Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

17/5/15

Zoya Summer 2015

   Η εταιρεία Zoya κυκλοφόρησε δύο νέες συλλογές για το καλοκαίρι του 2015. Η Paradise Sun αποτελείται από 6 μεταλλικά βερνίκια νυχιών που κλέβουν λίγο από τη λάμψη του καλοκαιρινού ήλιου και η Island Fun από έξι κρεμώδη βερνίκια νυχιών που θα σε μεταφέρουν σε τροπικούς παραδείσους με τα φωτεινά τους χρώματα!!! Είτε λοιπόν είσαι της λάμψης είτε όχι, σίγουρα θα βρεις κάποιο που θα ικανοποιήσει τα δικά σου γούστα!!!


Paradise Sun




Genesis: Κρυσταλλικό λευκό με λευκό shimmer.



Selene: Σμαραγδί με ασημί και μπλε shimmer.


Oceane: Τυρκουάζ με ασημί shimmer.


Isa: Σκούρο μωβ-μπλε με μπλε shimmer.

Mae: Έντονο φούξια με ασημί shimmer. 


Aphrodite: Έντονο ανοιχτόχρωμο κόκκινο με χρυσό shimmer.



                                                   Island Fun                                        





Jace: Πράσινο του γρασιδιού.


Cesilia: Μπλε-Πράσινο(Teal)


Talia: Τυρκουάζ


Serenity: Μωβ


Nana: Φούξια


Demetria: Ζεστό κόκκινο



   Από τις δύο συλλογές η αγαπημένη μου είναι η Island Fun με τα κρεμώδη βερνίκια νυχιών. Aν έπρεπε όμως να επιλέξω δύο από κάθε συλλογή, τότε σίγουρα αυτά θα ήταν από την  Island Fun, το Nana και το Demetria και από την Paradise Sun, το Oceane και το Aphrodite.

Είστε έτοιμες να προσθέσετε χρώμα στο καλοκαίρι σας;;;

3 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου και εγώ έχω λατρέψει τις αποχρώσεις τους!!! Φιλιά και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα χρώματα, τα κόκκινα μου άρεσαν περισσότερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου