Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

1/5/15

Zoella Beauty "Soak Opera" & "Creamy Madly Dreamy"

   Καλή Πρωτομαγιά και καλό μήνα κοριτσάκια μου!! Είμαστε πλέον μια ανάσα από το καλοκαίρι, επιτέλους!!! Σήμερα αποφάσισα το post μου να είναι γεμάτο με χρώματα και μυρωδιές! Και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος από την παρουσίαση δύο από των προϊόντων που κυκλοφόρησε η Zoella και συγκεκριμένα το αφρόλουτρο Soak Opera και το γαλάκτωμα σώματος Creamy Madly Dreamy

Zoella "Soak Opera" & "Creamy Madly Dreamy"


   Για όσες κοπέλες δεν τη γνωρίζετε η Zoella είναι από τις πιο διάσημες youtuber και το 2014 κυκλοφόρησε τη δική της σειρά προϊόντων ομορφιάς και περιποίησης, η οποία έγινε ανάρπαστη και εξαντλήθηκε αμέσως. Εγώ δυστυχώς δεν πρόλαβα να δώσω την παραγγελία μου, οπότε περίμενα μέχρι το ηλεκτρονικό κατάστημα Feelunique να ξαναφέρει τη σειρά. Όταν έλαβα το μήνυμα, τα παρήγγειλα αμέσως από το φόβο μήπως εξαντληθούν ξανά!!

Zoella "Soak Opera" & "Creamy Madly Dreamy"

   Όταν άνοιξα το κουτί για πρώτη φορά, είναι περιττό να πω ότι ενθουσιάστηκα με τις συσκευασίες. Είναι πολύ φωτεινές και χαρούμενες και όσο δεν παίρνει άλλο κοριτσίστικες!! Όλη η σειρά κινείται σ' αυτό το επίπεδο. Έχουν ένα ουδέτερο μπεζ χρώμα συνδυασμένο μ' ένα ιδιαίτερο σχέδιο δαντέλας. Τα καπάκια των συσκευασιών και τα γράμματα πάνω στη συσκευασία είναι  κοραλο-ροζ εκτός από τ' όνομα του προϊόντος που είναι γραμμένο με ροζ χρυσό! Κάτι που μου έκανε πολύ θετική εντύπωση είναι ότι και οι δύο συσκευασίες ήταν σφραγισμένες με ασημί ταινία!!

Zoella "Soak Opera" 

   Η μυρωδιά του αφρόλουτρου είναι λουλουδένια και πολύ δροσερή. Είναι γλυκιά αλλά όχι έντονη. Νομίζω ότι είναι ιδανική για κορίτσια που βρίσκονται στην εφηβεία. Το χρώμα του προϊόντος είναι ένα απαλό ροζ  που κάνει ιριδισμούς. Η υφή του είναι αρκετά κρεμώδης και ενώ στην αρχή ανησύχησα ότι δεν θα κάνει αφρό, το αποτέλεσμα με διέψευσε, έκανε πάρα πολύ αφρό και άφησε το δέρμα μου πολύ καθαρό!! Ταυτόχρονα χάρη στην βιταμίνη Ε και το Shea Butter που περιέχει ενυδατώνει την επιδερμίδα, αφήνοντας την απαλή.
   Στα συν του, το καπάκι του που δεν είναι βιδωτό και μπορείς να πιέσεις το μπουκάλι και να πάρεις ακριβώς την ποσότητα που θέλεις. Ένα ακόμα σημείο που μου προκάλεσε θετική έκπληξη είναι η τεράστια συσκευασία του, που σίγουρα θα μου κρατήσει για πολύ μεγάλο διάστημα, αφού είναι 490ml!! Το αγόρασα από Feelunique στην τιμή των 6€ περίπου, τώρα η τιμή έχει ανέβει στα 7,05€ που ακόμα θεωρώ ότι αξίζει πάρα πολύ λόγω της ποσότητας της συσκευασίας!!

Zoella "Creamy Madly Dreamy"

   Τα κύρια συστατικά του γαλακτώματος είναι όπως και στο αφρόλουτρο η βιταμίνη Ε, η Aloe Vera και το Shea Butter οπότε για άλλη μια φορά μπορείς να νιώσεις τα ευεργετικά αυτά συστατικά ν' αφήνουν την επιδερμίδα μεταξένια  και αναζωογονημένη!! Η μυρωδιά του είναι το ίδιο λουλουδάτο άρωμα του αφρόλουτρου κάτι που προσωπικά προτιμώ. Δε μου αρέσει να μπερδεύω τις μυρωδιές μεταξύ τους. Δεν είναι πολύ έντονο αλλά έχει πολύ καλή διάρκεια. Η απορρόφηση της από την επιδερμίδα είναι αρκετά καλή αλλά είμαι σίγουρη ότι θα είναι πολύ καλύτερη σε κανονικές/ξηρές επιδερμίδες που το δέρμα τους έχει μεγαλύτερες ανάγκες ενυδάτωσης.
   Η λοσιόν έρχεται σ' ένα σωληνάριο των 160ml και μπορεί να μη σου κρατήσει όσο το αφρόλουτρο αλλά σίγουρα θα διαρκέσει αρκετά. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να πιέσεις το σωληνάριο και να πάρεις την ποσότητα που σου χρειάζεται. Η τιμή της είναι προσιτή,  μπορείτε να τη βρείτε στο Feelunique στα 7,05€

Zoella "Soak Opera" & "Creamy Madly Dreamy"

   Για πρώτη απόπειρα στο χώρο της ομορφιάς πιστεύω ότι ήταν κάτι παραπάνω από επιτυχημένη!! Και τα δύο προϊόντα που δοκίμασα πιστεύω ότι θα ήταν το ιδανικό δώρο για έφηβες κοπέλες ή για το καλοκαίρι που θέλεις πιο ελαφριές μυρωδιές. Σε γενικές γραμμές είμαι αρκετά ικανοποιημένη και θα δοκιμάσω σίγουρα και ότι επόμενο κυκλοφορήσει!!

Φιλιά και να περνάτε τέλεια!!

8 σχόλια:

  1. οι συσκευασίες είναι πανέμορφες.μεγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! Οι συσκευασίες είναι πραγματικά πολύ γλυκές!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφες! Εγώ πήρα την Zoella Makeup Bag και έχω ενθουσιαστεί είναι τόσο όμορφη :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσαν πάρα πολύ και τα νεσεσέρ μακιγιάζ, έδειχναν πολύ όμορφα και καλής ποιότητας αλλά προτίμησα ν' αγοράσω κάποια από τα προϊόντα!!! Φιλιά πολλά Λίλα μου!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα προϊόντα με γεια σου!
    φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ομορφες συσκευασιες! Και συμφωνω οτι αξιζουν σε σχεση με την τιμη τους
    Αν θες δες και το δικο μου review και GIVEAWAY!
    http://beautys-infinity.blogspot.gr/2015/04/avon-argan-oil-review-and-giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζουν πάρα πολύ, κυρίως λόγω της ποσότητας που σου προσφέρουν!!! Θα πάω να το διαβάσω αμέσως!! Φιλιά και ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου