϊόν από τη σειρά για τις λιπαρές επιδερμίδες. Αυτό είναι το πιο υποσχόμενο και το πιο πολυσυζητημένο προϊόν της σειράς. Θέλω πολύ να δω αν θα βοηθήσει την επιδερμίδα μου το καθημερινό scrub, είναι κάτι που δεν έχω επιχειρήσει ξανά.

3) Zerva Cosmetics Paraben Free Line.  Η πρώτη σειρά Paraben Free της εταιρείας είναι πλέον διαθέσιμη. Έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη από τα περισσότερα καλλυντικά που έχω δοκιμάσει, οπότε σίγουρα κάποια από τα νέα προϊόντα θα τα καλωσορίσω στο νεσεσέρ μου!! 

4) YSL Full Metal Shadow Metallic Color Liquid Eyeshadow. Την αγαπάω αυτή την εταιρεία!! Οταν είδα τις νέες υγρές μεταλλικές σκιές ήξερα αμέσως ότι η λίστα των επιθυμιών μου μόλις κέρδισε άλλο ένα μέλος!! Θα είναι σίγουρα ακριβές αλλά θέλοντας να δικαιολογήσω τον εαυτό μου, πιστεύω ότι θα τις φοράω συνέχεια το καλοκαίρι!! 

5) W7 In The City & W7 In The Mood. Το no1 της λίστας μου καθώς λατρεύω τις παλέτες της εταιρείας. Έχουν απίστευτη απόδοση και πολύ καλή ποιότητα. Οι συγκεκριμένες έχουν πολύ απαλά, όμορφα, ματ χρώματα ιδανικά για καθημερινή χρήση. Το καλύτερο όμως  είναι oτι αποτελούν dupe για τις παλέτες της Urban Decay Naked 1&2 Basics.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου